Witajcie!
W krótkich żołnierskich słowach :
Wczoraj jak wracałem z wymiany oleju i uszczelek pod pokrywani zaworów dwa razy zaciął mi się gaz na wyższych obrotach. Po zgaszeniu wszystko wróciło do normy. Za chwile znowu. Myślałem, że coś blokuje linkę ale okazuje się, że chyba nie.
Kilka dni temu podpiąłem VAG i wyszły mi dwa błędy związane z przepustnicą ( nie mam ich tu przy sobie - napiszę wieczorem ale chodziło coś chyba o napięcie i jeszcze coś). Jeżeli chodzi o VAG to robiłem tylko odczytanie błędów i nic więcej. Błedów tych nie kasowałem.
Dziś wieczorem znowu się podepnę i sprawdzę czy jest coś więcej.
Czy to mechanicznie zacina się linka lub przepustnica, czy jest jeszcze jakaś elektronika sterująca przepustnicą?
Dziś samochód został w domu - ma urlop
[ AML 2.4 165 KM] silnik zostaje na wysokich obrotach
[ AML 2.4 165 KM] silnik zostaje na wysokich obrotach
Pozdrawiam!
Darek
Darek
Na początek jeśli przepustnica wywala błedy wymontuj ją i wyczyść następnie zrób adaptację.
czyszczenie przepsutnicy
adaptacja
czyszczenie przepsutnicy
adaptacja
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga