[ AEL 2.5 140 KM] Pompa paliwa - głośne tykanie
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
[ AEL 2.5 140 KM] Pompa paliwa - głośne tykanie
Witam.
Szukałem, ale nie znalazłem nic związanego z moim problemem.
Od pewnego czasu zaczął się wydobywać głośny "terkot" z miejsca zaznaczonego na fotce.
Czy tam jest jakiś tłoczek, zaworek?
Może ktoś to rozbierał.
Cz po odkręceniu tego wieczka nic się nie rozreguluje?
Szukałem, ale nie znalazłem nic związanego z moim problemem.
Od pewnego czasu zaczął się wydobywać głośny "terkot" z miejsca zaznaczonego na fotce.
Czy tam jest jakiś tłoczek, zaworek?
Może ktoś to rozbierał.
Cz po odkręceniu tego wieczka nic się nie rozreguluje?
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
To jest przestawiacz kąta. Jest na dnie pompy i mogą tam się zbierać cieższe syfy. Może gdzies trafisz na rysunek co tam jest. Wydaje mi się że rozregulowac tam nie ma czego. Chyba że czegoś potem nie włożysz, bo mogą tam być sprężyna i podkładki...
Rozumiem że na fotce to nie Twoja pompa bo ta jest z sety
Rozumiem że na fotce to nie Twoja pompa bo ta jest z sety
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
A jednak jest tam jakaś sprężyna?Hincó pisze:To jest przestawiacz kąta. Jest na dnie pompy i mogą tam się zbierać cieższe syfy. Może gdzies trafisz na rysunek co tam jest. Wydaje mi się że rozregulowac tam nie ma czego. Chyba że czegoś potem nie włożysz, bo mogą tam być sprężyna i podkładki...
Rozumiem że na fotce to nie Twoja pompa bo ta jest z sety
Byłem u dwóch pompiarzy.
Obydwaj chcą rozbierać pompę, ale żaden nie ma pomysłu co to może być.
Trwa to już rok. Od ubiegłej zimy.
Zastanawiam się czy ma to coś wspólnego z wtryskiem sterującym ,bo od tego samego czasu wywala mi błąd G-80.
Błąd pojawia się kiedy chce.
Potrafi przez miesiąc się nie ujawniać.
Oprócz tego nic się nie dzieje.
Kąt wtrysku w normie, auto pali jak nówka.
Po rozgrzaniu delikatnie faluje na wolnych obrotach.
Mam drugi sterujący, już na dniach go podmienię i zobaczę co to da.
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Jeżeli tam pstyka to raczej nie sterujacy... Ale może coś być na rzeczy bo są one powiązane
Możesz popróbowac z G80, a nawet zmieniać kat czy dawkę...
Nie wiem czy bez wyciągania pompy u nas jest widoczna ta pokrywka pod którą jest sprężyna czy nie...
Przestawiacz może się zatrzeć, zdaża się, syf mógł się również tam zebrać itp..
Ja bym rozbierał , żadna filozofia, no przynajmniej zdjąłbym pokrywke może wysypie się jakieś dziadostawo...
Zawór przestawiacz też trzeba sprawdzić.. jak masz obawy, znajdź pompiarza który ma normalne ceny, te pompy to nie jest juz magia, i każdy to ogarnia, nawet ten co na codzien robi przy sekcyjnych z c-330
Możesz popróbowac z G80, a nawet zmieniać kat czy dawkę...
Nie wiem czy bez wyciągania pompy u nas jest widoczna ta pokrywka pod którą jest sprężyna czy nie...
Przestawiacz może się zatrzeć, zdaża się, syf mógł się również tam zebrać itp..
Ja bym rozbierał , żadna filozofia, no przynajmniej zdjąłbym pokrywke może wysypie się jakieś dziadostawo...
Zawór przestawiacz też trzeba sprawdzić.. jak masz obawy, znajdź pompiarza który ma normalne ceny, te pompy to nie jest juz magia, i każdy to ogarnia, nawet ten co na codzien robi przy sekcyjnych z c-330
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
A jak wyrobione to coś do wymiany?maciej15 pisze:tego tloczka nie wyciagniesz bez rozebrania tzn musisz sciagnac glowiczke i pod nia jest trzpien ktory laczu tloczek regulatora kata wtrysku z mocowaniem rolek. Ze obroty faluja to prawdopodobnie ta przyczyna a dokladniej wyrobiona obudowa i wokol tloczka stad te dziwne odglosy
Holera, może kosztować?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga