[a6 c5] ÂŚwiece do 2.8
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 241
- Rejestracja: 24 lut 2008, 22:17
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
[a6 c5] ÂŚwiece do 2.8
mam do wymiany świece w mojej ślicznej czy ktoś z klubowiczów poleca caś godnego i bardziej wydajnego od seryjnych
Ostatnio zmieniony 01 paź 2009, 22:34 przez Robert, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 181
- Rejestracja: 27 gru 2007, 18:54
- Lokalizacja: PETERBOROUGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 241
- Rejestracja: 24 lut 2008, 22:17
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
gazik oczywiście sekwencja montowany w Polsce firmy nie pamiętam ale jak chcesz to poszukam .Fajnie jest lejesz do pełna 25f i jedziesz problem jest z serwisem angole boją; się gazu a nasi kasują; normalka.Mam drobny problem coś komp .głupieje tzn.przełacza z gazu na benzyne ale tylko w Angli w europie jest spoko pozdro
Świece sportowe dzięki wydajniejszej iskrze przyczyniają; się do lepszego dopalenia mieszanki paliwowej, a co za tym idzie do uzyskania większej ilości energii z tej samej dawki paliwa.
- zwiększenie szybkości spalania szczególnie w począ;tkowej fazie po zapaleniu się mieszanki paliwowej - faktem jest, że mieszanka jest zaiskrzona w więcej niż w jednym miejscu jednocześnie w najkorzystniejszym miejscu zapalenia
- szybsze uwalnianie energii z paliwa, a co za tym idzie lepsze wykorzystanie paliwa i mniejsze wydalenie niespalonego paliwa poprzez gazy do układu wydechowego
- znaczne obniżenie niezapalonych i przepalonych cykli co ma wyrównać pojedyńcze aktywne cykle silnika
- równomierna praca silnika na niskich obrotach
- silnik prężniej przyspiesza
- obniża się zużycie paliwa w przypadku jazdy ekonomicznej
- zmniejsza się emisja spalin szkodliwych dla środowiska
- wzrost mocy silnika
UWAGA: DO CELÓW SPORTOWYCH I ENERGICZNEJ JAZDY MIEJSKIEJ ZOSTAŁY SKONSTRUOWANE ŚWIECE BRISK RACING - świece o niższej ciepłocie do bardziej wyżyłowanych i mocniej eksploatowanych silników!
A tu link skad to wziolem :
http://www.tuning.jedrasik.pl/moc50.html
- zwiększenie szybkości spalania szczególnie w począ;tkowej fazie po zapaleniu się mieszanki paliwowej - faktem jest, że mieszanka jest zaiskrzona w więcej niż w jednym miejscu jednocześnie w najkorzystniejszym miejscu zapalenia
- szybsze uwalnianie energii z paliwa, a co za tym idzie lepsze wykorzystanie paliwa i mniejsze wydalenie niespalonego paliwa poprzez gazy do układu wydechowego
- znaczne obniżenie niezapalonych i przepalonych cykli co ma wyrównać pojedyńcze aktywne cykle silnika
- równomierna praca silnika na niskich obrotach
- silnik prężniej przyspiesza
- obniża się zużycie paliwa w przypadku jazdy ekonomicznej
- zmniejsza się emisja spalin szkodliwych dla środowiska
- wzrost mocy silnika
UWAGA: DO CELÓW SPORTOWYCH I ENERGICZNEJ JAZDY MIEJSKIEJ ZOSTAŁY SKONSTRUOWANE ŚWIECE BRISK RACING - świece o niższej ciepłocie do bardziej wyżyłowanych i mocniej eksploatowanych silników!
A tu link skad to wziolem :
http://www.tuning.jedrasik.pl/moc50.html
AUDI GUT!!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 181
- Rejestracja: 27 gru 2007, 18:54
- Lokalizacja: PETERBOROUGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 181
- Rejestracja: 27 gru 2007, 18:54
- Lokalizacja: PETERBOROUGH
robert ja miałem taki problem z gazem ze mi tez sie przezucał ale jak ostro przygazowałem.wine miał jak sie potem okazało jakis czujnik-był wadliwy(co ciekawe nie na kazdej stacji jak tankowałem to sie działo)nie interesowałem sie tym ale podjade do warsztatu i sie dowiem co mi wymienili.moze to cos pomoze