Witam,
poszukałem w wyszukiwarcie, znalazłem podobne wątki ale zaden nie opisywał usterki dokładnie takiej jaka u mnie sie zdarzyła.
1.właśnie chce wam przedstawić jeden problem jaki zauważyłem w moim aucie. wszystko działa prawidłowo ale gdy silnik osiągnie ok. 2tys. obrotów na minutę (no załóżmy w przedziale 1700-2100) zdarza się mu jakby przerwanie w dostarczaniu mocy, takie małe szarpnięcie. czasami podczas jednostajnej jazdy, czasami podczas mozolnego przyspieszania, również i gdy ostrzej wciśnie sie pedał gazu. całe zdarzenie trwa ćwierć sekundy, ale jest wyraźnie zauważalne i nie jest to na pewno lagg turbiny. kiedy już szarpnie, idzie śmiało i ochoczo przyśpiesza. zdarza sie to załóżmy 3 razy na pół godziny jazdy. najcześciej zauważyłem to na 4 i 5 biegu. (skrzynia 5przełożeń) Nie znam dokładnych vag'owych oznaczeń mojego silnika. ale to 1,9 130hp. Jak myślicie, co to może być?
[ AVF 1.9 131 KM] Jednokrotne szarnięcie przy niskich obrota
[ AVF 1.9 131 KM] Jednokrotne szarnięcie przy niskich obrota
Ostatnio zmieniony 26 gru 2011, 15:21 przez lookasz, łącznie zmieniany 1 raz.
Świeżo kupione, doprowadzane do należytego stanu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 745
- Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
- Imię: Robert
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Jednokrotne szarnięcie przy niskich obrota
Mialem identyczny objaw awx+ skrzynia 5lookasz pisze:Witam,
poszukałem w wyszukiwarcie, znalazłem podobne wątki ale zaden nie opisywał usterki dokładnie takiej jaka u mnie sie zdarzyła.
1.właśnie chce wam przedstawić jeden problem jaki zauważyłem w moim aucie. wszystko działa prawidłowo ale gdy silnik osiągnie ok. 2tys. obrotów na minutę (no załóżmy w przedziale 1700-2100) zdarza się mu jakby przerwanie w dostarczaniu mocy, takie małe szarpnięcie. czasami podczas jednostajnej jazdy, czasami podczas mozolnego przyspieszania, również i gdy ostrzej wciśnie sie pedał gazu. całe zdarzenie trwa ćwierć sekundy, ale jest wyraźnie zauważalne i nie jest to na pewno lagg turbiny. kiedy już szarpnie, idzie śmiało i ochoczo przyśpiesza. zdarza sie to załóżmy 3 razy na pół godziny jazdy. najcześciej zauważyłem to na 4 i 5 biegu. (skrzynia 5przełożeń) Nie znam dokładnych vag'owych oznaczeń mojego silnika. ale to 1,9 130hp. Jak myślicie, co to może być?
Powodem byl pekniety waz intercoolera (taki w ksztalcie litery S na dojsciu od dolu do turbiny a z drugiej strony przykrecony do belki na ktorej oparte sa chlodnice)
Ciezko go kupic na allegro bo chyba dosc czesto peka a w aso ok 600 pln jak nie wiecej

sprawdz go to nic nie kosztuje
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7