[ ASN 3.0 220 KM] Sprawdzenie ustawienia rozrządu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 01 paź 2010, 13:15
- Lokalizacja: Rybnik
[ ASN 3.0 220 KM] Sprawdzenie ustawienia rozrządu
Witam jak za pomocą VAGA 311.2 sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu w 3.0 asn
- arkadiuso
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
- Imię: Arkadiusz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
Silnik grupa 090 i 093
-all-42-v8-5v-grupa-093-wartosci-vt3604 ... 1d+zag%F3r
następnym razem poszukać trochę..
-all-42-v8-5v-grupa-093-wartosci-vt3604 ... 1d+zag%F3r
następnym razem poszukać trochę..
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2012, 03:32 przez arkadiuso, łącznie zmieniany 1 raz.
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
widziałem ten temat, jak dla mnie cały jego ciąg jest zbyt skomplikowany
nie można tego skrócić do 2-óch zdaĂą?
np co powinienem widzieć w tych grupach?
jaki wartości są idealne, jakie nie najgorsze, a jakie bezwzględnie wymagające poprawy?
po takim czymś tematy byłby do zamknięcia, po jednym poście
[ Dodano: 2012-04-25, 01:54 ]
a i dodam jeszcze że w 4.2 grupa 093 wygląda zupełnie innaczej niż w 3.0, bo chciałem porównywać z silnikiem brata i nie miałem do czego kompletnie się odnieść, a w tym temacie w większości wałkowane jest 4.2, więc zadane pytanie w temacie "jak za pomocą VAGA 311.2 sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu w 3.0 asn" wymaga jednoznacznej odpowiedzi a nie podobnego tematu o innym silniku
![;] ;]](https://a6klub.pl/images/smilies/krzywy.gif)
np co powinienem widzieć w tych grupach?
jaki wartości są idealne, jakie nie najgorsze, a jakie bezwzględnie wymagające poprawy?
po takim czymś tematy byłby do zamknięcia, po jednym poście

[ Dodano: 2012-04-25, 01:54 ]
a i dodam jeszcze że w 4.2 grupa 093 wygląda zupełnie innaczej niż w 3.0, bo chciałem porównywać z silnikiem brata i nie miałem do czego kompletnie się odnieść, a w tym temacie w większości wałkowane jest 4.2, więc zadane pytanie w temacie "jak za pomocą VAGA 311.2 sprawdzić poprawność ustawienia rozrządu w 3.0 asn" wymaga jednoznacznej odpowiedzi a nie podobnego tematu o innym silniku

Merc,
Dobrze u Ciebie nie jest, ale całkowitej tragedii nie ma..... u mnie było 5 5 7 12
auto własnie jest u mechanika, dzis moze juz odbiore.
a masz jakies objawy, przy takim przesunięciu ?
u mnie miałem cykliczne wypadanie zaplonu, oraz pojawiajacy się błąd nastawnika. Oczywisnie mniejsza moc od dolu..... teraz zobaczymy jak bedzie.
a ze są 4 wartości to normalne w ASN!!!
kasowanie korekt w przypadku ustawienia wałków nic nie da.....
Dobrze u Ciebie nie jest, ale całkowitej tragedii nie ma..... u mnie było 5 5 7 12
auto własnie jest u mechanika, dzis moze juz odbiore.
a masz jakies objawy, przy takim przesunięciu ?
u mnie miałem cykliczne wypadanie zaplonu, oraz pojawiajacy się błąd nastawnika. Oczywisnie mniejsza moc od dolu..... teraz zobaczymy jak bedzie.
a ze są 4 wartości to normalne w ASN!!!
kasowanie korekt w przypadku ustawienia wałków nic nie da.....
- marek231984
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
- Lokalizacja: Ostrołęka
może i ja dodam,coś od siebie auto stoi u mechanika,w pozycji 3 i 4 miałem -3 i 2,myślałem,że może rozrząd sie przesunął,ale mechanik i wyjał napinacze i w jednym było tyle syfu,że dobrze nie napinał łaĂącucha,były umyte i wyczyszczone i pracują o niebo lepiej.Dziś bedę wiedział jak auto się sprawuje.Dodatkowo wałki będe ustawiane na nowo aby stały na 0.
- arkadiuso
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
- Imię: Arkadiusz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
musisz wykasować błędy w silniku nawet jak ich nie będzie..Merc pisze:a jak się kasuje korekty?
że są 4 i jest to normalne to spoko ale jak wiesz to wyjaśnij dlaczego są 4.....marmi29 pisze:a ze są 4 wartości to normalne w ASN!!!
kasowanie korekt w przypadku ustawienia wałków nic nie da.....
kasowanie korekt i zrobienie loga pozwoli zaobserwować zmiany jakie następują w grupie 93
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
no to ja kasowałem błędy pomimo że ich nie było i nic nie dawało... jak było tak jest... objawy są takie że silnik nierówno pracuje, na jałowych obrotach czuć drgania i przydusza się z niskich obrotów, wolno reaguje na gaz i b.dużo pali... 18-20l/100km w trybie mieszanym przy leciutkiej nodze... i strasznie skacze kąt zapłonu... od 0 do 18
(jeśli oczywiście to ustawienie wałków jest całym problemem mojego auta który się ciągnie od 2 miesięcy) log jest zrobiony kilka dni temu...
Log (0 - 090,093)
cały temat mojego problemu jest tutaj:
-asn-30-220-km-dusi-sie-przy-dodawaniu- ... t44146.htm
marek231984, Ty masz 2.4 a nie 3.0... to zupełnie inna konstrukcja silnika...
ja mam 4 koła rozrządu ze zmienną fazą a ty masz tylko 2 koła i każde z nich jest łączone łaĂącuchem z drugim wałkiem... u mnie nie ma łaĂącucha tylko wszystko jest na pasu więc nie ma co porównywać...
temat odnosi się konkretnie silnika 3.0 ASN
może w przypadku 2.4, 2.8 i 4.2 są 2 czujniku halla bo silniki mają taką samą konstrukcję, u mnie są 4 czujniki dlatego może mam 4 wartości...
marmi29, u mnie też raz pojawiło się cykliczne wypadanie zapłonu, no ale to było ewidętne, bo jak jechałem to nagle auto straciło moc i zaczęło nim szarpać tak że mało nie wyskoczył z pod maski.. .wypadanie było na 2-gim cylindrze...

Log (0 - 090,093)
cały temat mojego problemu jest tutaj:
-asn-30-220-km-dusi-sie-przy-dodawaniu- ... t44146.htm
marek231984, Ty masz 2.4 a nie 3.0... to zupełnie inna konstrukcja silnika...
ja mam 4 koła rozrządu ze zmienną fazą a ty masz tylko 2 koła i każde z nich jest łączone łaĂącuchem z drugim wałkiem... u mnie nie ma łaĂącucha tylko wszystko jest na pasu więc nie ma co porównywać...
temat odnosi się konkretnie silnika 3.0 ASN
może w przypadku 2.4, 2.8 i 4.2 są 2 czujniku halla bo silniki mają taką samą konstrukcję, u mnie są 4 czujniki dlatego może mam 4 wartości...
marmi29, u mnie też raz pojawiło się cykliczne wypadanie zapłonu, no ale to było ewidętne, bo jak jechałem to nagle auto straciło moc i zaczęło nim szarpać tak że mało nie wyskoczył z pod maski.. .wypadanie było na 2-gim cylindrze...
- arkadiuso
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
- Imię: Arkadiusz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
trochę pojaśniło sytuację dlaczego są 4 wartości.. trzeba kumatego gościa znaleźć, może zadzwoĂą do tego zakładu gdzie robił zagór coś podpowie ewentualnie zawsze możesz wycieczkę sobie zrobić jak się zgodzi podjąć zadania..Merc pisze:u mnie są 4 czujniki dlatego może mam 4 wartości...
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice