Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFB 2.5 150 KM] dziwna zbieg

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
kamiloskii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 lis 2009, 20:55
Lokalizacja: śląsk

[ AFB 2.5 150 KM] dziwna zbieg

Post autor: kamiloskii » 13 gru 2011, 09:00

witam panowie borykam sie z problemem następującym;
auto sprawowało sie dobrze, nastepnego dnia nie pali. przyczyna brak paliwa w wężyku przy pompie, wymieniłem filtr paliwa odpaliłem przy pomocy plaku i wszystko oki, dzięń następny nie odpala:( paliwo przy pompie jest, kręci zdrowo i nic, odpalił przy pomocy plaka tylko strasznie duzo powietrza zasysa pompa, bok prawie zalany do pełna i nigdy nie brakło paliwa :( i tak można codziennie jak już załapie i troszkę sie rozgrzeje to pali na dotyk a jak zimny to można sobie kręcić, komputer wykazuje błedy 1376 i 550 czytałem wiele i można spotkać różne opinie ale z takim przypadniem chyba nikt nie miał doczynienia czy moze jednak...???

PoZdrawiam

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 14 gru 2011, 08:41

no i posprawdzaj wszystkie przewody od filtra do pompy oraz przelewowe od wtrysków do pompy. W najgorszym wypadku jak kontrola/wymiana przewodów i/lub zawora nie pomoże to pompa do uszczelnienia. <okok>
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

kamiloskii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 lis 2009, 20:55
Lokalizacja: śląsk

Post autor: kamiloskii » 16 gru 2011, 09:58

witam panowie więc tak zaworek zwrotny wymieniony, wszystkie przewody sprawdzone pompka w baku też działa. auto odpaliło za pomocą startera i smigało przez cały dzień, a dnia nastepnego znów to samo paliwo w wężyku przy pompie jest zakręciłem raz zagadało niecałą minute i zgasło, i mimo usilnych prób tylko slychać rozrusznik :(

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 18 gru 2011, 01:49

kamiloskii,
musisz powoli i metodycznie zlokalizowac nieszczelnosc, bo pewność, ze Ci sie uklad paliwowy zapowietrza, chyba juz zdobyles, prawda ?

Jezeli masz mozliwosci 'pobawienia sie' (kawalek podworka, garaz), to moze zanim podejmiesz decyzje o wyrwaniu pompy i uszczelnianiu jej, pomin caly uklad paliwowy (bak, weze, filtr) i podepnij powrot i zasilanie pompy wtryskowej bezposrednio do bańki z paliwem (przeźroczystymi wężami), odpowietrz to wszystko (niech pochodzi silnik chwile) i zobacz co sie stanie po calonocnym postoju.
Masz mozliwosci techniczne wykonania takich eksperymentow ?

remix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 01 kwie 2010, 11:26
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: remix » 19 gru 2011, 21:02

pozwólcie ze sie przyłącze do tematu miałem taki sam problem w moim przypadku był do nie szczelny układ paliwowy w zbiorniku
tzn pompa która przelewa paliwo z jednej czesci zbiornika do 2 jest połączona weżykiem w środku zbiornika i co skutkowało tym że nie wychodziło paliwo z baku zajrzyj jescze raz do zbiornika

falco
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 07 mar 2009, 11:25
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: falco » 19 gru 2011, 21:25

kamiloskii,błąd 550 może być związany z zapowietrzeniem układu.
Ale 1376 nie wróży nic dobrego.
Mam podobny problem.Powymieniałem oring,podgrzewacz,wężyki wszystkie na przeżroczyste(grubościenne :> ),filtr Mann.
I co nie zapowietrza się,bo widzę w przeżroczystych paliwo.Odpala zawsze z rana od strzała.Jednak na gorącym odpala i po kilkunastu sekundach gaśnie.
2 razy zapisał się błąd 1376-czujnik obrotów pompy wtryskowej.
Zostawiłem auto u mechanika,ma wymienić ten czujnik.

kamiloskii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 lis 2009, 20:55
Lokalizacja: śląsk

Post autor: kamiloskii » 14 sty 2012, 14:26

WITAM Panowie :)
i temacik znów powrócił wszystkie przewody wymienione przelewy takze filtr knechta zaworek zwrotny na filtrze orginalny, bak przefiltrowany a powietrze jak jest w układzie tak nie chce wyjść i po całonocnym postoju tylko plak mu pomoże i jak smiga z tymi małymi bomblami powietrza jedyne co zostało to zawór zwrotny na pomppie i tu pytanie czy przez ten zawór może zasysać powietrze do układu i tak pędzi powrotem bo baku a tam znów zasysa go pompa hm ??? co wy na to panowie

PoZdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja