[A6C5] Problem z automatycznym poziomowaniem świateł
[A6C5] Problem z automatycznym poziomowaniem świateł
Witam
Na forum jest dużo tematów dotyczących poziomowania xenonów ale nie znalazłem objawów identycznych jak moje. Otóż od jakiegoś czasu nie działa mi automatyczne poziomowanie świateł. Po włączeniu oświetlenia klosze nic się nie podnoszą (świecą za nisko). Na FISie nie wyskakuje żaden błąd, komputer też błędu nie znalazł a światła nie działają. Czy ktoś wie co może być nie tak?
Pozdr
Na forum jest dużo tematów dotyczących poziomowania xenonów ale nie znalazłem objawów identycznych jak moje. Otóż od jakiegoś czasu nie działa mi automatyczne poziomowanie świateł. Po włączeniu oświetlenia klosze nic się nie podnoszą (świecą za nisko). Na FISie nie wyskakuje żaden błąd, komputer też błędu nie znalazł a światła nie działają. Czy ktoś wie co może być nie tak?
Pozdr
Ostatnio zmieniony 14 gru 2011, 18:18 przez Rabol, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
spróbuj zrobić tak
http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=7
http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=7
Kolego Rabol, Zobacz czy odbłyśnik lampy jest wciśnięty na bolce, mnie po wjechaniu w sporą dziurę właśnie odczepił się odbłyśnik (oraz mocowanie żarnika xenon co spowodowało wtopienie się go w odbłyśnik) i poziomowanie nie działało chociaż było słychać ze silniczek poziomowania działa. Po wciśnięciu odbłyśnika na zaczepy wszystko zadziałało
Rabol, nie napisałeś co było u Ciebie przyczyną niedomagania poziomowania.
Jakoś 2 tygodnie temu zmieniałem u siebie palniki xenonowe (jeden mi gasł i zapalał się co 3 minuty), zdecydowałem się na te ryzyko po spędzeniu weekendu na filmach z YT jak to zrobili inni, tymbardziej łatwiej że mam model D3S więc palnik zintegrowany z zapłonnikiem, jedna wtyczka, w sumie z prawej strony trzeba wymontować filtr powietrza, a z lewej dałem radę bez demontażu żadnych elementów silnika). Z nowymi palnikami widzę że mam światło, natomiast zwóciło moją uwagę że nie ma wahnięcia przy ich włączaniu. Jak przed murem bujam autem od strony bagażnika światła podążają za karoserią a nie trzymają poziomu.
Komputer nie wyświetla mi żadnego błędu, nie wydaje mi się również aby zmiana palników mogła coś "uszkodzić" (tylko jeden wtyk do wyjęcia/włożenia). W dodatku zastanawiałem się kiedy ostatnio widziałem te wahnięcie i "za Chiny" nie mogę sobie przypomnieć kiedy ostatnio na to w ogóle zwróciłem uwagę - może mam tak od dłuższego czasu (pewne że po kupnie auta działały). Niestety nie mam swojego sprzętu do podłączenia do kompa aby stwierdzić czy komp auta coś tam wykrył.
Może w weekend odkręcę koła aby przyjrzeć się czujnikom na wahaczach.
Jeśli może Pan napisać co było u Pana albo ma Pan jakieś tipsy co można jeszcze sprawdzić bardzo proszę o info.
Dodam jeszcze że mam bi-xenony, jak włączę długie to działają (jak dla mnie) jak wcześniej.
Pozdrawiam
Mariusz
Jakoś 2 tygodnie temu zmieniałem u siebie palniki xenonowe (jeden mi gasł i zapalał się co 3 minuty), zdecydowałem się na te ryzyko po spędzeniu weekendu na filmach z YT jak to zrobili inni, tymbardziej łatwiej że mam model D3S więc palnik zintegrowany z zapłonnikiem, jedna wtyczka, w sumie z prawej strony trzeba wymontować filtr powietrza, a z lewej dałem radę bez demontażu żadnych elementów silnika). Z nowymi palnikami widzę że mam światło, natomiast zwóciło moją uwagę że nie ma wahnięcia przy ich włączaniu. Jak przed murem bujam autem od strony bagażnika światła podążają za karoserią a nie trzymają poziomu.
Komputer nie wyświetla mi żadnego błędu, nie wydaje mi się również aby zmiana palników mogła coś "uszkodzić" (tylko jeden wtyk do wyjęcia/włożenia). W dodatku zastanawiałem się kiedy ostatnio widziałem te wahnięcie i "za Chiny" nie mogę sobie przypomnieć kiedy ostatnio na to w ogóle zwróciłem uwagę - może mam tak od dłuższego czasu (pewne że po kupnie auta działały). Niestety nie mam swojego sprzętu do podłączenia do kompa aby stwierdzić czy komp auta coś tam wykrył.
Może w weekend odkręcę koła aby przyjrzeć się czujnikom na wahaczach.
Jeśli może Pan napisać co było u Pana albo ma Pan jakieś tipsy co można jeszcze sprawdzić bardzo proszę o info.
Dodam jeszcze że mam bi-xenony, jak włączę długie to działają (jak dla mnie) jak wcześniej.
Pozdrawiam
Mariusz
Podepnę się pod temat również mam problem z regulacją xenonów wyskakuje błąd
00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78)
31-00 - Open or Short to Ground
czujnik wymieniony na nowy ale nic nie pomogło, elektryk sprawdzał kable też sprawne podobno sterownik nie domaga lecz brakło czasu na wymianę bo musiałem wyjechać za granice i sam się teraz męczę z problemem. I tu moje pytanie gdzie ten sterownik się znajduje bo z lewej strony w bagażniku jest tylko sterownik PDC
Ps. sterownik znaleziony znajduję się za schowkiem pasażera
00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78)
31-00 - Open or Short to Ground
czujnik wymieniony na nowy ale nic nie pomogło, elektryk sprawdzał kable też sprawne podobno sterownik nie domaga lecz brakło czasu na wymianę bo musiałem wyjechać za granice i sam się teraz męczę z problemem. I tu moje pytanie gdzie ten sterownik się znajduje bo z lewej strony w bagażniku jest tylko sterownik PDC
Ps. sterownik znaleziony znajduję się za schowkiem pasażera
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
link do schematów - http://docdro.id/IP4eunz
tu masz rozpiskę pinów
Jakby co mam sterownik 4z7907357 moge pożyczyć na podmianę , masz niedaleko do mnie
tu masz rozpiskę pinów
Jakby co mam sterownik 4z7907357 moge pożyczyć na podmianę , masz niedaleko do mnie
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga