[ APS 2.4 165 KM] Dziwne objawy
[ APS 2.4 165 KM] Dziwne objawy
Witam
Mam problem z moją niunią
A więc tak
Auto odpala bez problemu przy 45C zmienia na gaz, jeździ normalnie ale gdy chce przyśpieszyć to zaczyna się miazga
W zakresie obrotów 2,5 tys do 3 tys jest muł potem ciągnie do 4 tys i znowu muł do 5,5 tys
To samo dzieję się na benzynie jak i na gazie objawy są identyczne
ÂŚwiece oleje filtry wymienione, eżetor zmieniony, wszystkie przewody podciśnieniowe wymienione, odmy czyste po podpięciu pod komputer 0 błędów silnikowych i innych
Myślę, że to wina cewek i przewodów bo buja na obrotach raz na 10 może 15 sekund jest bujnięcie z 780 na 720 obrotów ale pewności nie mam. W środę będzie u mnie koleszka z takim samym silnikiem więc zmienię przewody i cewki
Co o tym myślicie
Pozdrawiam
Mam problem z moją niunią
A więc tak
Auto odpala bez problemu przy 45C zmienia na gaz, jeździ normalnie ale gdy chce przyśpieszyć to zaczyna się miazga
W zakresie obrotów 2,5 tys do 3 tys jest muł potem ciągnie do 4 tys i znowu muł do 5,5 tys
To samo dzieję się na benzynie jak i na gazie objawy są identyczne
ÂŚwiece oleje filtry wymienione, eżetor zmieniony, wszystkie przewody podciśnieniowe wymienione, odmy czyste po podpięciu pod komputer 0 błędów silnikowych i innych
Myślę, że to wina cewek i przewodów bo buja na obrotach raz na 10 może 15 sekund jest bujnięcie z 780 na 720 obrotów ale pewności nie mam. W środę będzie u mnie koleszka z takim samym silnikiem więc zmienię przewody i cewki
Co o tym myślicie
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Takie objawy wskazują na uszkodzony przepływomierz bądź zabrudzony.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Chodzi o wartości lambda +/-, a zwłaszcza w sytuacji występującego problemu (czyli krótkie blok 33 pozycja 1 i 3 które będą się zmieniać) i ważne są też długie korekty blok 32 pozycja 1 i 3 dla biegu jałowego a pozycja 2 i 4 dla średnich obciążeń. Chyba że masz wersję przed liftem to blok 006 i 007.
- lekarz12_18
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
- Lokalizacja: Podlasie
lekarz12_18, kupiłem spary do czyszczenia przepływek
http://motobajery.pl/preparat-do-czyszc ... -1089.html
,wykręciłem popsikałem,poczekałem aż wyschnie, wkręciłem zrobiłem adaptacje i tyle
Pozdrawiam
http://motobajery.pl/preparat-do-czyszc ... -1089.html
,wykręciłem popsikałem,poczekałem aż wyschnie, wkręciłem zrobiłem adaptacje i tyle
Pozdrawiam
U mnie w AML było podobnie,przy niektórych RPM auto muliło i jakby traciło moc.
A na zimnym silniku obroty falowały,najbardziej widoczne to było po odpięciu akumulatora i ponownym podłączeniu. Ale nie wiem czy to miało wpływ na to.
Gdy silnik był ciepły to też zdarzało się, że falowały.
Wymieniłem sondę lambda bo i tak padła i wyczyścili mi w serwisie przepustnicę,od razu czuć różnicę. Auto odczuwalnie jeździ lżej i nie traci mocy. I obroty nie falują.
A na zimnym silniku obroty falowały,najbardziej widoczne to było po odpięciu akumulatora i ponownym podłączeniu. Ale nie wiem czy to miało wpływ na to.
Gdy silnik był ciepły to też zdarzało się, że falowały.
Wymieniłem sondę lambda bo i tak padła i wyczyścili mi w serwisie przepustnicę,od razu czuć różnicę. Auto odczuwalnie jeździ lżej i nie traci mocy. I obroty nie falują.
Witam
Problem rozwiązany
Przyczyna - tłumik środkowy był zapchany rozsypanym katem
Przy wymianie z końcowego jak i środkowego sypała się ceramika i z ostatniego wyciągnąłem kawałek maty głuszącej
Autko teraz chodzi jak marzenie a już się bałem, że cewki przewody i inne bajery będę musiał wymieniać.
Pozdrawiam
Problem rozwiązany
Przyczyna - tłumik środkowy był zapchany rozsypanym katem
Przy wymianie z końcowego jak i środkowego sypała się ceramika i z ostatniego wyciągnąłem kawałek maty głuszącej
Autko teraz chodzi jak marzenie a już się bałem, że cewki przewody i inne bajery będę musiał wymieniać.
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga