Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ APS 2.4 165 KM] Dziwne objawy

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
strubell
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 22 sty 2010, 14:56
Lokalizacja: mazowieckie

[ APS 2.4 165 KM] Dziwne objawy

Post autor: strubell » 12 gru 2011, 12:47

Witam
Mam problem z moją niunią
A więc tak
Auto odpala bez problemu przy 45C zmienia na gaz, jeździ normalnie ale gdy chce przyśpieszyć to zaczyna się miazga
W zakresie obrotów 2,5 tys do 3 tys jest muł potem ciągnie do 4 tys i znowu muł do 5,5 tys
To samo dzieję się na benzynie jak i na gazie objawy są identyczne
ÂŚwiece oleje filtry wymienione, eżetor zmieniony, wszystkie przewody podciśnieniowe wymienione, odmy czyste po podpięciu pod komputer 0 błędów silnikowych i innych
Myślę, że to wina cewek i przewodów bo buja na obrotach raz na 10 może 15 sekund jest bujnięcie z 780 na 720 obrotów ale pewności nie mam. W środę będzie u mnie koleszka z takim samym silnikiem więc zmienię przewody i cewki
Co o tym myślicie
Pozdrawiam

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 12 gru 2011, 15:52

Takie objawy wskazują na uszkodzony przepływomierz bądź zabrudzony.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

strubell
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 22 sty 2010, 14:56
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: strubell » 12 gru 2011, 16:20

krzysztofput, brak błędów
piotrek24dm, przepływka czyszczona i po adaptacji

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 12 gru 2011, 18:26

Podaj jakie masz korekty w grupie 032 i 033.
Przyjrzyj się dolotowi czy nie masz gdzieś nieszczelności bo może to być przyczyna.

strubell
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 22 sty 2010, 14:56
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: strubell » 12 gru 2011, 19:18

Ok jutro sprawdzę
Silnik zimny czy rozgrzany??

strubell
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 22 sty 2010, 14:56
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: strubell » 17 gru 2011, 18:31

Witam
032
lambda 0,9 v 0.12
033
lambda 0,96 czasami 1,1 volty od 0.250 do 0.650

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 17 gru 2011, 19:01

Chodzi o wartości lambda +/-, a zwłaszcza w sytuacji występującego problemu (czyli krótkie blok 33 pozycja 1 i 3 które będą się zmieniać) i ważne są też długie korekty blok 32 pozycja 1 i 3 dla biegu jałowego a pozycja 2 i 4 dla średnich obciążeń. Chyba że masz wersję przed liftem to blok 006 i 007.

strubell
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 22 sty 2010, 14:56
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: strubell » 17 gru 2011, 19:31

No właśnie mam przed liftem 99 r

Awatar użytkownika
lekarz12_18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: lekarz12_18 » 18 gru 2011, 20:46

strubell, swoją drogą, jak czyściłeś przepływomierz? VAG nie jest nieomylny a przy czyszczeniu przeływki bardzo łatwo ją uszkodzić
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem :-)

strubell
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 22 sty 2010, 14:56
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: strubell » 19 gru 2011, 18:27

lekarz12_18, kupiłem spary do czyszczenia przepływek
http://motobajery.pl/preparat-do-czyszc ... -1089.html
,wykręciłem popsikałem,poczekałem aż wyschnie, wkręciłem zrobiłem adaptacje i tyle
Pozdrawiam

Maksiu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 212
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Maksiu » 20 gru 2011, 19:13

U mnie w AML było podobnie,przy niektórych RPM auto muliło i jakby traciło moc.
A na zimnym silniku obroty falowały,najbardziej widoczne to było po odpięciu akumulatora i ponownym podłączeniu. Ale nie wiem czy to miało wpływ na to.
Gdy silnik był ciepły to też zdarzało się, że falowały.
Wymieniłem sondę lambda bo i tak padła i wyczyścili mi w serwisie przepustnicę,od razu czuć różnicę. Auto odczuwalnie jeździ lżej i nie traci mocy. I obroty nie falują.
https://www.facebook.com/WWWFL340COM
Bylo A6 C4 2.6 V6 SE
A6 C5 2.4 V6 Sline

strubell
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 22 sty 2010, 14:56
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: strubell » 03 sty 2012, 15:22

Witam
Problem rozwiązany
Przyczyna - tłumik środkowy był zapchany rozsypanym katem
Przy wymianie z końcowego jak i środkowego sypała się ceramika i z ostatniego wyciągnąłem kawałek maty głuszącej
Autko teraz chodzi jak marzenie a już się bałem, że cewki przewody i inne bajery będę musiał wymieniać.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga