Witam, dzisiaj postanowiłem pooglądać sobie wałki, po całej operacji auto nie pali.
Sprawdzałem silnik polskim vagiem 4.9 - 1375 Zawór stała wartość na wyjściu lub zwarcie do plusa (czy to może być 01375 jeżeli jest to w silniku?)
Proszę o pomoc, jestem uziemiony.
Pozdrawiam!
Kinuk
[ A6 C5 Allroad] rzucił palenia po sprawdzaniu wałków - HELP
Na pewno ten błąd nie ma wpływu na odpalenie silnika.
Jeżeli zdejmowałeś dekle to przed odkręceniem rurek mogłeś pozaciskać węże paliwowe na zasilaniu i powrocie.Nie zapowietrzyłbyś wtedy układu niskiego ciśnienia.
No chyba że zastosowałeś ściski,to pozostanie tylko odpowietrzyć układ wysokiego ciśnienia.
Powodzenia.Na pewno odpali.
Tutaj masz ładnie opisane odpowietrzanie.
Jeżeli zdejmowałeś dekle to przed odkręceniem rurek mogłeś pozaciskać węże paliwowe na zasilaniu i powrocie.Nie zapowietrzyłbyś wtedy układu niskiego ciśnienia.
No chyba że zastosowałeś ściski,to pozostanie tylko odpowietrzyć układ wysokiego ciśnienia.
Powodzenia.Na pewno odpali.
Tutaj masz ładnie opisane odpowietrzanie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 22 wrz 2011, 12:33
- Lokalizacja: dzierżoniów
Ja ściągałem głowicę , wałki, rozłożyłem pół samochodu można powiedzieć.
Niech ci ktoś pomoże przy odpowietrzaniu .Luzuj po kolei wtryski(chodzi mi o nakrętkę przy wtryskiwaczu
) od pierwszego po lewej stronie jak stoisz przed silnikiem .Jak się zacznie lać paliwo dokręcaj (podejrzewam że przy czwartym wtrysku powinien zagadać) bynajmniej u mnie tak było.
powodzenia
Nakrętki dokręcasz momentem 30Nm jak masz klucz dynamometryczny
Niech ci ktoś pomoże przy odpowietrzaniu .Luzuj po kolei wtryski(chodzi mi o nakrętkę przy wtryskiwaczu

powodzenia
Nakrętki dokręcasz momentem 30Nm jak masz klucz dynamometryczny

blanwinder