
[ INNY] Zapocenie/wyciek oleju z kapy od rozrzadu z tylu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
[ INNY] Zapocenie/wyciek oleju z kapy od rozrzadu z tylu
Witam.Dzisiaj zobaczyłem ze mam zapocenie/wyciek z góry z lewej strony od kapy rozrządu
oddalem auto do aso zeby zobaczyli co tam sie dzieje...Co możne być przyczyna albo dlaczego tak się zrobiło tylko z 1 strony.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
- vrmaniak
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 21 lut 2011, 16:59
- Lokalizacja: Racibórz/Bełchatów
Moim zdaniem to Helmuty za bardzo wierzą metodą numerycznym do liczenia wszystkiego co się da i co się rusza bądź jest wymiana ciepła, czy też występują naprężenie.
I tak szanowni koledzy kiedyś gdy tylko analitycznie potrafiono liczyć upraszczano wszystkie kształty do takich co się dało policzyć, a żeby mieć pewność że się nie rozleci dawano duży współczynnik bezpieczeństwa.
Teraz gdy od pewnego czasu panują metody numeryczne w liczeniu naprężeń zrezygnowano z dużego wsp. bezpieczeństwa ze względów ekonomicznych, a że metody numeryczne nie zawsze dają dokładny wynik, który defakto zależy w 95% od tego co wsadzimy jako dane wejściowe, to wychodzi że tak może to być normalne że po 55 tyś. poleciała uszczelka
Przepraszam za wywód mało naukowy.
I tak szanowni koledzy kiedyś gdy tylko analitycznie potrafiono liczyć upraszczano wszystkie kształty do takich co się dało policzyć, a żeby mieć pewność że się nie rozleci dawano duży współczynnik bezpieczeństwa.
Teraz gdy od pewnego czasu panują metody numeryczne w liczeniu naprężeń zrezygnowano z dużego wsp. bezpieczeństwa ze względów ekonomicznych, a że metody numeryczne nie zawsze dają dokładny wynik, który defakto zależy w 95% od tego co wsadzimy jako dane wejściowe, to wychodzi że tak może to być normalne że po 55 tyś. poleciała uszczelka
Przepraszam za wywód mało naukowy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
no to dalej musze szukać przyczyny głośnej pracy silnika opisywanej już wcześniej....narazie wymienie ta pompke paliwa i zobacze tez czy cos jest lepiej i nie klepie tak...sprawdzalem słuchawkami silnik i to tykanie i glosna praca idzie na moje od rozrzadu...
a6-c6-problem-z-silnikiem-tfsi-glosna-p ... db6a66012f
a6-c6-problem-z-silnikiem-tfsi-glosna-p ... db6a66012f