Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ INNY] Zapocenie/wyciek oleju z kapy od rozrzadu z tylu

Silniki benzynowe
MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

[ INNY] Zapocenie/wyciek oleju z kapy od rozrzadu z tylu

Post autor: MaciejTFSI » 02 gru 2011, 16:07

Witam.Dzisiaj zobaczyłem ze mam zapocenie/wyciek z góry z lewej strony od kapy rozrządu <stres> oddalem auto do aso zeby zobaczyli co tam sie dzieje...Co możne być przyczyna albo dlaczego tak się zrobiło tylko z 1 strony.

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 02 gru 2011, 16:56

bo tylko z jednej strony poszła uszczelka

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: MaciejTFSI » 02 gru 2011, 17:33

nic tam od głowicy nie idzie albo coś?to normalne ze mogla pójść uszczelka przy 55tys km ? napewno to tylko to?

Awatar użytkownika
vrmaniak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 21 lut 2011, 16:59
Lokalizacja: Racibórz/Bełchatów

Post autor: vrmaniak » 02 gru 2011, 22:24

Moim zdaniem to Helmuty za bardzo wierzą metodą numerycznym do liczenia wszystkiego co się da i co się rusza bądź jest wymiana ciepła, czy też występują naprężenie.
I tak szanowni koledzy kiedyś gdy tylko analitycznie potrafiono liczyć upraszczano wszystkie kształty do takich co się dało policzyć, a żeby mieć pewność że się nie rozleci dawano duży współczynnik bezpieczeństwa.
Teraz gdy od pewnego czasu panują metody numeryczne w liczeniu naprężeń zrezygnowano z dużego wsp. bezpieczeństwa ze względów ekonomicznych, a że metody numeryczne nie zawsze dają dokładny wynik, który defakto zależy w 95% od tego co wsadzimy jako dane wejściowe, to wychodzi że tak może to być normalne że po 55 tyś. poleciała uszczelka

Przepraszam za wywód mało naukowy.

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: MaciejTFSI » 03 gru 2011, 00:51

no to robią auta coraz gorsze to trzeba kupować używane hehe :) a jakieś objawy mogły być od tego?nierówna praca albo głośna czy coś? <mysli>

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 03 gru 2011, 10:03

no nie przesadzaj to tylko uszczelka osłony

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: MaciejTFSI » 03 gru 2011, 13:12

no to dalej musze szukać przyczyny głośnej pracy silnika opisywanej już wcześniej....narazie wymienie ta pompke paliwa i zobacze tez czy cos jest lepiej i nie klepie tak...sprawdzalem słuchawkami silnik i to tykanie i glosna praca idzie na moje od rozrzadu...


a6-c6-problem-z-silnikiem-tfsi-glosna-p ... db6a66012f

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja