[ ARJ 2.4 165 KM] A6 2,4 165KM + GAZ problem z odpalaniem za
[ ARJ 2.4 165 KM] A6 2,4 165KM + GAZ problem z odpalaniem za
Witam wszystkich, mam nietypowy problem, przejrzałem całe forum i innym odpala, szczela, daje jakieś oznaki życia. Mój problem polega na tym, że auto gdy jest zimne, odpali od szczała, zgaszę go na wyższych obrotach (ssaniu). No i po tym już jest zazwyczaj amen, auto nie daje w zupełności znaku życia. Nic, dosłownie nic się nie dzieje, nie szczeli, nie zapyrknie po prostu kręci i nic po za tym. Parę razy udało mi się go odpalić odłączając aku na kilka godzin, lecz nie zawsze to działa, czasami po 3h odpali czasami po pół dnia. Gdy auto nie chciało odpalić odkręciłem wężyk, który daje paliwo na wtryski, po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje, pompa nie drgnie, raczej to nie jest pompa bo auto gdy odpali nagrzeje się to chodzi idealnie, obstawiam na jakiś czujnik, nie mam VAGA i zaraz wymienie czujnik temperatury cieczy bo temperatura mi skaczę. Jestem umówiony z mechanikiem dopiero w czwartek i chciałbym sam to zrobić. Z gazu odpiąłem bezpiecznik, także gazu tak jakby nie było, mam nadzieje, że napisałem zrozumiale i ktoś mi pomoże, pozdrawiam Adrian;)
Wymieniłem czujnik temp. Dalej to samo, odłączyłem aku spróbuje odpalić rano. Kupiłem VAGA mam nadzieje, że przyjdzie do środy, wydaje mi się, że problem polega na jakimś zabezpieczeniu, czujniku, w sumie mam takie zabezpieczenie które muszę przycisnąć gdy mam włączoną stacyjkę, aby rozrusznik kręcił ( poprzedni właściciel miał 3 razy włamanie). No nic zobaczę jutro i podłącze pod kompa, a tak z czystej ciekawości gdy wymieniałem czujnik nie było tam żadnego oringu, więc też nie dałem bo zabezpieczenie nie wejdzie, nic się nie stanie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Panowie byłem podłączyć się pod kompa, wyskoczył błąd czujnika wału, ale to raczej nie to bo moja pompa, dalej nie pompuje, sprawdziłem, i nie dochodzi do niej prąd, czy w aucie są gdzieś jakieś przekaźniki, bezpieczniki które mogę sprawdzić? I czy gdy podłącze pompe na krotko np. do świateł mijana nic się nie stanie? Pozdrawiam Adrian
Teraz tak znalazłem na forum gdzie znajduje się przekaźnik i bezpiecznik ( bezpiecznik cały) wpadałem na pomysł, że gdy rozbiere przekaźnik i zrobie sam w nim obwód, pompa powinna zadziałać, lecz nic z tego, problem też w tym, że w bezpieczniku nie ma prądu, czy nawet jak zwieram przekaźnik czy mamy tu dobrego elektrykra? Który mi pomoże? Czy już mam oddać auto do mechanika?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Moze pompa robi jakis zwarcie.
Odlacz zasilanie od pompy i podaj bezposrednio 12V z akumulatora i sprawdz czy pompa tylko zadziala.
Po rozlaczeniu pompy przekrec tez stacyjke i sprawdz czy wtedy jest napiecie na bezpieczniku, na przekazniku i na koncu zasilania idacego do pompy.
To powinno dac Ci odpowiedz co jest nie tak i czy pompa jest walnieta.
Odlacz zasilanie od pompy i podaj bezposrednio 12V z akumulatora i sprawdz czy pompa tylko zadziala.
Po rozlaczeniu pompy przekrec tez stacyjke i sprawdz czy wtedy jest napiecie na bezpieczniku, na przekazniku i na koncu zasilania idacego do pompy.
To powinno dac Ci odpowiedz co jest nie tak i czy pompa jest walnieta.