Wyskakuje TrybAwaryjny
Wyskakuje TrybAwaryjny
Witam
Jestem w trakcie zakupu Audi 2006 3.2FSI auto zostało sprowadzone z USA i wyskoczył problem mianowicie auto płynęło z odłączonym akumulatorem po sprawdzeniu auta w Polsce okazało się ze nie może wskoczyć na ponad 3tys obrotów bo zaraz wyskakuje Tryb Awaryjny Audi trafiło do serwisy VW w Opolu tam sprawdzili przepływomierz okazało się ze dobry auto trafiło do serwisu w Rudzie Sląskiej tam sobie z tym poradzili ale auto stało kilka dni na radiu i wysiadł akumulator po naładowaniu okazało się ze problem wrócił wiec okazuje się ze naprawa była chwilowa.Nadmienię tylko ze auto nie było tankowane w Polsce bo słyszałem ze jest to tez różnica.Jak ktoś spotkał się z takim problemem i rozwiązał go to piszczę,piszcie także pomysły co to może być lub dlaczego tak się dzieje auto nakręcone ma 90tys.Pozdrawiam i z góry dzięki.
Jestem w trakcie zakupu Audi 2006 3.2FSI auto zostało sprowadzone z USA i wyskoczył problem mianowicie auto płynęło z odłączonym akumulatorem po sprawdzeniu auta w Polsce okazało się ze nie może wskoczyć na ponad 3tys obrotów bo zaraz wyskakuje Tryb Awaryjny Audi trafiło do serwisy VW w Opolu tam sprawdzili przepływomierz okazało się ze dobry auto trafiło do serwisu w Rudzie Sląskiej tam sobie z tym poradzili ale auto stało kilka dni na radiu i wysiadł akumulator po naładowaniu okazało się ze problem wrócił wiec okazuje się ze naprawa była chwilowa.Nadmienię tylko ze auto nie było tankowane w Polsce bo słyszałem ze jest to tez różnica.Jak ktoś spotkał się z takim problemem i rozwiązał go to piszczę,piszcie także pomysły co to może być lub dlaczego tak się dzieje auto nakręcone ma 90tys.Pozdrawiam i z góry dzięki.
Jimmisek
Wiem jak na to chwile ze wyskakuje tryb awaryjny na kompie i już dalej nie wskoczy na obroty.60mil także 90tys.Auta nie widziałem ma je człowiek który przyprowadził mi go do Polski i chce sprzedać mi auto sprawne ale ze nie radzą sobie jego fachowcy z ta awaria to poinformował mnie o zaistniałej sytuacji i może razem temu zaradzimy.Oczywiście za auto jeszcze nie zapłaciłem wiec jak sobie z tym nie poradzimy to nie biorę je.
Jimmisek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
Popieram wypowiedż kolegi . Odłączenie aku lub nawet większy spadek napięcia powoduje masę problemów z systemami auta.Tutaj opisałem swój przypadek ...... Jeśli kolegów to zaciekawi to ja w mojej kolubrynie miałem niezłe przejścia z aku. auto zakupiłem jako uszkodzone we Francji.0x4B25A pisze:Moim zdaniem musi być jakiś głębszy problem... ale jeśli nie podasz więcej danych czt. diagnostyka, to nic nie wymyślimy...
Auto było nie do ruszenia no ale Polak potrafi. Po otwarciu drzwi dziwnym zbiegiem okoliczności zapalił sie na fisie komunikat o aku (pomarańczowy) długo nie zastanawiając sie wrzuciłem kluczyk w stacyjke i ...uśmiech na gębie .,wszystko rozbłysło na desce wiec otwieram bagażnik i widzdze nowy aku firmy made in ,,czajna ,, bydle ledwie sie mieściło.no to ja na start a tu ledwie ledwie obraca i wyłącza wsio. Nowięc pytam żabojada czy tą baterie sami montowali, dodam że to serwis audi w Leboicon, a gostek że tak i że im też nie ruszyło. No to lipa se myśle bedzie ,wtopa kasowa no ale. Kolubryne na lawete i do kraju. Winowajcą okazał sie aku ...nowy... uwalona cela , przy wstrząsie raz łapał raz dno .To samo pokazywał stan naładowania 1o% , stukniety i 60%.Po przejrzeniu ofet handlowych zdezydowałem sie na żelowy varty ori audi . Obyło się bez kodowań . Trafiłem go na alledrogo.pl i jak się okazało cena jest porównywalna do zwykłej kwasówki a napewno o wiele wiecej zniesie tzn. cykli rozładowań i ładowań . Dodam ze auto śmiga na 1 kilometrowych odcinkach i paru godzinnych postojach więc tu aku jest mocno eksploatowane. zakup ori żelowej varty jest najlepszym wyjściem(ok. 600 pln).
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Witam
Auto stoi w profesjonalnym serwisie w Mysłowicach który zajmuje się tylko naprawa skrzyń automatycznych skrzynia jest zdjęta okazało się ze jest zatarty tłoczek na sterowniku hydraulicznym skrzyni to tyle wiem jak na ta chwile nie wiem na razie jakie koszt i czy da rady to wymienić.
Temat auta nie aktualny gosciu okazał sie zwykłym oszustem tak naprawde to chyba tego auta nie ma a na dodatek mam problem ze zwrotem od padalca zaliczki takze koncze jak na ta chwile
pozdrawiam
Auto stoi w profesjonalnym serwisie w Mysłowicach który zajmuje się tylko naprawa skrzyń automatycznych skrzynia jest zdjęta okazało się ze jest zatarty tłoczek na sterowniku hydraulicznym skrzyni to tyle wiem jak na ta chwile nie wiem na razie jakie koszt i czy da rady to wymienić.
Temat auta nie aktualny gosciu okazał sie zwykłym oszustem tak naprawde to chyba tego auta nie ma a na dodatek mam problem ze zwrotem od padalca zaliczki takze koncze jak na ta chwile
pozdrawiam
Jimmisek