Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C4+LPG] 2.6 V6 150KM

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
b3tomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 02 wrz 2011, 00:09
Lokalizacja: Janów Lubelski

[ C4+LPG] 2.6 V6 150KM

Post autor: b3tomek » 14 lis 2011, 11:10

Założyłem instalacje LPG firmy Lovato i zauważyłem ze autko bardzo słabo grzeje.
Na postoju nawet jak osiągnie 90st. to z nawiewów jak jest ustawione na HI grzanie leci zimne powietrze !?
Auto kupione w wakacje wiec grzanie nie było testowane ale na 95% było.
Dodam ze jak zamontowali instalcje to w zbiorniczku wyrównawczym nie było praktycznie płynu!
CZy może to być objaw zapowietrzonego układu ?

Adriang92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 254
Rejestracja: 02 gru 2009, 19:20
Lokalizacja: Puławy/Zbędowice

Post autor: Adriang92 » 14 lis 2011, 11:17

Moze tak byc. Dolej plynu odpal samochod rozgrzej do 90 i zacznij odpowietrzac. Zdejmij plastik na podszybiu i zobaczysz tam na wezu plastikowa nakretke ustaw nawiew na polowe obr i temp na HI i odkrec ta srubke i poczekaj az zacznie lac sie plyn i przestanie leciec powietrze :) Dla lepszego wygnania mozesz utrzymywac obr takna 3tys wtedy pompa wygna caly wiater ja zawsze tak robie bo gdzies zawsze mi zostawało :)

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 14 lis 2011, 19:58

Jeszcze pytanie jak jest podłączony reduktor

b3tomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 02 wrz 2011, 00:09
Lokalizacja: Janów Lubelski

Post autor: b3tomek » 15 lis 2011, 23:25

grzemo pisze:Jeszcze pytanie jak jest podłączony reduktor
a może być źle podłączony ?

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 17 lis 2011, 09:04

Oczywiście że tak. W C5 powrót z reduktora miałem wpięty w chłodnicę oleju, co tworzyło ładne obejście termostatu <rotfl> Grzał mi się do 90 stopni dopiero po 7km (przy ok. -5 na zewnątrz). Po wpięciu równolegle do nagrzewnicy wszystko działa jak należy <okok>
Pozdrawiam,
Krisker

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja