Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C6 2.0 Tdi] Obroty i kierownica pytanie

Silniki wysokoprężne
Doomino
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 06 wrz 2011, 15:06
Lokalizacja: Londyn

[ A6 C6 2.0 Tdi] Obroty i kierownica pytanie

Post autor: Doomino » 10 paź 2011, 13:19

Witam mam dwa szybkie pytanka 1) jakie są prawidłowe obroty na biegu jalowym audi A6 2l Tdi chodzi mi dokładnie o to ze jak rano odpale auto wskazówka obrotomierza dochodzi do 1 i auto pracuje troszke glosniej ale ok ale po chwili jak już troszeczkę pochula to ta wskazówka spada pod polowe 1 a tea pierwszej pod nią kreska i w tedy wydech zaczyna nie co brzeczec a szczególnie końcówki i jest to troszeczkę irytujące. 2) Tu chodzi o kierownicę może to tak ma być wszystko jest git majonez tylko ze jak skrecam to kierownica nie odbija sama tylko sam muszę ja naprostowac czy Audi tak ma?? Dzięki z góry..

Awatar użytkownika
rav1982
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 14 lip 2010, 14:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rav1982 » 11 paź 2011, 11:39

Na zimnym silniku: 1000 obr./min i po niedługim czasie spadają a silnik pracuje nieco kulturalniej. Widzę, że posiadasz A6 z 2007 roku więc pewnie posiadasz też DPF-a. A w tym przypadku obroty mogą skoczyć do 1000 obr./min nawet na rozgrzanym silniku jeżeli zacznie się proces wypalania filtra cząstek stałych.
Co do drugiego pytania to tak jak pisał kolega wyżej - nie jest to normalny objaw, kierownica powinna sama wrócić.

Doomino
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 06 wrz 2011, 15:06
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Doomino » 13 paź 2011, 14:17

Dzięki wam panowie za odpowiedz obroty jak pisałem tylko przy zimnym są na 1000 a po paru minutkach spadają nieco i trzęsie mi w tedy cała rurę wydechowa muszę to jechać zbadać tylko tu w Londynie strach się bać do kogo się z tym zgłosić jak i z ta kierownica. Pozdrawiam

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 13 paź 2011, 16:41

sprawdź łączenia tłumików
u mnie było ostatnio podobnie - odgłosy tłuczenia tłumików chwilę po włączeniu zapłonu
okazało się, że metalowy pałąk spinający tylne tłumiki pękł niezauważalnie tuż na łączeniu

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 14 paź 2011, 19:57

Obroty mogą też być podniesione przez używanie Klimy, z rana jest zimno jak przypuszcza i w Królewskiej krainie toteż samo uruchomienie klimy na zimnym silniku powoduje wzrost obrotów, potrzebny jest większy woltaż do ogrzewania. Co do rur też mam pytanie, nigdy nie zwróciłem na to uwagi ale mi również trzęsie wylotami... czy inni użytkownicy 2.0 też tak mają?

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 17 paź 2011, 17:41

teraz też mi trzepie (ale już mniej) tuż po odpaleniu ale to chyba wina łączników elastycznych na rurze - są chyba zbyt elastyczne i przez to całym tłumikiem potrafi porządnie trząchać
u mnie na pewno ta siatka już jest trochę zniszczona
niestety jakoś nie mam okazji się tym zająć :(
co do klimy - można ją wyłączyć i wtedy sprawdzić czy jest tak samo

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja