[ A6 C5 2.5 Tdi] Popmka paliwowa w zbiorniku
[ A6 C5 2.5 Tdi] Popmka paliwowa w zbiorniku
Mam pytanie czy pompka w zbiorniku podaje paliwo do pompy wtryskowej i jakie są objawy gdy jest uwalona?
Pompa paliwa w zbiorniku zklada sie z pompy i komory spietrzajacej ok0.5l ktora musi byc napelniana za kazdym raze jezeli w zbiorniku jest wiecej niz 2/3 paliwa komora zalewa sie samoistnie z tego zbiornika paliwo potem idzie do pompy vp44
Jezeli pompa jest padnieta to bardzo ciezko jest odpalic samochod a z ruru wydechowej wydobywa sie bialy dym gdyz silnik nie dostaje paliwa tylko samo powietrze im dluzej samochod postoi tym trudniej go odpalic
Doswiadczylem na swoiej A6 nowa pompa z koszem 700zl
Jezeli pompa jest padnieta to bardzo ciezko jest odpalic samochod a z ruru wydechowej wydobywa sie bialy dym gdyz silnik nie dostaje paliwa tylko samo powietrze im dluzej samochod postoi tym trudniej go odpalic
Doswiadczylem na swoiej A6 nowa pompa z koszem 700zl
jakob
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
krychap- Weź zatankuj pod korek- wtedy pompka w baku nie pracuje- zwróć uwagę czy objawy złego odpalania ustąpią (w co szczerze wątpię
).
ps. Pompka w zbiorniku pompuje paliwo tylko do komory spiętrzającej. Z niej pompa wtryskowa sama zasysa paliwo. Jak ta pompka padnie- a paliwa będzie mniej niż 2/3 baku- układ się zapowietrzy i silnika nie uruchomisz w ogóle .

ps. Pompka w zbiorniku pompuje paliwo tylko do komory spiętrzającej. Z niej pompa wtryskowa sama zasysa paliwo. Jak ta pompka padnie- a paliwa będzie mniej niż 2/3 baku- układ się zapowietrzy i silnika nie uruchomisz w ogóle .
KUpiłem nowy czujnik tmperatury cieczy. Ale to nic nie dało bo dalej muszę długo kręcić .. Ale ja go całkiem wyciągnę to pali jak marzenie.. Tylko raz po wyciągnięciu rozróżnik mi się zawiesił. I trzeba było odpalić na zapych.. Więc trzego to może być wina że z nowym czujnikiem trzeba długo kręcić a bez odpala jak ta lala



- dawid77
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
- Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń
Takie objawy kierują się ku pompie zazwyczaj to ona powoduje złe odpalanie podłącz waga i sprawdź ustawienia konta wtrysku i błędy, może być taka sytuacja że pompa ma nie doregulowany kąt wtrysku skoro piszesz że na ciepłym lepiej pali.
Pogubiłem się w końcu na zimnym czy na ciepłym silniku lepiej pali?
Jeżeli pompa gorzej pali na ciepłym silniku to wina zazwyczaj pompy nie buduje odpowiedniego ciśnienia co wiąże się z dłuższym kręceniem rozrusznikiem.
Jeżeli na zimnym gorzej odpala to może być nie doregulowana.
Pogubiłem się w końcu na zimnym czy na ciepłym silniku lepiej pali?
Jeżeli pompa gorzej pali na ciepłym silniku to wina zazwyczaj pompy nie buduje odpowiedniego ciśnienia co wiąże się z dłuższym kręceniem rozrusznikiem.
Jeżeli na zimnym gorzej odpala to może być nie doregulowana.
Tak do końca z tą pompką w zbiorniku to nie jest racja. Jak zaczął mi się zapowietrzać układ to też doszedłem do tego, że pompka w zbiorniku nie daję paliwa ( tak przy okazji). Vp 44 na stół i do regeneracji. Nie wiem ile czasu ta mała w zbiorniku nie chodziła, ale tak jak mówię, doszedłem do tego jak robiłem tą wtryskową.
Co do odpalania na ciepło to miałem teraz podobną historię. Regeneracja była w lutym. zapłaciłem 2700 zł. Po pół roku padła i okazało się, że nie jest to na gwarancji, bo były zapchanę kanaliki złym paliwem. Nawet dostałem wydruk z analizy z Płocka z Orlenu. Zapłaciłem 1100 zł.
Tak naprawdę to nikt nie wie ile w tym racji.
Pojeździłem tydzień i nie palił. Okazał się zły oring w filtrze paliwa. Orginalny wraz z tym dinksem plastikowym.
Wymieniłem i chodzi.
Wiem, że każdy szuka przyczyn, żeby to nie była pompa, ale prawda jest straszna <szok>
Pozdrawiam.
Co do odpalania na ciepło to miałem teraz podobną historię. Regeneracja była w lutym. zapłaciłem 2700 zł. Po pół roku padła i okazało się, że nie jest to na gwarancji, bo były zapchanę kanaliki złym paliwem. Nawet dostałem wydruk z analizy z Płocka z Orlenu. Zapłaciłem 1100 zł.
Tak naprawdę to nikt nie wie ile w tym racji.
Pojeździłem tydzień i nie palił. Okazał się zły oring w filtrze paliwa. Orginalny wraz z tym dinksem plastikowym.
Wymieniłem i chodzi.
Wiem, że każdy szuka przyczyn, żeby to nie była pompa, ale prawda jest straszna <szok>
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 04 sty 2011, 14:26
- Lokalizacja: Tilburg
Też bym zaczął od wymiany przelewów podkładek i zaworka na filtrze, sam się obecnie męczę z podobnym tematem tyko u mnie przestał odpalać. Dlatego teraz będę się brał za pompę w baku bo autko normalnie chodziło a jak zszedł poniżej 3/4 baku to już nie pali.
Ale ty zacznij od najtańszych rzezy i się okaże czy to pomoże.
Tomek200x, Zadałeś dobre pytanie.
Ale ty zacznij od najtańszych rzezy i się okaże czy to pomoże.
Tomek200x, Zadałeś dobre pytanie.