Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] Popmka paliwowa w zbiorniku

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
krychap
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2010, 17:18
Lokalizacja: głogów
Kontakt:

[ A6 C5 2.5 Tdi] Popmka paliwowa w zbiorniku

Post autor: krychap » 01 paź 2011, 21:40

Mam pytanie czy pompka w zbiorniku podaje paliwo do pompy wtryskowej i jakie są objawy gdy jest uwalona?

jakcis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 11 cze 2011, 16:12
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: jakcis » 02 paź 2011, 10:43

Pompa paliwa w zbiorniku zklada sie z pompy i komory spietrzajacej ok0.5l ktora musi byc napelniana za kazdym raze jezeli w zbiorniku jest wiecej niz 2/3 paliwa komora zalewa sie samoistnie z tego zbiornika paliwo potem idzie do pompy vp44

Jezeli pompa jest padnieta to bardzo ciezko jest odpalic samochod a z ruru wydechowej wydobywa sie bialy dym gdyz silnik nie dostaje paliwa tylko samo powietrze im dluzej samochod postoi tym trudniej go odpalic

Doswiadczylem na swoiej A6 nowa pompa z koszem 700zl
jakob

krychap
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2010, 17:18
Lokalizacja: głogów
Kontakt:

Post autor: krychap » 02 paź 2011, 11:57

A czy to może być wina pompki w zbiorniku. ÂŻe musze chwile pokręcić i dopiero odpala. I tak cały czas ....

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 02 paź 2011, 14:43

krychap- Weź zatankuj pod korek- wtedy pompka w baku nie pracuje- zwróć uwagę czy objawy złego odpalania ustąpią (w co szczerze wątpię :( ).

ps. Pompka w zbiorniku pompuje paliwo tylko do komory spiętrzającej. Z niej pompa wtryskowa sama zasysa paliwo. Jak ta pompka padnie- a paliwa będzie mniej niż 2/3 baku- układ się zapowietrzy i silnika nie uruchomisz w ogóle .

krychap
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2010, 17:18
Lokalizacja: głogów
Kontakt:

Post autor: krychap » 02 paź 2011, 18:06

To jaki może być powód że muszę trochę nim pokręcić i dopiero odpala.. I tak cały czas... Chyba że silnik jest ciepły wtedy prawię od razu łapie ..

jakcis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 11 cze 2011, 16:12
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: jakcis » 04 paź 2011, 16:29

ja mialem taki sam problem oszukiwal czujnik emperatury cieczy o kilka stopni wymienilem i jest ok na zimno i na cieplo pali tak samo
jakob

krychap
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2010, 17:18
Lokalizacja: głogów
Kontakt:

Post autor: krychap » 15 paź 2011, 15:58

KUpiłem nowy czujnik tmperatury cieczy. Ale to nic nie dało bo dalej muszę długo kręcić .. Ale ja go całkiem wyciągnę to pali jak marzenie.. Tylko raz po wyciągnięciu rozróżnik mi się zawiesił. I trzeba było odpalić na zapych.. Więc trzego to może być wina że z nowym czujnikiem trzeba długo kręcić a bez odpala jak ta lala ?? :)

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 15 paź 2011, 22:11

Dokładnie jestem tego samego zdania niskie ciśnienie, mniej mocy i znacznie gorsze odpalanie silnika po rozgrzaniu pompa wtryskowa na stół

krychap
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2010, 17:18
Lokalizacja: głogów
Kontakt:

Post autor: krychap » 16 paź 2011, 08:24

oli80, dawid77, pompę wtryskową dałem do regeneracji juz prawie rok temu. I mechanik jak ją zakładał to wszystko posprawdzał i pompa jest ok

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 16 paź 2011, 10:05

Takie objawy kierują się ku pompie zazwyczaj to ona powoduje złe odpalanie podłącz waga i sprawdź ustawienia konta wtrysku i błędy, może być taka sytuacja że pompa ma nie doregulowany kąt wtrysku skoro piszesz że na ciepłym lepiej pali.
Pogubiłem się w końcu na zimnym czy na ciepłym silniku lepiej pali?
Jeżeli pompa gorzej pali na ciepłym silniku to wina zazwyczaj pompy nie buduje odpowiedniego ciśnienia co wiąże się z dłuższym kręceniem rozrusznikiem.
Jeżeli na zimnym gorzej odpala to może być nie doregulowana.

krychap
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2010, 17:18
Lokalizacja: głogów
Kontakt:

Post autor: krychap » 19 paź 2011, 15:08

A czy jak pompa w zbiorniku jest na wykończeniu to czy będzie zapowietrzała układ??

harbuz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 28 kwie 2010, 20:45
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: harbuz » 19 paź 2011, 18:38

Tak do końca z tą pompką w zbiorniku to nie jest racja. Jak zaczął mi się zapowietrzać układ to też doszedłem do tego, że pompka w zbiorniku nie daję paliwa ( tak przy okazji). Vp 44 na stół i do regeneracji. Nie wiem ile czasu ta mała w zbiorniku nie chodziła, ale tak jak mówię, doszedłem do tego jak robiłem tą wtryskową.
Co do odpalania na ciepło to miałem teraz podobną historię. Regeneracja była w lutym. zapłaciłem 2700 zł. Po pół roku padła i okazało się, że nie jest to na gwarancji, bo były zapchanę kanaliki złym paliwem. Nawet dostałem wydruk z analizy z Płocka z Orlenu. Zapłaciłem 1100 zł.
Tak naprawdę to nikt nie wie ile w tym racji.
Pojeździłem tydzień i nie palił. Okazał się zły oring w filtrze paliwa. Orginalny wraz z tym dinksem plastikowym.
Wymieniłem i chodzi.
Wiem, że każdy szuka przyczyn, żeby to nie była pompa, ale prawda jest straszna <szok>
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 19 paź 2011, 18:40

Osobiście nie spotkałem się z taką sytuacją ale słyszałem że poniżej 1/2 zbiornika jest to możliwe
U mnie zapowietrzanie układu paliwa rozwiązałem po przez wymianę wszystkich wężyków przelewowych zasilania i powrotu pompy wysokiego ciśnienia filtra paliwa i zaworu na filtrze.

Tomek200x
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 07 paź 2012, 09:14
Lokalizacja: Jegłownik

Post autor: Tomek200x » 01 sty 2014, 14:30

Podczepie sie do tematu jeżeli chodzi o tą pompe co ją uruchamia jeżeli ma sie dopełnić zbiorniczek?

Bo na krótko chodzi ( plus z aku do bezpiecznika ) a tak no ni w cholerę nie chce sie uruchomić i dopełniać tego kosza

Krzysieksle
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 04 sty 2011, 14:26
Lokalizacja: Tilburg

Post autor: Krzysieksle » 03 sty 2014, 22:53

Też bym zaczął od wymiany przelewów podkładek i zaworka na filtrze, sam się obecnie męczę z podobnym tematem tyko u mnie przestał odpalać. Dlatego teraz będę się brał za pompę w baku bo autko normalnie chodziło a jak zszedł poniżej 3/4 baku to już nie pali.
Ale ty zacznij od najtańszych rzezy i się okaże czy to pomoże.
Tomek200x, Zadałeś dobre pytanie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja