Czołem,
mam taką przypadłość;
w trakcie przyśpieszania zaczyna drgać mi kierownica i w zasadzie mam wrażenie, że cały przód mi "skacze". Dzieje się tak w zakresie prędkości 100-160 km/h. Po zakończeniu przyśpieszania objaw znika, bez względu na prędkość. NIc podobnego nie dzieje się przy hamowaniu.
macie jakiś pomysł co to może być ?
POzdrawiam
Jame
[ALLROAD 2.7T]
I to może być to choć powinieneś sprawdzić właśnie cały układ przeniesienia napędu. Najlepiej zacząć od półosi i przegubów homokinetycznych (stan osłon oraz luzów).Tu wyważenie kół nie będzie miało wpływu gdyż działo by się to również bez przyśpieszania.
A tak nawiasem mówiąc (na przyszłość) to przez sprawdzenie czy koła są "czyste" nie stwierdzisz czy koło bije (równie dobrze może brakować ciężarka). Podczas każdej sezonowej zmiany kół powinno się je wyważyć a po zimie sprawdzać geometrię. Powinno ale ... wystarczy raz na rok lub dwa i obligatoryjnie jeżeli coś się dzieje. Jeżeli to wiedziałeś to sorki!
Pozdrawiam
:lol:
A tak nawiasem mówiąc (na przyszłość) to przez sprawdzenie czy koła są "czyste" nie stwierdzisz czy koło bije (równie dobrze może brakować ciężarka). Podczas każdej sezonowej zmiany kół powinno się je wyważyć a po zimie sprawdzać geometrię. Powinno ale ... wystarczy raz na rok lub dwa i obligatoryjnie jeżeli coś się dzieje. Jeżeli to wiedziałeś to sorki!
Pozdrawiam
:lol:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 22 wrz 2008, 19:10
- Lokalizacja: Opolskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 203
- Rejestracja: 22 maja 2008, 16:38
- Lokalizacja: chrzanów
censored pisze:Houston - Orzeł 1 wylądował :mrgreen:
Temat zachowania auta jak wirówki do prania przy pewnych zakresach predkości już omawiany na forum.
Sprawdź ogumienie, ciśnienie, wyważenie kół, sprawdź stan felg od strony wewnętrznej.
OD kiedy masz to auto ? Kupiłes i tak jest ?
Stacja diagnostyczna i rajza - zapłacisz pare złotych i sprawdzi Ci cały zawias. Tylko porządna stacja. Jeżeli to nie pomogło i bedzie OK - może być tez i wina układu przeniesienia napedu - sprzęgło , koło dwumasowe ( szczeże to chyba raczej przy ruszaniu ) Jeżlei i ztym bedzie OK - to dzieje sie tak tez i w autach po tzw dzwonie. Czyli miał czołowke i tego nie wiesz i właśnie sie o tym dowiadujesz....
Poz
Co masz na myśl po tzw dzwonie ? chodzi o to że przestawia się geometria auta , czyli ze popularnie mówiąc auto zostawia kilka śładów?