[ A6 C5 Avant] wycięcie katów w 2.7biturbo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 07 sie 2011, 00:23
- Lokalizacja: kępno
[ A6 C5 Avant] wycięcie katów w 2.7biturbo
chce wyciąć katalizatory w moim aucie i nie wiem czy czasem nie zaszkodzi to turbiną??
- lady monia
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 116
- Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
- Lokalizacja: Katowice/Sławków
jestem raczej odmiennego zdania
ingerencja w układ wydechowy turbo doładowanych jednostek moze powodowac zminy ciśnień i miec wplyw na trwałośc układu.
poza tym sprawdź czy masz sondy za katami bo jeśli tak to po wycięciu auto oszaleje i przestanie jechać.
ingerencja w układ wydechowy turbo doładowanych jednostek moze powodowac zminy ciśnień i miec wplyw na trwałośc układu.
poza tym sprawdź czy masz sondy za katami bo jeśli tak to po wycięciu auto oszaleje i przestanie jechać.
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
- lady monia
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 116
- Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
- Lokalizacja: Katowice/Sławków
gryfi, Kolego straszne głupoty piszesz
b=l=a=z=e=j, spokojnie kolego moze wycinać katy i nic mu nie będzie tylko musi założyć tłumiki przelotowe, turbinki troszkę odsapną,
Można zerknąć u nas jak to wygląda na której stronce chyba tez było pytanie o to :-27-biturbo-by-seba-fmic-k04-recaro-vt29388.htm jesli chodzi o sondy za katalizatorami to spokojnie mozna zastosowac emulator, albo poprost wyłączyc w sterowniku i będzie ok 
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)


Helmut, zielony bolid :-)Już wzmocniony Helmut 400 koników
a zapowiada się więcej 


jak zwykle mądrości polskich pseudo tunerów- powodzenialady monia pisze:gryfi, Kolego straszne głupoty piszeszb=l=a=z=e=j, spokojnie kolego moze wycinać katy i nic mu nie będzie tylko musi założyć tłumiki przelotowe, turbinki troszkę odsapną,
Można zerknąć u nas jak to wygląda na której stronce chyba tez było pytanie o to :-27-biturbo-by-seba-fmic-k04-recaro-vt29388.htm jesli chodzi o sondy za katalizatorami to spokojnie mozna zastosowac emulator, albo poprost wyłączyc w sterowniku i będzie ok
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Wycięcie kata ma wpływ na trwałość układu wylotowego i.. ciśnienie.. czego??gryfi pisze:jestem raczej odmiennego zdania
ingerencja w układ wydechowy turbo doładowanych jednostek moze powodowac zminy ciśnień i miec wplyw na trwałośc układu.
poza tym sprawdź czy masz sondy za katami bo jeśli tak to po wycięciu auto oszaleje i przestanie jechać.
Lambda zgłosi błąd i... auto przestanie jechać??
Zmień zioło albo skończ <font color='red'><b>censored</b></font>.
- lady monia
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 116
- Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
- Lokalizacja: Katowice/Sławków
kamilos_69, ja miałem w 1,8t kopoty po modyfikacji wydechu i piszę z doświadczenia.
ty napewno też bo jeździsz klekotem.
wolałbym, żebys ograniczył sie do wypowiedzi merytorycznych a nie wstawiał szczeniackie komentarze.
Pozdrawiam mimo wszystko
ty napewno też bo jeździsz klekotem.
wolałbym, żebys ograniczył sie do wypowiedzi merytorycznych a nie wstawiał szczeniackie komentarze.
Pozdrawiam mimo wszystko
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
- lady monia
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 116
- Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
- Lokalizacja: Katowice/Sławków
gryfi, Kolego ja mam wycięte katalizatory i mam tłumik przelotowy i znam troszkę osób które ma tak samo jak ja przelot w swoich samochodach i żadnych problemów w wyniku zmiany wydechy i wycięcia katalizatorów nie miała
To że ty miałeś pewnie nie profesjonalnie zrobiony wydech nie oznacza że większość osób tak ma 
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)

Helmut, zielony bolid :-)Już wzmocniony Helmut 400 koników
a zapowiada się więcej 


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
A co dokładnie zrobiłeś wycinająca kata i kto Ci to robił że tak narzekasz?? 1.8t po takiej operacji powinien właśnie "odżyć" jak to lady monia ujęła = zrobił Ci to idiota nie znający się na układzie wylotowym.gryfi pisze:kamilos_69, ja miałem w 1,8t kopoty po modyfikacji wydechu i piszę z doświadczenia.
ty napewno też bo jeździsz klekotem.
wolałbym, żebys ograniczył sie do wypowiedzi merytorycznych a nie wstawiał szczeniackie komentarze.
Pozdrawiam mimo wszystko
W obecnym aucie nie wycinałem niczego ze względów estetycznych bo... mam klekota xP
Ps. Komentarz jest wynikiem cenzury moderatora a nie "szczeniackiej" odpowiedzi
