Mam nadzieje że ktoś pomoze mi rozwiązać mój problem.

Nie znalazłem na forum tego tematu (a szkoda) więc może porusze go
 .
.Mój problem to brak mocy.
Rano jak wsiadam i auto jest zin=mne to zasówa jak wściekłe w pełnym zakresie obrotów, aż mam wrażenie że się naprawiło
 . Niestety jak tylko się nagrzeje silnik kończy się rumakowanie i zaczyna sie katorga. Odechciewa sie wtedy jeździć. ruszanie i rozpędzanie go z dołu do 2000 obr to dosłowna mordęga
. Niestety jak tylko się nagrzeje silnik kończy się rumakowanie i zaczyna sie katorga. Odechciewa sie wtedy jeździć. ruszanie i rozpędzanie go z dołu do 2000 obr to dosłowna mordęga  . To samo jest w momencie kiedy jade ok 80km/h na V biegu. Wciśnięcie gazu w podłoge objawia sie przyspieszeniem starego diesla 1,6 a może i nawet nie to. Ostatnio na V biegu przy 80km/h probowałem wyprzedzić samochód i z tyłu jechał za mna Ford Transit z ludźmi i zapakowany. Zanim ja sie rozpędziłem on zdążył mnie spokojnie wyprzedzić
. To samo jest w momencie kiedy jade ok 80km/h na V biegu. Wciśnięcie gazu w podłoge objawia sie przyspieszeniem starego diesla 1,6 a może i nawet nie to. Ostatnio na V biegu przy 80km/h probowałem wyprzedzić samochód i z tyłu jechał za mna Ford Transit z ludźmi i zapakowany. Zanim ja sie rozpędziłem on zdążył mnie spokojnie wyprzedzić  . Wyobraźcie sobie co sie wtedy czuje w takiej sytuacji. BRAK SÂŁÓW
. Wyobraźcie sobie co sie wtedy czuje w takiej sytuacji. BRAK SÂŁÓW  .
 .Kolejna przypadłościa wynikajaca pewnie z całokształtu jest bujanie przy stałej prędkości 80km/h w góre. Buja nim jak by mi ktoś z tyłu samochod trzymał i nie chciał puścić. Kolejna masakra
 . Dodam tylko ze takie obiawy sa na Benzynie i na Gazie , z czego ostatnio jeżdze tylko na benzynie i nic sie niepoprawia niestety
. Dodam tylko ze takie obiawy sa na Benzynie i na Gazie , z czego ostatnio jeżdze tylko na benzynie i nic sie niepoprawia niestety  .
.Teraz napisze co zrobiłem w tym kierunku z nadzieja ze moze się poleprzy:
- wymienione przewody wys. napięcia RC-AD218 (NGK)
- wymienione świece BKR6EKUB (NGK)
- wymieniony przepływomierz (ORYGINAÂŁ AUDI)
- wymieniony czujnik temperatury powietrza dolotowego (BOSCH)
- wymieniony czujnik temperatury cieczy chłodzącej (ORYGINAÂŁ)
- wymieniony f.paliwa (MANN)
- wymieniony olej w silniku (10W60 SHELL)
- wyczyszczony i naoliwiony f.powietrza (K&N)
- wyjeta i wyczyszczona przepustnica i oczywiście zaadoptowana
- wymieniony koputer (bo pooprzedni miał chip tuning i myślałem że może mapy się rozjechały (ale niestety nie))
- zalane paliwo VPower Racing + STP do czyszczeniw tryskiwaczy
- trzy dni auto stało w BOSCHu (i tez nic )
-
To chyba wszystko co zrobiłem i kompletnie żadnych zmian nie ma

Zostało mi jeszcze wywalić katalizatory ale też nie wierze że to coś pomoże bo jak by nie było jeżdze na gazie więc katy powinny być OK. No ale i tak je wywale i założe strumienice.
Może ktoś zna jakis złoty środek na te przypadłości ? bo ja naprawde znam ten samochód Baaaaardzo dobrze wręcz na wylot ale u mnie pomysły sie skończyły.
Bardzo proisze o jakies porady.
Pozdrawiam i czekam nieciepliwie
 
							













 
 
