Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5+Lpg] Audi A6 2,4V6 ARJ MTM. Brak Mocy

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
robi1704
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 23 maja 2009, 23:04
Imię: Robert
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: gdańsk

[ A6 C5+Lpg] Audi A6 2,4V6 ARJ MTM. Brak Mocy

Post autor: robi1704 » 01 wrz 2011, 11:44

Witam serdecznie wszystkich klubowiczów.
Mam nadzieje że ktoś pomoze mi rozwiązać mój problem. :)
Nie znalazłem na forum tego tematu (a szkoda) więc może porusze go :).

Mój problem to brak mocy.
Rano jak wsiadam i auto jest zin=mne to zasówa jak wściekłe w pełnym zakresie obrotów, aż mam wrażenie że się naprawiło :). Niestety jak tylko się nagrzeje silnik kończy się rumakowanie i zaczyna sie katorga. Odechciewa sie wtedy jeździć. ruszanie i rozpędzanie go z dołu do 2000 obr to dosłowna mordęga :(. To samo jest w momencie kiedy jade ok 80km/h na V biegu. Wciśnięcie gazu w podłoge objawia sie przyspieszeniem starego diesla 1,6 a może i nawet nie to. Ostatnio na V biegu przy 80km/h probowałem wyprzedzić samochód i z tyłu jechał za mna Ford Transit z ludźmi i zapakowany. Zanim ja sie rozpędziłem on zdążył mnie spokojnie wyprzedzić :(. Wyobraźcie sobie co sie wtedy czuje w takiej sytuacji. BRAK SÂŁÓW :( .
Kolejna przypadłościa wynikajaca pewnie z całokształtu jest bujanie przy stałej prędkości 80km/h w góre. Buja nim jak by mi ktoś z tyłu samochod trzymał i nie chciał puścić. Kolejna masakra :(. Dodam tylko ze takie obiawy sa na Benzynie i na Gazie , z czego ostatnio jeżdze tylko na benzynie i nic sie niepoprawia niestety :(.

Teraz napisze co zrobiłem w tym kierunku z nadzieja ze moze się poleprzy:

- wymienione przewody wys. napięcia RC-AD218 (NGK)
- wymienione świece BKR6EKUB (NGK)
- wymieniony przepływomierz (ORYGINAÂŁ AUDI)
- wymieniony czujnik temperatury powietrza dolotowego (BOSCH)
- wymieniony czujnik temperatury cieczy chłodzącej (ORYGINAÂŁ)
- wymieniony f.paliwa (MANN)
- wymieniony olej w silniku (10W60 SHELL)
- wyczyszczony i naoliwiony f.powietrza (K&N)
- wyjeta i wyczyszczona przepustnica i oczywiście zaadoptowana
- wymieniony koputer (bo pooprzedni miał chip tuning i myślałem że może mapy się rozjechały (ale niestety nie))
- zalane paliwo VPower Racing + STP do czyszczeniw tryskiwaczy
- trzy dni auto stało w BOSCHu (i tez nic )
-

To chyba wszystko co zrobiłem i kompletnie żadnych zmian nie ma :(
Zostało mi jeszcze wywalić katalizatory ale też nie wierze że to coś pomoże bo jak by nie było jeżdze na gazie więc katy powinny być OK. No ale i tak je wywale i założe strumienice.
Może ktoś zna jakis złoty środek na te przypadłości ? bo ja naprawde znam ten samochód Baaaaardzo dobrze wręcz na wylot ale u mnie pomysły sie skończyły.
Bardzo proisze o jakies porady.

Pozdrawiam i czekam nieciepliwie

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 01 wrz 2011, 19:57

Na początek trzeba sczytać ewentualne błędy i sprawdzić jakie masz korekty paliwowe, ale do tego potrzebny jest vag. Inaczej to jest wróżenie. A katy można zapchać również przy lpg gdy będzie za bogato. Proponuję zakupić kabelek z allegro, ściągnąć program i zdiagnozować auto na początek.

Awatar użytkownika
corel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 23 cze 2009, 14:09
Imię: Karol
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: corel » 01 wrz 2011, 22:02

Miałeś przeprowadzoną analizę spalin? Może katalizatory zapchane?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja