Witam,
postaram się jak najbardziej jasno przedstawić mój problem.
Pacjent to 2.5 tdi AKE vp44 automat
Autkiem jeździłem normalnie, nie było żadnych złych objawów jak dymienie czy brak mocy. Lecz jednego dnia już nie odpaliłem auta.
Próbowałem odpowietrzać układ, bez żadnego efektu. Dzwoniłem i dowiedziałem się że to objawy zepsutego tranzystora. Jednak po jego wymianie żadnego efektu.
Wymieniłem pompę na drugą (używaną) do tego nowy filtr paliwa. Po odpowietrzeniu układu, wyłączeniu immo comanderem autko odpaliło od razu. Niestety kiedy przejechałem 100km zgasiłem i za chwilę odpalałem i już musiałem chwileczkę dłużej pokręcić. A po nocnym postoju już nie odpaliło. Próbowałem odpowietrzać układ i odpalać na Plaka lecz bez żadnego efektu. Silniczek ma zero błędów.
[ A6 C5 2.5 Tdi] Nie odpala silnik
Ja mam podobny problem... A mianowicie od dłuższego czasu samochód nie odpalał od strzału po dłuższych jazdach (silnik był ciepły)... w końcu któregoś razu samochód padł i odjechał na lawecie...wymieniono(zregenerowano) pompę wtryskową...auto jeździło do czasu i z takimi samymi objawami...na chłodnym palił od strzału na ciepłym już trzeba było kręcić nawet z 4-5 razy...w końcu w trakcie jazdy ponownie silnik zgasł i już nie zagadał...kolejna wizyta u mechanika... po czasie okazało się że silnik odpala ale z ponownym nieciekawym skutkiem...mechanik szuka przyczyny po trupach (ponowna regeneracja pompy) i nadal brak przyczyny...Czy ktoś z posiadaczy AKE mógłby poradzić lub podzielić się podobnymi problemami...auto już drugi tydzień będzie wisieć u mechanika... 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 22 sty 2010, 19:51
- Lokalizacja: Belfort/Jelenia Gora
podobne objawy mial moj syn w golfie 3 vr6 , problemem byl przekaznik nr30 , ktory odpowiada za pozycje walu , lub pompy , ale to jest benzyna , moze w tym kierunku trzeba szukzc , mimo ze deisel , nie znam sie na elektronice , ale syna przyczyna moze byc wspolna ...powodzenia i powiedz co bylo przyczyna jak znajdziesz , przyda sie nam wszystkim