Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] Nie odpala silnik

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Bykus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 14 gru 2009, 12:01
Lokalizacja: z daleka

[ A6 C5 2.5 Tdi] Nie odpala silnik

Post autor: Bykus » 31 sie 2011, 19:30

Witam,
postaram się jak najbardziej jasno przedstawić mój problem.
Pacjent to 2.5 tdi AKE vp44 automat

Autkiem jeździłem normalnie, nie było żadnych złych objawów jak dymienie czy brak mocy. Lecz jednego dnia już nie odpaliłem auta.
Próbowałem odpowietrzać układ, bez żadnego efektu. Dzwoniłem i dowiedziałem się że to objawy zepsutego tranzystora. Jednak po jego wymianie żadnego efektu.
Wymieniłem pompę na drugą (używaną) do tego nowy filtr paliwa. Po odpowietrzeniu układu, wyłączeniu immo comanderem autko odpaliło od razu. Niestety kiedy przejechałem 100km zgasiłem i za chwilę odpalałem i już musiałem chwileczkę dłużej pokręcić. A po nocnym postoju już nie odpaliło. Próbowałem odpowietrzać układ i odpalać na Plaka lecz bez żadnego efektu. Silniczek ma zero błędów.

Johnny_88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 21 lip 2011, 22:27
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Johnny_88 » 16 wrz 2011, 19:42

Ja mam podobny problem... A mianowicie od dłuższego czasu samochód nie odpalał od strzału po dłuższych jazdach (silnik był ciepły)... w końcu któregoś razu samochód padł i odjechał na lawecie...wymieniono(zregenerowano) pompę wtryskową...auto jeździło do czasu i z takimi samymi objawami...na chłodnym palił od strzału na ciepłym już trzeba było kręcić nawet z 4-5 razy...w końcu w trakcie jazdy ponownie silnik zgasł i już nie zagadał...kolejna wizyta u mechanika... po czasie okazało się że silnik odpala ale z ponownym nieciekawym skutkiem...mechanik szuka przyczyny po trupach (ponowna regeneracja pompy) i nadal brak przyczyny...Czy ktoś z posiadaczy AKE mógłby poradzić lub podzielić się podobnymi problemami...auto już drugi tydzień będzie wisieć u mechanika... :|

swistak27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 22 sty 2010, 19:51
Lokalizacja: Belfort/Jelenia Gora

Post autor: swistak27 » 16 wrz 2011, 20:39

podobne objawy mial moj syn w golfie 3 vr6 , problemem byl przekaznik nr30 , ktory odpowiada za pozycje walu , lub pompy , ale to jest benzyna , moze w tym kierunku trzeba szukzc , mimo ze deisel , nie znam sie na elektronice , ale syna przyczyna moze byc wspolna ...powodzenia i powiedz co bylo przyczyna jak znajdziesz , przyda sie nam wszystkim

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1027
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Rocznik: 2013
Moje auto: Q5
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 17 wrz 2011, 22:56

Johnny_88, u mnie nie chciał odpalać bo raz bezpiecznik był spalony a 2 sprawa bak był zapchany i jak wkładałem do baku przewód od sprężarki owinięty szmata zeby bokiem nei wychodziło
Ona wypychała paliwo i wtedy odpalał...
Forum Audi A6
Klub A6
A6 Forum

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja