[ A6 C6] pobór prądu w c6
Pobór prądu za pierwszym razem bez zamknięcia drzwi pokazał mi 0.04
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/i8r ... WtWCnTfVJQ
Przełączyłem na miliampery i oscylował w przedziale 31.2 do 38.9
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/3f9 ... cIRFvp_cbD
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/FrU ... 6stYaBk4Rj
Potem zamknąłem auto z alarmu i już było 0.12
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/jMB ... CwaKR5E7IE
Więc wyłączyłem alarm i zamknąłem drzwi normalnie z kluczyka i znów 0.12
Kilka krotnie próbowałem i za każdym razem 0.12 miałem. Chodź nie wiem czemu po kilku próbach zamykana auta znów wyskoczył raz wynik 0.04
Zacząłem wyciągać bezpieczniki z bagażnika i jak wyjąłem ten ze zdjęcia i włożyłem to z 0.12 zeszło na 0-04 ale nie wiem czy to przypadek bo potem znów ten test wykonałem i nie spadało już tylko się utrzymywało na 0.12.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/2my ... skTYCbrbwi
Wyczytałem ze jest to bezpiecznik od inteligentny moduł mocy (układ komfortu)
Jeszcze raz się podepnę i będę wyciągał bezpieczniki z przodu od kierowcy i pasażera
[ Dodano: 2019-01-16, 01:50 ]
Rozwiązanie mojego problemu
2 dnia świąt pojechałem do teściów 20 km, po 2 godzinach do kolejnej rodzinki 15 km i po kolejnych 2 godzinach chcę wracać do domu lecz auto nie odpaliło. Wściekły bo 19 godzina teściu z ledwością mnie odpalił. Wracając do domu stwierdziłem że booster sobie kupię. Zawiozłem auto do elektryka oraz opowiedziałem co już zrobiłem, facet tylko elektryką się zajmował i na 2 dzień dzwoni żeby przyjechać po auto lecz on nic nie znalazł ale ma jedną opcje jeszcze jak przyjadę.
Przyjechałem i wyszło mu że nic nie pobiera pądu w aucie a raczej tyle co mi czyli oscyluje mu na 36 miliamperach lecz pod maską dotknął się + i poparzył palca. Podpiął się miernikiem i wyszło mu że tędy ucieka lub nie wiem jak fachowo nazwać zanika napięcie. Nawet przy załączonym nadmuchu do 0,5V a akumulator wtedy się ładował około 12V czyli nie doładowywało go i stwierdził że kabel od alternatora plusowy jest do wymiany. Przy każdym odpaleniu auta przewód się nagrzewał.
Ja mówię że na forum piszą że wiercą i wkręt-a wkręcają właśnie plusa i napięcie wzrasta on na mnie jak na głupka popatrzał lecz zdecydowaliśmy co nam szkodzi i zrobiliśmy tak.
Po tej czynności cud miernik wykazał 0 a ładowanie przy wszystkim włączonym normalnie ładował.
Jeżdżę już tak ponad 2 tygodnie a nawet auto specjalnie zostawiam na 3 dni i auto po 3 dniach odpala jak w lato. Testowałem naprawdę małe odcinki i nic odpala nadal.
U mnie to pomogło a elektryk był w szoku.
Ale akumulator mam zniszczony przez ciągłe niedoładowywanie i przez to że kilka razy padł całkiem więc będę musiał kupić nowy ale na razie testuje chociaż po tym co jeżdżę widzę że to było to. Nowego kabla nie kupię bo to tylko niepotrzebne koszty będą.
Dzięki za pomoc, może komuś pomogę bo ja już 3 zimę się męczyłem tak.
Wkręt
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/AaG ... tu6Ha7Lpoc
Ładowanie
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/8dn ... rcH0A22gbV
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/i8r ... WtWCnTfVJQ
Przełączyłem na miliampery i oscylował w przedziale 31.2 do 38.9
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/3f9 ... cIRFvp_cbD
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/FrU ... 6stYaBk4Rj
Potem zamknąłem auto z alarmu i już było 0.12
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/jMB ... CwaKR5E7IE
Więc wyłączyłem alarm i zamknąłem drzwi normalnie z kluczyka i znów 0.12
Kilka krotnie próbowałem i za każdym razem 0.12 miałem. Chodź nie wiem czemu po kilku próbach zamykana auta znów wyskoczył raz wynik 0.04
Zacząłem wyciągać bezpieczniki z bagażnika i jak wyjąłem ten ze zdjęcia i włożyłem to z 0.12 zeszło na 0-04 ale nie wiem czy to przypadek bo potem znów ten test wykonałem i nie spadało już tylko się utrzymywało na 0.12.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/2my ... skTYCbrbwi
Wyczytałem ze jest to bezpiecznik od inteligentny moduł mocy (układ komfortu)
Jeszcze raz się podepnę i będę wyciągał bezpieczniki z przodu od kierowcy i pasażera
[ Dodano: 2019-01-16, 01:50 ]
Rozwiązanie mojego problemu
2 dnia świąt pojechałem do teściów 20 km, po 2 godzinach do kolejnej rodzinki 15 km i po kolejnych 2 godzinach chcę wracać do domu lecz auto nie odpaliło. Wściekły bo 19 godzina teściu z ledwością mnie odpalił. Wracając do domu stwierdziłem że booster sobie kupię. Zawiozłem auto do elektryka oraz opowiedziałem co już zrobiłem, facet tylko elektryką się zajmował i na 2 dzień dzwoni żeby przyjechać po auto lecz on nic nie znalazł ale ma jedną opcje jeszcze jak przyjadę.
Przyjechałem i wyszło mu że nic nie pobiera pądu w aucie a raczej tyle co mi czyli oscyluje mu na 36 miliamperach lecz pod maską dotknął się + i poparzył palca. Podpiął się miernikiem i wyszło mu że tędy ucieka lub nie wiem jak fachowo nazwać zanika napięcie. Nawet przy załączonym nadmuchu do 0,5V a akumulator wtedy się ładował około 12V czyli nie doładowywało go i stwierdził że kabel od alternatora plusowy jest do wymiany. Przy każdym odpaleniu auta przewód się nagrzewał.
Ja mówię że na forum piszą że wiercą i wkręt-a wkręcają właśnie plusa i napięcie wzrasta on na mnie jak na głupka popatrzał lecz zdecydowaliśmy co nam szkodzi i zrobiliśmy tak.
Po tej czynności cud miernik wykazał 0 a ładowanie przy wszystkim włączonym normalnie ładował.
Jeżdżę już tak ponad 2 tygodnie a nawet auto specjalnie zostawiam na 3 dni i auto po 3 dniach odpala jak w lato. Testowałem naprawdę małe odcinki i nic odpala nadal.
U mnie to pomogło a elektryk był w szoku.
Ale akumulator mam zniszczony przez ciągłe niedoładowywanie i przez to że kilka razy padł całkiem więc będę musiał kupić nowy ale na razie testuje chociaż po tym co jeżdżę widzę że to było to. Nowego kabla nie kupię bo to tylko niepotrzebne koszty będą.
Dzięki za pomoc, może komuś pomogę bo ja już 3 zimę się męczyłem tak.
Wkręt
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/AaG ... tu6Ha7Lpoc
Ładowanie
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/8dn ... rcH0A22gbV
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 sie 2018, 19:03
- Lokalizacja: Przasnysz
Czy możesz podać jakie ustawienia trzeba zmienić na minimum.radziu86 pisze:Wystarczyło na MMI na ukrytym zielonym menu ustawić odpowiednie ustawienia na minimum czasu aby w spoczynku nie pobierało zbytnio prądu i odpala elegancko <okok>był mróz -15C też odpalił za jednym razem
Np. Jak masz ustawione w Mmi setting - power down.
Na 0 czy na pół wskaźnika.
Z góry dzieki za poc.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 13 sty 2019, 13:17
- Lokalizacja: Płock
Re: [ A6 C6] pobór prądu w c6
Cześć.
Mam problem z odpaleniem i trzymaniem prądu akumulatora .
Palił dobrze przez dwa lata od zmiany akumulatora i nagle z dnia na dzień przestał palić.
Wziąłem akumulator inny od kolegi niby dobry,po jednej nocy odpalił idealnie ,zrobiłem 30km
Następnego dnia rano już odpalił ale słabo kręcił i kontrolka od słabego Aku i 10% na MMi .
Zmierzyłem pobór prądu miernikiem ale nie wiem czy dobrze ustawiłem miernik
Mam problem z odpaleniem i trzymaniem prądu akumulatora .
Palił dobrze przez dwa lata od zmiany akumulatora i nagle z dnia na dzień przestał palić.
Wziąłem akumulator inny od kolegi niby dobry,po jednej nocy odpalił idealnie ,zrobiłem 30km
Następnego dnia rano już odpalił ale słabo kręcił i kontrolka od słabego Aku i 10% na MMi .
Zmierzyłem pobór prądu miernikiem ale nie wiem czy dobrze ustawiłem miernik
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 16 sty 2024, 13:13
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Płock
Re: [ A6 C6] pobór prądu w c6
Witam serdecznie
Niestety i mnie dopadł problem poboru prądu na postoju, już myślałem ze aku pada ale po podwójnym sprawdzeniu okazało się że akumulator jest OK.
Auto to C6 polift z tym całym ustrojstwem na akumulatorze. Mam miernik cęgowy ale nie bardzo wiem na której żyle prądowej mogę to zmierzyć tzn nie bardzo jest jak podejść do pojedynczej żyły odchodzącej z klemy + na akumulatorze - bezpośrednio od klemy odchodzi gruby przewód w stronę silnika oraz na klemie przez bezpieczniki odchodzą przewody w stronę elektroniki w prawym schowku bagażnika. Jest ktoś w stanie coś podpowiedzieć ?
Aku po pełnym naładowaniu po dwóch dniach potrafi nie dać rady odpalić auta
P.S. Słupek pod maską nie grzeje się. Napięcie zarówno na słupku jak i akumulatorze podobne.
Ostatnio po rozładowaniu aku zauważyłem pracujące wentylatory mimo nieodpalania silnika..
Liczę na Was
Niestety i mnie dopadł problem poboru prądu na postoju, już myślałem ze aku pada ale po podwójnym sprawdzeniu okazało się że akumulator jest OK.
Auto to C6 polift z tym całym ustrojstwem na akumulatorze. Mam miernik cęgowy ale nie bardzo wiem na której żyle prądowej mogę to zmierzyć tzn nie bardzo jest jak podejść do pojedynczej żyły odchodzącej z klemy + na akumulatorze - bezpośrednio od klemy odchodzi gruby przewód w stronę silnika oraz na klemie przez bezpieczniki odchodzą przewody w stronę elektroniki w prawym schowku bagażnika. Jest ktoś w stanie coś podpowiedzieć ?
Aku po pełnym naładowaniu po dwóch dniach potrafi nie dać rady odpalić auta
P.S. Słupek pod maską nie grzeje się. Napięcie zarówno na słupku jak i akumulatorze podobne.
Ostatnio po rozładowaniu aku zauważyłem pracujące wentylatory mimo nieodpalania silnika..
Liczę na Was