Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 Avant] chip tuning 2.7 t

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
danieloaudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 08 sie 2011, 22:13
Lokalizacja: nasielsk

[ A6 C5 Avant] chip tuning 2.7 t

Post autor: danieloaudi » 08 sie 2011, 22:27

Witam jestem nowm użytkownikiem audi a6 mam takie pytanie czy ktoś zna namiary na jakiś chip tuning do audi a6 2,7t w woj. mazowieckim a wogole jak by ktoś mogł sie wypowiedzieć na ten tem bardzo bym prosił. . . co to da i ile moze dać aby skrzynia wytrzymała z góry dzieki

Awatar użytkownika
junior13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 30 paź 2010, 10:39
Lokalizacja: śląsk

Post autor: junior13 » 09 sie 2011, 00:29

2.7 bit po samym programie będzie miał około 300KM, dobry tuner podnosi moc do kondycji silnika. W twoim przypadku musisz jeszcze uwzględnić LPG ponieważ w wyśrubowanych silnikach jest kłopot z regulacją instalacji .
Ja nosiłem się z zamiarem podniesienia mocy i trafiła się okazja za 1000zł u aligatora w Katowicach lecz odpuściłem ze względu na dodatkowe koszty, które musiałbym ponieś na wymianę reduktora i wtrysków gazu.

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 09 sie 2011, 17:29

danieloaudi, W A6 średnio tunerzy robią program na 270km,
ale jak chcesz to zrobią i 300km bez problemu,
pod warunkiem że masz silnik w dobrej kondycji.
Druga sprawa to LPG, musisz mieć instalację bardzo mocną i z najwyższej półki żeby ogarnęła 2.7 po programie.
Co do wytrzymałości skrzyni to juz zależy od samej kondycji skrzyni i jest stanu.

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 09 sie 2011, 17:51

Polecam;http://www.mrmotors.pl/projekty.php
Ale jak chcesz mieć około 300km musisz poprawić chłodzenie powietrza w 2,7 to wąskie gardlo.Najlepiej jak byś zrobił centralny fmic to ci schlodzi powietrze,

danieloaudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 08 sie 2011, 22:13
Lokalizacja: nasielsk

Post autor: danieloaudi » 09 sie 2011, 20:43

ok dzieki wszystkim zastanowie sie i rozważe

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 09 sie 2011, 21:27

Nie koniecznie trzeba centralny ładować, do mocy rzędu 270-300 seryjne starczą,
Jedyne co trzeba zrobic to halogeny wywalić, bo one za bardzo zasłaniają juz i tak nie wielkie wloty powietrza.
Pozdro :)

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 10 sie 2011, 09:03

krzys19600 pisze:Najlepiej jak byś zrobił centralny fmic to ci schlodzi powietrze,
Ja to bym w pierwszej kolejności wywalił pre-katy

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 10 sie 2011, 09:36

Ja myslalem i nad uwolnieniem wydechu,wyłączyć drugie sondy i ok.Ale tak jak pisałem przy temp zewnętrznej 35stopni w dolocie było 90 stanowczo za ciepło orginalne collery nie schładzają powietrza.Robic fmic czy wywalać halogeny nie podoba mi się to za duza ingerencja w samochód.Myslałem zeby zrobić nadkola jak w S4.Ale jestem sceptyczny czy coś osiagne tym zabiegiem.A powyzej 300km i 450niutków trzeba grzebnąc w sterownik tipa,

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 10 sie 2011, 09:45

krzys19600, Uwolnić wydech to podstawa, wywalić katy i pre-katy,
co do chłodzenia to wycięcie nadkoli nieco poprawi sprawę,
natomiast 90 stopni w dolocie to zabójstwo dla silnika,
wywalenie halogenów to podstawa.
Coolery można założyć z rs4,ale trzeba się trochę pobawić.
Jak wywalisz halogeny i wytniesz nadkola to będzie w dolocie około 50 stopni.

Awatar użytkownika
arti@R1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2011, 21:42
Lokalizacja: Puławy

Post autor: arti@R1 » 20 sty 2012, 11:38

Ja tez polecam MR Motors w Warszawie, swietnie mapują... umówiłem sie na luty, zobaczymy...
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 20 sty 2012, 12:19

arti@R1, to skąd wiesz jak mapują jak jeszcze nie byłeś?
Polecaj jak juz zrobisz u nich program <okok>

Awatar użytkownika
arti@R1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2011, 21:42
Lokalizacja: Puławy

Post autor: arti@R1 » 21 sty 2012, 16:06

No jeszcze nie byłem, fakt. Jednak duzo osób poleca tak jak sie orientowałem... Ja zarezykuje.

Powiedz Sebastian855, czy na gazie juz latasz??? I czy nie brakuje gazu przy wysokich obrotach?
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 21 sty 2012, 16:35

arti@R1, na gazie to ja latam od samego początku :)
Do serii wystarczy jeden reduktor GOLD,
wszystko zalezy od tego kto Ci stroi gaz i kto zakłada.

marpis

Post autor: marpis » 22 sty 2012, 14:20

To ja się może wypowiem, bo robiłem program w Wawie i jestem zadowolony ;-)
Program robili mi chłopaki z VTG na Mogilnej 33.
W tej chwili mam około 280 KM i 400 Nm. Sam program. Przymierzałem się na więcej, ale się rozmyśliłem, ze względu głównie na skrzynię. Doczytałem w necie, że max. moment dla tej skrzyni to 420 Nm, więc już blisko tej granicy jestem, a nie uśmiecha mi się ładowanie kasy w regenerację skrzyni ;-)
Goście z VTG już nie jedno A6 2.7 Biturbo robili i mówili, że w tym aucie "wąskie gardło" to właśnie skrzynia.

Niedawno założyłem instalację gazową i powiem, że nie widzę żadnej różnicy między jazdą na gazie a na benzynie.

cbg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 27 paź 2010, 22:06
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: cbg » 27 sty 2012, 14:54

Witam.
Ja za swój będę się zabierał w przyszłym tygodniu.
W poniedziałek jadę robić wydech (jak zwykle przemo-car.pl, robił kiedyś Volvo, teraz zrobi Audi).
Wyrzucam katy i prekaty, zamiast tłumików koĂącowych wstawiam oryginalne tłumiki od RS6 (kupiłem u SIDa, bo gdzieżby indziej :] )

A pod koniec przyszłego tygodnia program. Zobaczymy jak wyjdzie, będzie go robić polecony koleś z Białegostoku (Adam, podobno znany w branży?)

Pochwalę się później co i jak

pozdrawiam
pozdrawiam
Arek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja