[ A6 C5 Avant] chip tuning 2.7 t
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 08 sie 2011, 22:13
- Lokalizacja: nasielsk
[ A6 C5 Avant] chip tuning 2.7 t
Witam jestem nowm użytkownikiem audi a6 mam takie pytanie czy ktoś zna namiary na jakiś chip tuning do audi a6 2,7t w woj. mazowieckim a wogole jak by ktoś mogł sie wypowiedzieć na ten tem bardzo bym prosił. . . co to da i ile moze dać aby skrzynia wytrzymała z góry dzieki
2.7 bit po samym programie będzie miał około 300KM, dobry tuner podnosi moc do kondycji silnika. W twoim przypadku musisz jeszcze uwzględnić LPG ponieważ w wyśrubowanych silnikach jest kłopot z regulacją instalacji .
Ja nosiłem się z zamiarem podniesienia mocy i trafiła się okazja za 1000zł u aligatora w Katowicach lecz odpuściłem ze względu na dodatkowe koszty, które musiałbym ponieś na wymianę reduktora i wtrysków gazu.
Ja nosiłem się z zamiarem podniesienia mocy i trafiła się okazja za 1000zł u aligatora w Katowicach lecz odpuściłem ze względu na dodatkowe koszty, które musiałbym ponieś na wymianę reduktora i wtrysków gazu.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
danieloaudi, W A6 średnio tunerzy robią program na 270km,
ale jak chcesz to zrobią i 300km bez problemu,
pod warunkiem że masz silnik w dobrej kondycji.
Druga sprawa to LPG, musisz mieć instalację bardzo mocną i z najwyższej półki żeby ogarnęła 2.7 po programie.
Co do wytrzymałości skrzyni to juz zależy od samej kondycji skrzyni i jest stanu.
ale jak chcesz to zrobią i 300km bez problemu,
pod warunkiem że masz silnik w dobrej kondycji.
Druga sprawa to LPG, musisz mieć instalację bardzo mocną i z najwyższej półki żeby ogarnęła 2.7 po programie.
Co do wytrzymałości skrzyni to juz zależy od samej kondycji skrzyni i jest stanu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
Polecam;http://www.mrmotors.pl/projekty.php
Ale jak chcesz mieć około 300km musisz poprawić chłodzenie powietrza w 2,7 to wąskie gardlo.Najlepiej jak byś zrobił centralny fmic to ci schlodzi powietrze,
Ale jak chcesz mieć około 300km musisz poprawić chłodzenie powietrza w 2,7 to wąskie gardlo.Najlepiej jak byś zrobił centralny fmic to ci schlodzi powietrze,
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 08 sie 2011, 22:13
- Lokalizacja: nasielsk
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
Ja myslalem i nad uwolnieniem wydechu,wyłączyć drugie sondy i ok.Ale tak jak pisałem przy temp zewnętrznej 35stopni w dolocie było 90 stanowczo za ciepło orginalne collery nie schładzają powietrza.Robic fmic czy wywalać halogeny nie podoba mi się to za duza ingerencja w samochód.Myslałem zeby zrobić nadkola jak w S4.Ale jestem sceptyczny czy coś osiagne tym zabiegiem.A powyzej 300km i 450niutków trzeba grzebnąc w sterownik tipa,
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
krzys19600, Uwolnić wydech to podstawa, wywalić katy i pre-katy,
co do chłodzenia to wycięcie nadkoli nieco poprawi sprawę,
natomiast 90 stopni w dolocie to zabójstwo dla silnika,
wywalenie halogenów to podstawa.
Coolery można założyć z rs4,ale trzeba się trochę pobawić.
Jak wywalisz halogeny i wytniesz nadkola to będzie w dolocie około 50 stopni.
co do chłodzenia to wycięcie nadkoli nieco poprawi sprawę,
natomiast 90 stopni w dolocie to zabójstwo dla silnika,
wywalenie halogenów to podstawa.
Coolery można założyć z rs4,ale trzeba się trochę pobawić.
Jak wywalisz halogeny i wytniesz nadkola to będzie w dolocie około 50 stopni.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
To ja się może wypowiem, bo robiłem program w Wawie i jestem zadowolony 
Program robili mi chłopaki z VTG na Mogilnej 33.
W tej chwili mam około 280 KM i 400 Nm. Sam program. Przymierzałem się na więcej, ale się rozmyśliłem, ze względu głównie na skrzynię. Doczytałem w necie, że max. moment dla tej skrzyni to 420 Nm, więc już blisko tej granicy jestem, a nie uśmiecha mi się ładowanie kasy w regenerację skrzyni
Goście z VTG już nie jedno A6 2.7 Biturbo robili i mówili, że w tym aucie "wąskie gardło" to właśnie skrzynia.
Niedawno założyłem instalację gazową i powiem, że nie widzę żadnej różnicy między jazdą na gazie a na benzynie.

Program robili mi chłopaki z VTG na Mogilnej 33.
W tej chwili mam około 280 KM i 400 Nm. Sam program. Przymierzałem się na więcej, ale się rozmyśliłem, ze względu głównie na skrzynię. Doczytałem w necie, że max. moment dla tej skrzyni to 420 Nm, więc już blisko tej granicy jestem, a nie uśmiecha mi się ładowanie kasy w regenerację skrzyni

Goście z VTG już nie jedno A6 2.7 Biturbo robili i mówili, że w tym aucie "wąskie gardło" to właśnie skrzynia.
Niedawno założyłem instalację gazową i powiem, że nie widzę żadnej różnicy między jazdą na gazie a na benzynie.
Witam.
Ja za swój będę się zabierał w przyszłym tygodniu.
W poniedziałek jadę robić wydech (jak zwykle przemo-car.pl, robił kiedyś Volvo, teraz zrobi Audi).
Wyrzucam katy i prekaty, zamiast tłumików koĂącowych wstawiam oryginalne tłumiki od RS6 (kupiłem u SIDa, bo gdzieżby indziej
)
A pod koniec przyszłego tygodnia program. Zobaczymy jak wyjdzie, będzie go robić polecony koleś z Białegostoku (Adam, podobno znany w branży?)
Pochwalę się później co i jak
pozdrawiam
Ja za swój będę się zabierał w przyszłym tygodniu.
W poniedziałek jadę robić wydech (jak zwykle przemo-car.pl, robił kiedyś Volvo, teraz zrobi Audi).
Wyrzucam katy i prekaty, zamiast tłumików koĂącowych wstawiam oryginalne tłumiki od RS6 (kupiłem u SIDa, bo gdzieżby indziej
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
A pod koniec przyszłego tygodnia program. Zobaczymy jak wyjdzie, będzie go robić polecony koleś z Białegostoku (Adam, podobno znany w branży?)
Pochwalę się później co i jak
pozdrawiam
pozdrawiam
Arek
Arek