Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5 2.5 Tdi] Zmieniajacy sie dzwiek silnika oraz moc

Silniki wysokoprężne
Elmazurro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 19 kwie 2010, 14:31
Lokalizacja: Lubin

[ A6 C5 2.5 Tdi] Zmieniajacy sie dzwiek silnika oraz moc

Post autor: Elmazurro » 26 lip 2011, 14:16

Witam!. otoz moj problem polega na tym ze od roku czasu walcze z moca moje a6 2,5tdi 99r 150km, turbina jest 3 miesiace po regeneracji, aczkolwiek moca nie zaskakiwala (na swiatlach stare vento mnie bralo), do pewnego czasu kiedy przydusilem ja z wielkim trudem do 160km/h po kilku kilometrach stanalem na swiatlach, i wcisnalem gaz do konca i mnie zoskoczylo to ze przy zmianie biegu na dwojke to koła boxowaly i rwało ''wgniatało ładnie w fotel'' moc mnie w tym momencie zaskoczyla, bez wielkiego trudu rozbujał mi sie do 200km/h. Dzwiek silnika byl inny gdy na biegu jalowym wkrecilem go na 2-4 tys/obr, bardziej sluchac bylo trubine niz ten szum z silnika 2,5. Stanalem na poboczu po minucie go wylaczylem. Po 5 min znow odpalilem i babol, wrocil pierwotny jakby brak mocy i ten glosny szum z silnika gdy wkrecalem go na obroty. Wiec zauwazylem ze musze go przycisnac do min 150 aby sie ze tak powiem ''przedmuchal'' i nabrał tej mocy. Panowie pomozecie??

p.s. jak bede w stanie to nagram filmik z dzwiekiem silnika przed ''brakiej mocy'' jak i gdy posiada ową moc.

autko ma wymienione wszystkei filtry i wlewam w niego BP ultimate diesel.

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 27 lip 2011, 18:22

przydały by się logi. Posprawdzaj cały układ podciśnieniowy może jest jakaś dziurka. a bez logów to <bezradny>
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

Awatar użytkownika
konopaga
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 20 lip 2010, 16:34
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: konopaga » 27 lip 2011, 19:18

kolego nie chce byc katem dla ciebie ale chyba nadszedl czas pompy podepnij vag i napisz bledy jakie masz
ale urwał !!

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 27 lip 2011, 20:45

Elmazurro- możesz opisać dokładniej objawy? Jak jest na zimnym, a jak na gorącym? Spalanie?
Z tego co opisujesz to wygląda na zablokowane wisko (jak zimny- maska w pion , i zobacz czy się luźno kręci).

LeszekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 237
Rejestracja: 16 sie 2010, 22:02
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: LeszekA6 » 28 lip 2011, 00:28

piotras72, ma rację. Wisko spina i silnik traci na mocy.

McKansy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 27 paź 2008, 14:02
Lokalizacja: Katowice

Post autor: McKansy » 28 lip 2011, 01:09

Koledzy, może wytłumaczycie mi co ma kręcące się wisko do mocy silnika? <glupek> <zalamka>

Stawiam, że kolega z tematu ma sporadycznie tryb awaryjny, stąd może taki zamuł, no jak już ale wcześniej napisano - nic tylko zlogować wstępnie...

Elmazurro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 19 kwie 2010, 14:31
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Elmazurro » 28 lip 2011, 08:59

Byłem około 1,5 tygodnia temu na VAGu i było zero błedów.


a co do objawów to : na zimnym silniku nawet go nie gazuje bo szkoda, az sie nagrzeje dopiero mu gaz mocniej wciskam, gdy wycisnie te 150km/h z trudem to juz pozniej zapie***ala ładnie. ale gdy sie go zgasi to znow to samo-słaba moc.

[ Dodano: 2011-07-28, 09:01 ]
a spalanie jest w miare powiem w trasie okolo 8L a w miescie łyknie sobie troszke. nie mam komputera, ktory pokazuje spalanie wiec ciezko mi sie sprecyzować.

LeszekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 237
Rejestracja: 16 sie 2010, 22:02
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: LeszekA6 » 28 lip 2011, 23:13

McKansy pisze:Koledzy, może wytłumaczycie mi co ma kręcące się wisko do mocy silnika? <glupek> <zalamka>
Pewnie że ma, bo daje dodatkowy opór dla silnika. Jak nie jest spięte to silnik ma trochę lżej. Taki wiatrak potrafi wbrew pozorom dać odczuć spadek mocy.

Po opisie nie do końca pasuje to do wiska. Nie obędzie się bez logów.

Elmazurro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 19 kwie 2010, 14:31
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Elmazurro » 29 lip 2011, 10:00

jak bede miał wolny kapitał to jak najszybciej pojade na komputer i zrobie logi

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 30 lip 2011, 19:31

kolego a próbowałeś zamienić przewody z egr na turbo a z turbo na egr?
może poprostu się nie włańcza jak powinna ta turbawka?

jeżeli to nie pomoże to spróbuj odpiąć przepływke i się przejechać może to ona?

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 30 lip 2011, 22:33

może to może tamto- Logi i problem powinien sie szybko wyjasnic.

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 30 lip 2011, 22:45

Taaaaa....

A kolegaElmazurro dalej śmiesznego wisko nie sprawdził- szkoda mu 10 s. cennego życia... :]

Elmazurro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 19 kwie 2010, 14:31
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Elmazurro » 01 sie 2011, 13:28

hamulce sa sprawne, nic dziwnego nie widzialem, jak wroce do domu poczytam dokladnie Wasze odpowiedzi i pogrzebie cos z tym wisko, bo w mechanice to mam dwie lewe rece...

michul
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2011, 16:25
Lokalizacja: wrocław

Post autor: michul » 01 sie 2011, 18:52

zabacz zawor geometrii od turbiny!
Dzisiaj podpielismy do Vaga bo moja niunia rozpedza sie max do 170km/h
Okazalo sie ,ze zawor sie zapiekl i ciagle jest otwarty i przy osiegneicia jakis obrotw turbina sie "przeladowuje"
i wchodzi w tryb awaryjny.

Elmazurro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 19 kwie 2010, 14:31
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Elmazurro » 04 sie 2011, 17:27

odpialem przeplywke i dalej jest tak jak bylo;) czyli wina lezy po stronie przeplywki

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga