[ A6 C5 2.5 Tdi] Zmieniajacy sie dzwiek silnika oraz moc
[ A6 C5 2.5 Tdi] Zmieniajacy sie dzwiek silnika oraz moc
Witam!. otoz moj problem polega na tym ze od roku czasu walcze z moca moje a6 2,5tdi 99r 150km, turbina jest 3 miesiace po regeneracji, aczkolwiek moca nie zaskakiwala (na swiatlach stare vento mnie bralo), do pewnego czasu kiedy przydusilem ja z wielkim trudem do 160km/h po kilku kilometrach stanalem na swiatlach, i wcisnalem gaz do konca i mnie zoskoczylo to ze przy zmianie biegu na dwojke to koła boxowaly i rwało ''wgniatało ładnie w fotel'' moc mnie w tym momencie zaskoczyla, bez wielkiego trudu rozbujał mi sie do 200km/h. Dzwiek silnika byl inny gdy na biegu jalowym wkrecilem go na 2-4 tys/obr, bardziej sluchac bylo trubine niz ten szum z silnika 2,5. Stanalem na poboczu po minucie go wylaczylem. Po 5 min znow odpalilem i babol, wrocil pierwotny jakby brak mocy i ten glosny szum z silnika gdy wkrecalem go na obroty. Wiec zauwazylem ze musze go przycisnac do min 150 aby sie ze tak powiem ''przedmuchal'' i nabrał tej mocy. Panowie pomozecie??
p.s. jak bede w stanie to nagram filmik z dzwiekiem silnika przed ''brakiej mocy'' jak i gdy posiada ową moc.
autko ma wymienione wszystkei filtry i wlewam w niego BP ultimate diesel.
p.s. jak bede w stanie to nagram filmik z dzwiekiem silnika przed ''brakiej mocy'' jak i gdy posiada ową moc.
autko ma wymienione wszystkei filtry i wlewam w niego BP ultimate diesel.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Byłem około 1,5 tygodnia temu na VAGu i było zero błedów.
a co do objawów to : na zimnym silniku nawet go nie gazuje bo szkoda, az sie nagrzeje dopiero mu gaz mocniej wciskam, gdy wycisnie te 150km/h z trudem to juz pozniej zapie***ala ładnie. ale gdy sie go zgasi to znow to samo-słaba moc.
[ Dodano: 2011-07-28, 09:01 ]
a spalanie jest w miare powiem w trasie okolo 8L a w miescie łyknie sobie troszke. nie mam komputera, ktory pokazuje spalanie wiec ciezko mi sie sprecyzować.
a co do objawów to : na zimnym silniku nawet go nie gazuje bo szkoda, az sie nagrzeje dopiero mu gaz mocniej wciskam, gdy wycisnie te 150km/h z trudem to juz pozniej zapie***ala ładnie. ale gdy sie go zgasi to znow to samo-słaba moc.
[ Dodano: 2011-07-28, 09:01 ]
a spalanie jest w miare powiem w trasie okolo 8L a w miescie łyknie sobie troszke. nie mam komputera, ktory pokazuje spalanie wiec ciezko mi sie sprecyzować.
Pewnie że ma, bo daje dodatkowy opór dla silnika. Jak nie jest spięte to silnik ma trochę lżej. Taki wiatrak potrafi wbrew pozorom dać odczuć spadek mocy.McKansy pisze:Koledzy, może wytłumaczycie mi co ma kręcące się wisko do mocy silnika?
Po opisie nie do końca pasuje to do wiska. Nie obędzie się bez logów.
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga