witam nie znalazłem odpowiedniego tematu więc zakładam - będzie dotyczyć różnic twardości /sztywności pomiędzy stabilizatorami wg podziału na wersje silnikowe
Wytłumaczcie mi różnice pomiędzy stabilizatorami p+t pomiedzy
1,9tdi -> 2,5tdi -> s6 -> rs6:
- jest duża różnica
- auto będzie sztywniejsze ? np po wymiane 2 stab. p+t z 2,5tdi na rs6 ?
- jest sens wymiany co zyskam
- odczucie użytkowników czy są tacy co tak zrobili ?
pozdrawiam Krzysiek
[ A6 C5] [All] stabilzator /y przód i tył
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
[ A6 C5] [All] stabilzator /y przód i tył
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
witam wydaje mi sie ze jest roznica.. swoja adele sprzedalem 2 tyg temu i koles cos robil przy zawieszeniu no niby bardziej na sportowo... ale jak mnie ja przewiozl to mialem wrazenie ze na kazdym zakrecie czy nierownosci auto tanczy (buja na boki) zwlaszcza tyl <szok> co on z naia zrobil a co dokladnie robil tego niepowiedzial tylko cieszyl glupa wydaje mi sie ze jednak jest roznica dobrana do masy i zawieszenia
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga