Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5+Lpg] [2.8] Tłumik przelotowy

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Tepeen
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 15 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Olsztyn

[ A6 C5+Lpg] [2.8] Tłumik przelotowy

Post autor: Tepeen » 11 lip 2011, 18:08

Witajcie

Moje katalizatory sie koncza i podjalem decyzje ze chce zamiast nich wstawic tłumiki przelotowe.
Czy te beda sie nadawały ?
http://moto.allegro.pl/awg-tlumik-sport ... 08962.html

W opisie jest napsiane ze jest to tłumik sportowy. Czy to znaczy ze bedzie mial jakis sportowy pomruk?
Bo zalezy mi na tym zeby bylo jak najciszej :)

dzidek 196
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 23 kwie 2011, 15:41
Lokalizacja: NYSA

Post autor: dzidek 196 » 11 lip 2011, 18:43

ja w tamtym tygodniu wymienilem 2 katy na strumienice w obudowie kata i jest ok tylko jak jest gdzies okolo 6tys obrotow to delikatnie metaliczny odlos bo kat mi sie postypal i zatkal mi prawa strone prawie i normalnie przeje przeglad sam wymienialem troche zabawy ale niema tragedi <lol>

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 11 lip 2011, 20:40

Tepeen, spokojnie możesz takie zakładać, dużo głośniej nie będzie,
może troszeczkę ale nie bardzo, u mnie po wywaleniu samych katów nie było prawie żadnej różnicy. :)

Tepeen
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 15 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Tepeen » 12 lip 2011, 00:25

O przeglady sie nie boje, wazniejsze jest dla mnie zeby technicznie bylo jak najbardziej sprawnie :)

W nastepnym tygodniu wstawie a6 do lekarza no i zobaczymy co z tego wyjdzie:)

[ Dodano: 2011-07-12, 17:41 ]
Moje wymiary katów są takie:
Srednica od przodu silnika - 60 mm
srednica z tyłu 50 mm
długość 40 mm

Nie moge znalezc ani tłumików przelotowych o takich wymiarach ani strumiennicy.
Pomoze ktos?

[ Dodano: 2011-07-12, 17:58 ]
Dobra juz znalazlem :)

Fontesen

Post autor: Fontesen » 10 wrz 2011, 14:32

Tepeen pisze:O przeglady sie nie boje, wazniejsze jest dla mnie zeby technicznie bylo jak najbardziej sprawnie :)

W nastepnym tygodniu wstawie a6 do lekarza no i zobaczymy co z tego wyjdzie:)

[ Dodano: 2011-07-12, 17:41 ]
Moje wymiary katów są takie:
Srednica od przodu silnika - 60 mm
srednica z tyłu 50 mm
długość 40 mm

Nie moge znalezc ani tłumików przelotowych o takich wymiarach ani strumiennicy.
Pomoze ktos?

[ Dodano: 2011-07-12, 17:58 ]
Dobra juz znalazlem :)
TYroszkę odgrzeję kotleta.
Własnie też przymierzam sędo wywalenia katalizatów. Chcę wstawić tłumik przelotowy ale w obudowie kata. Tylko teraz jest mały problem. Ori katy wloty i wyloty mają jakby pod skosem. NIe bedzie przeszkadzało jak zamontuję proste?? Czy poprostu się to przytnie i bedzie cacy??
Chcę wstawić coś takiego: http://allegro.pl/tlumik-przelotowy-z-n ... 68665.html chyba pasowny bedzie drugi od lewej. CHyba zę ktoś zna mozę wymiary. zgóry dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 10 wrz 2011, 14:48

--RaDeK--, ja miałem właśnie takie jakie pokazałeś w tym linku :)

Fontesen

Post autor: Fontesen » 10 wrz 2011, 15:56

sebastian855 pisze:--RaDeK--, ja miałem właśnie takie jakie pokazałeś w tym linku :)
Własnie zamówiłem. wymiary jak wyżej kolega napisał. W przyszłym tygodniu montaż. Jeszcze tylko muszę łączniki elastyczne dokupic, i będzie wtedy cacy. Stare katalizatory się sprzeda, to będzie parę złotych na sprzęgło;)

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 11 lis 2011, 21:13

I jak głośniej dużo jest niz z katami? jak wrażenia z jazdy?
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

Patryś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:39
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Patryś » 12 lis 2011, 11:07

A ja wspawałem dwie zwykłe rury o odpowiedniej srednicy .od 120 d0 160 troszke głosniej jak przecinak wtedy pracuje silnik pseudo prelude hehe.Od 160 cisza jak makiem zasiał.Tragedii nie ma gdybym miał sprawne katy bym nie wycinał a ze jeden padł wymiana konieczna.

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 12 lis 2011, 11:15

a co to znaczy że padł? nie masz lpg to musiałbyć całkowicie zapchany że zauważyłeś zmiany.

Na LPG mam różne czasy wtrysku pomiędzy połówkami. Wyczytałem na forum BMW, że koleś miał zapchany jeden kat i na LPG było widać a na PB jeszcze nie.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

Fontesen

Post autor: Fontesen » 12 lis 2011, 12:24

Niestety u mnie wymiana dalej nie zakonczona. Mój mechanik, nie ma czasu na razie. jest zawalony robotą. Tłumiki leżą pod biurkiem puki co.

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 13 lis 2011, 13:16

to czekamy na info RADEK. Daj znać czemu wywalasz katy? jakie masz objawy?
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

Fontesen

Post autor: Fontesen » 13 lis 2011, 14:09

Objawy?? generalnie brak jakichkolwiek objawów. Chęc pooprawienia może troszke przelotu na wydechu, no i troszkę wzgledy finansowe :) Po sprzedazy katów jestem 700 do przodu. kupiłem już tłumiki przelotowe z wygłuszeniem i z tzw"sercem" w środku, także żadnych nieprzewidzianych niedogodności co do pracy silnika nie powinno być. Przeloty oczywiście w kształcie katów.

Patryś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:39
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Patryś » 14 lis 2011, 18:33

Odpowiadam na pytanie co to znaczy ze mi padł kat.A wiec odpowiadam.Najpierw stwierdziłem ze cos brzeczy potem ze para z jednego bardziej sie wydobywa po jakims czasie w takie wibracje pojazd wpadał ze masakra.okazało sie ze pekł w srodku katalizator i sie jakos tak dziwnie ustawił bokiem.Słaby przelot spalin.Natomiast drugi katalizator wygląda w środku jak nowy zero sadzy czy czego kolwiek .Wiec gdyby mi nie pekł czyli jak to nazwałem padł bym dalej smigał z katalizatorami:)Mam inna zabawke z lepszym jadem niz 2.8 :)

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 14 lis 2011, 19:22

fajnie, dzięki za info. a sprawdzałeś może parametry w Vagu? coś się zmieniło po wycięciu?a czasy wtrysków miałeś takie same po obu stronach?
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja