Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ All] [AAT 2.5 TDI C4 100] Problem z mocą!!!

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
porBorewicz997
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 24 cze 2011, 17:25
Lokalizacja: lubelskie /ok.BIAŁEJ PODL.

[ All] [AAT 2.5 TDI C4 100] Problem z mocą!!!

Post autor: porBorewicz997 » 24 cze 2011, 17:40

Witam.
Auto ma naloty. raz idzie jak durne (rewelacji nie ma ale dobrze idzie) a raz muł taki że z wyprzedzeniem poloneza był by problem. Jeszcze jeden problem przy odpalaniu , na zimnym silniku trzeba dość sporo kręcić , na ciepłym pali od strzała. Myślałem ze może wtryskiwacze leja ale po sprawdzeniu odrzuciłem tą możliwość. myślę ze jest źle ustawiony kąt wtrysku bo nie dawno poprzedni właściciel wymieniał rozrząd. i teraz moje pytanie czy przy ruszaniu pompą nie zmieni się naprężenie paska ? ÂŻeby podpiąć pod komputer potrzebny jest jakiś specjalny program i czy jest on do ściągnięcia? i czy przy podpinaniu podłączamy te kable co są pod nogami z przodu u pasarzera ?

Awatar użytkownika
kamil138
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 17 lis 2008, 00:09
Lokalizacja: suwałki

Post autor: kamil138 » 24 cze 2011, 19:52

to pewnie kąt wtrysku można go VAG-iem ustawić podpinając kompa ale jeśli nie jesteś w temacie to poszukaj szpeca od tego typu spraw zapłacisz jakieś 30pln ale będziesz miał kłopot z głowy <luzik>
Było: A6 C4 2.5tdi, 115KM, 1994r,
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA <cwaniak>

afro89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 13 kwie 2011, 14:42
Lokalizacja: Warszowice k. Żor

Post autor: afro89 » 24 cze 2011, 20:42

Jeśli będziesz obracał pompą wtryskową naciąg paska nie zmieni się, program to VAG-com bedzie najlepszy i wydaje mi sie że podłączasz się pod maską silnika, przynajmniej ja tak mam.

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 25 cze 2011, 11:07

kamil138 pisze:to pewnie kąt wtrysku można go VAG-iem ustawić podpinając kompa ale jeśli nie jesteś w temacie to poszukaj szpeca od tego typu spraw zapłacisz jakieś 30pln ale będziesz miał kłopot z głowy <luzik>
vagiem można sprawdzić kąt a nie go ustawić... po za tym jak by to był kąt wtrysku to albo by cały czas był muł albo by cały czas kopcił...
Obrazek

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 25 cze 2011, 13:48

Lipton, może kąt, ale w sensie przestawiacza kata, ale raczej nie bardzo. Trzeba sprawdzić, i zobacyzć czy wtryskiwacz sterujacy nie wypluwa błedów (na szybko można sprawdzić oporność cewki-między kablami we wtyczce powinno być około 100 omów z tego co pamiętam).
Obrazek TDI +

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja