Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] AFB Prośba o pomoc w ustawieniu kąta wtrysk

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

[ A6 C5 2.5 Tdi] AFB Prośba o pomoc w ustawieniu kąta wtrysk

Post autor: kryhawrc » 17 cze 2011, 21:32

Witam. Jestem po wymianie hydrauliki, rozrządu itp. Oczywiscie silniczek pracuje równo i cicho, ale troche kiepsko pali na rozgrzanym silniku. Według mnie i pewnie Was też to wina kąta wtrysku(z tego co wiem po wymiane rozrządu to normalka)

Nagrałem filmik jak to mniej więcej u mnie wygląda, a wygląda chyb niezbyt dobrze Filmik

Według mnie jest zle-a stwierdzam po tym że sa za niskie obroty na BS a po drugie auto głośniej pracuje na EARLY

Oczywiście wiem jak przestawić kąt- tylko nie wiem w którą strone i iak duże ma być to przesunięcie-za pomoc z góry dziękuje.

coot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 13 gru 2010, 20:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: coot » 17 cze 2011, 21:58

w BS tak silnik ma pracować a kąt wtrysku zobaczysz w 4 grupie między 1 ATDC a 2 ATDC ma być

gacuś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 316
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 18 cze 2011, 09:06

a jaka była temp. na vagu?jeśli dobrze rozgrzany to kąt w normie choć ja bym delikatnie przestawił w granicach 1ATDC,ale to tylko moja prywatna opinia.jak na moje ucho to strasznie ci coś stuka w tym motorku :|

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 18 cze 2011, 10:41

Na EARLY silnik chodzi głośniej bo kąt wtrysku jest bardzo wczesny- stąd twarda jego praca. Jak kolega gacuś zauważył (mi też to wpadło w ucho) faktycznie coś puka. Ponieważ na LATE jest dużo ciszej- stawiam na uszkodzony któryś wtrysk. Kąt jak najbardziej OK.
A- przez chwilę na filmiku widać wskazania EGR- nie za mało?

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 19 cze 2011, 14:08

Temperatura na VAGu 90,2
Byś może pukają wtryski -ale dlaczego stało akurat po wymianie hydrauliki i rozrządu- do czasu rozebrania palił bez problemu. Przy rozbieraniu wtryski zabezpieczyłem. Nie powinno nic się w nie dostać.

Ewentualne może dolać jakiegoś środka do wtryskiwaczy- czytałem że często pomaga

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 19 cze 2011, 16:12

mi wtryski stukaly i silnik byl glosny jak stary tranzit ale nie laly wymienilem na inny komplet i cisza

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja