Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5 2.5 Tdi] Brak mocy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
massey
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 13 cze 2011, 13:18
Lokalizacja: Nysa

[ A6 C5 2.5 Tdi] Brak mocy

Post autor: massey » 13 cze 2011, 13:31

Witam jestem tutaj nowy, wiec prosze o wyrozumialosc. Mam powazny problem z A6 2,5 tdi. Zaczynajac od poczatku. Autko praktycznie nie jechalo po podpieciu komputera okazalo sie ze ma ok 110km. Dalem autko do mechanika, okazalo sie ze turbina puszcza powietrze bokiem i dmucha 1,3 zamiast 2,0 bar. Zostaly wymienione wszystkie uszczelki, kazalem takze wgrac chipa. Dzisiaj pojechalem do warsztatu z nadzieja na odbior autka. Dowiedzialem sie ze autko dalej nie ma takiej mocy jaka powinna byc idze na 140 km a powinno spokojnie na 170. Na komputerze zadnych bledow nie widac ale samochod dalej nie spelnia moich oczekiwan. Mechanika rzucilem haslo aby sprawdzili katalizator bo moze byc gdzies przytkany, czekam na info. Jak sprawa wyglada w Waszych oczach? Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi...


massey _powitania
Ostatnio zmieniony 13 cze 2011, 21:14 przez massey, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Milvith
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 23 gru 2010, 22:41
Lokalizacja: Ście

Post autor: Milvith » 13 cze 2011, 22:34

A Odma byłą wymieniana?

I co z przepływomierzem?

v3loc1rapt0r

Post autor: v3loc1rapt0r » 13 cze 2011, 22:35

Czyli pewnie standard w tym silniku - podtarte walki rozrzadu.

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 13 cze 2011, 23:45

Bez logów możesz wymienić pół silnika

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 14 cze 2011, 09:57

massey- Obawiam się że zacząłeś od tak zwanej du.y strony. Najpierw trzeba było doprowadzić silnik do ładu, a dopiero potem czipować. Teraz to nawet z logów ciężko będzie coś ustalić. Proponuje powrót do serii, a logi wrzuć do działu diagnostyka VAG. pzdr

dbsms
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 04 kwie 2009, 12:08
Lokalizacja: Skwierzyna

brak moc

Post autor: dbsms » 14 cze 2011, 21:32

[Audi A6C5 2.5 TDi] Audi A6 C5 2.5 TDi .Ze względu na wielkość problemu , pozwólcie koledzy , że przestawię swój . Mam A6 C5 2.5 tdi manual . Od jakiegoś czasu , na niskich obrotach , gaz do podłogi , a audiczka muli . Gdy włączy sie turbo czuć moc , ale to nie to . Myślałem , że to wina paliwa . Tankuję w różnych stacjach i problem jest nadal . Proszę o pomoc .Pozdrwiam.

Awatar użytkownika
lachtom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 27 sie 2009, 22:58
Lokalizacja: Łaziska Górne / Śląsk

Post autor: lachtom » 14 cze 2011, 22:52

Też to przerabiałem. Jest dużo przyczyn może być:przepływka, czyszczenie turba lub wymiana, któryś z zaworków N75 lub N18, przytarte wałki..., nieszczelności w układzie itd, ale tak jak chłopaki mówią najlepiej zrobić logi bo bez tego koszty mogą być straszne. W moim przypadku pomogło czyszczenie turba, zaworków, egr-u. Co do kolegi który ma ok 110 KM to trochę mało chociaż jak to 2,5 od dołu słabo idzie tym bardziej na klimie. Jeśli był pod kompem to elektryk powinien wiedzieć lub się domyślać o co chodzi a nie wgrywać chipa. Jeśli ktoś sprzedał Ci go już takiego słabego to obstawiam wałki...

grzesiek1578
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 19 sie 2015, 19:34
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: grzesiek1578 » 19 sie 2015, 20:06

witam podczepię się pod temat , moje a6 ma problem z wkręcaniem się na obroty do 2000rpm. powyżej dostaje kopa i idzie już jak należy , mam krótki filmik z jazdy z podłączonym skanerem może zerkniecie tam i podacie jakieś sugestie. W grupie 003 przepływomierz wskazuje za dużą wartość , natomiast w grupie 011 po wciskaniu gazu wychodzi jakby turbina dawała za małe ciśnienie , sztanga od gruszki porusza się góra dół , tu link do filmu

damilio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 18 kwie 2014, 14:19
Lokalizacja: Świdwin

Post autor: damilio » 20 sie 2015, 06:58

massey, miałem podobny problem z AFB 2,5 TDI. Pomogło czyszczenie przepływomierza oraz wymiana wężyków podciśnieniowych.
Po prostu Audi...

grzesiek1578
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 19 sie 2015, 19:34
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: grzesiek1578 » 20 sie 2015, 21:20

u mnie po czyszczeniu przepływki nic się nie zmieniło , nawet nie widać było na niej jakiegoś syfu. weżyki są ok szczelne.

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 21 sie 2015, 18:06

LOGI !!!!! LOGI !!!!!!!!!!! zróbcie logi i bedzie wiadomo-chyba ze wolicie sobie pisac i wymieniać wszystko po kolei

grzesiek1578
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 19 sie 2015, 19:34
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: grzesiek1578 » 21 sie 2015, 23:22

Logi logi - tylko tyle potrafisz? Nie umiesz odczytać wartości ze skanera to nie pisz bzdet.... Film pokazuje wartości podczas jazdy, ale pewnie go nawet nie obejrzales. Te forum jest po to żeby radzić sobie bez wizyt w warsztacie. Gdybym miał płacić za wszystko co trzeba zrobić to bym tu nie pisał, puki co chce sam dojść co i jak z pomocą obeznanych w temacie...

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 21 sie 2015, 23:48

Na początek zapoznaj sie z tym forum. Pózniej poczytaj jak i czym zrobić kompletną diagnostyke a dostaniesz odpowiedz.
Lub kup sobie drugie A6 2,5 tdi i przekładaj z jednego do drugiego wszystko po kolei aż uda ci się znaleść problem.
Powodzenia :]

grzesiek1578
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 19 sie 2015, 19:34
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: grzesiek1578 » 22 sie 2015, 19:32

Żenada....

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 22 sie 2015, 19:44

Chcesz uzyskać pomoc to zrób to, co jest niezbędne do diagnostyki.
Jeśli wiesz lepiej, to radz sobie sam i nie szukaj tu pomocy.
Powodzenia

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga