[ A6 C5 2.5 Tdi] Brak mocy
[ A6 C5 2.5 Tdi] Brak mocy
Witam jestem tutaj nowy, wiec prosze o wyrozumialosc. Mam powazny problem z A6 2,5 tdi. Zaczynajac od poczatku. Autko praktycznie nie jechalo po podpieciu komputera okazalo sie ze ma ok 110km. Dalem autko do mechanika, okazalo sie ze turbina puszcza powietrze bokiem i dmucha 1,3 zamiast 2,0 bar. Zostaly wymienione wszystkie uszczelki, kazalem takze wgrac chipa. Dzisiaj pojechalem do warsztatu z nadzieja na odbior autka. Dowiedzialem sie ze autko dalej nie ma takiej mocy jaka powinna byc idze na 140 km a powinno spokojnie na 170. Na komputerze zadnych bledow nie widac ale samochod dalej nie spelnia moich oczekiwan. Mechanika rzucilem haslo aby sprawdzili katalizator bo moze byc gdzies przytkany, czekam na info. Jak sprawa wyglada w Waszych oczach? Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi...
massey _powitania
massey _powitania
Ostatnio zmieniony 13 cze 2011, 21:14 przez massey, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
brak moc
[Audi A6C5 2.5 TDi] Audi A6 C5 2.5 TDi .Ze względu na wielkość problemu , pozwólcie koledzy , że przestawię swój . Mam A6 C5 2.5 tdi manual . Od jakiegoś czasu , na niskich obrotach , gaz do podłogi , a audiczka muli . Gdy włączy sie turbo czuć moc , ale to nie to . Myślałem , że to wina paliwa . Tankuję w różnych stacjach i problem jest nadal . Proszę o pomoc .Pozdrwiam.
- lachtom
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 97
- Rejestracja: 27 sie 2009, 22:58
- Lokalizacja: Łaziska Górne / Śląsk
Też to przerabiałem. Jest dużo przyczyn może być:przepływka, czyszczenie turba lub wymiana, któryś z zaworków N75 lub N18, przytarte wałki..., nieszczelności w układzie itd, ale tak jak chłopaki mówią najlepiej zrobić logi bo bez tego koszty mogą być straszne. W moim przypadku pomogło czyszczenie turba, zaworków, egr-u. Co do kolegi który ma ok 110 KM to trochę mało chociaż jak to 2,5 od dołu słabo idzie tym bardziej na klimie. Jeśli był pod kompem to elektryk powinien wiedzieć lub się domyślać o co chodzi a nie wgrywać chipa. Jeśli ktoś sprzedał Ci go już takiego słabego to obstawiam wałki...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 sie 2015, 19:34
- Lokalizacja: Warszawa
witam podczepię się pod temat , moje a6 ma problem z wkręcaniem się na obroty do 2000rpm. powyżej dostaje kopa i idzie już jak należy , mam krótki filmik z jazdy z podłączonym skanerem może zerkniecie tam i podacie jakieś sugestie. W grupie 003 przepływomierz wskazuje za dużą wartość , natomiast w grupie 011 po wciskaniu gazu wychodzi jakby turbina dawała za małe ciśnienie , sztanga od gruszki porusza się góra dół , tu link do filmu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 sie 2015, 19:34
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 sie 2015, 19:34
- Lokalizacja: Warszawa
Logi logi - tylko tyle potrafisz? Nie umiesz odczytać wartości ze skanera to nie pisz bzdet.... Film pokazuje wartości podczas jazdy, ale pewnie go nawet nie obejrzales. Te forum jest po to żeby radzić sobie bez wizyt w warsztacie. Gdybym miał płacić za wszystko co trzeba zrobić to bym tu nie pisał, puki co chce sam dojść co i jak z pomocą obeznanych w temacie...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 sie 2015, 19:34
- Lokalizacja: Warszawa
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga