[ A6 C5 2.5 Tdi] Niska wartośc masy zasysanego powietrza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
[ A6 C5 2.5 Tdi] Niska wartośc masy zasysanego powietrza
Witam mam taki problem, a mianowicie komputer pokazuje sporo za niska wartosc masy zasysanego powietrza, cisnienie doladowania jest ok, przeplywka przełożona z innego 2.5 w ktorym dziala poprawnie. Auto jest bardzo słabe, nie puszcza nawet dymka z rury. Nie mam już pojecia co może byc tego przyczyna. Dziekuję za pomoc.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Zrobiłem logi, niestety tylko statyczne bo bateria w moim laptopie odmawia posluszenstwa.
Mam nadzieje ze grupy 1, 3 i 11 wystarcza. Brak zapisanych błędów.
Grupy: 001,003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/rzeski_stg_47350.html
Mam nadzieje ze grupy 1, 3 i 11 wystarcza. Brak zapisanych błędów.
Grupy: 001,003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/rzeski_stg_47350.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Grupy: 007,008 - http://vaglog.rtnet.pl/rzeski_stg_47352.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rzeski_stg_47354.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rzeski_stg_47354.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Kąt przestawiony, mam nadzieje że dobrze. Nadal maf pokazuje za mało...
Nowe logi przy odpowiedniej temperaturze:
Grupy: 003,011,007 - http://vaglog.rtnet.pl/rzeski_stg_47400.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/rzeski_stg_47401.html
Grupy: 007,008,003 - http://vaglog.rtnet.pl/rzeski_stg_47402.html
Nowe logi przy odpowiedniej temperaturze:
Grupy: 003,011,007 - http://vaglog.rtnet.pl/rzeski_stg_47400.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/rzeski_stg_47401.html
Grupy: 007,008,003 - http://vaglog.rtnet.pl/rzeski_stg_47402.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Rzeski_STG- wykonaj komplet logów zgodnie z lekturką i wstaw je do działu Diagnostyka VAG. Gazowanie na postoju to nie są logi dynamiczne- wyniki nie są miarodajne...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Widzę nikt nie chce mi pomóc naprawic braku mocy w moim samochodzie. Mam sprawdzone już niemal wszystko: turbo ok, kompresja ok, wtryski ok, rura turbo ok, wałki podobno też ok, logi ok, błędów brak, przeplywomierz sprawdzony u kolegi tez ok, a u mnie pokazuje za mało. Zostało tylko sprawdzenie instalacji silnika i wymiana sterownika ale z tym wiąże sie dużo roboty.
Samochód już kupiłem z kompletnym brakiem mocy, myslalem ze to jakis drobiazg, poprzedniemu wlascicielowi pekł pasek, zrobił kompletny remont głowic za 7300zł(mam fakture). Pierwsze co zrobiłem po zakupie dałem wtryski do sprawdzenia do specjalistycznego zakładu, tam powiedzieli ze są zapchane i je rozebrali i wyczyscili, samochód dostał skrzydeł, ale nadal to nie jest to 150km. Zastanawiam się, czy może nie mam włożonych wtrysków, albo pompy nie od tego silnika, albo fachmany źle zmontowali rozrząd. Numer pompy to 059 130 106D, sterownika silnika 4B0 907 401 H, a wtryski muszę wyciągnąc i sprawdzic numer.
Czy to tez moze miec wplyw na brak kopa
Ma ktoś jeszcze jakies sugestie co sprawdzic, bo ja jestem wykonczony.
Samochód już kupiłem z kompletnym brakiem mocy, myslalem ze to jakis drobiazg, poprzedniemu wlascicielowi pekł pasek, zrobił kompletny remont głowic za 7300zł(mam fakture). Pierwsze co zrobiłem po zakupie dałem wtryski do sprawdzenia do specjalistycznego zakładu, tam powiedzieli ze są zapchane i je rozebrali i wyczyscili, samochód dostał skrzydeł, ale nadal to nie jest to 150km. Zastanawiam się, czy może nie mam włożonych wtrysków, albo pompy nie od tego silnika, albo fachmany źle zmontowali rozrząd. Numer pompy to 059 130 106D, sterownika silnika 4B0 907 401 H, a wtryski muszę wyciągnąc i sprawdzic numer.
Czy to tez moze miec wplyw na brak kopa
Ma ktoś jeszcze jakies sugestie co sprawdzic, bo ja jestem wykonczony.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Bez urazy- ale sam nie chcesz sobie pomóc . Jak mamy ci pomóc jak nie dajesz nam szans? Pisałem abyś wykonał komplet prawidłowo zrobionych logów- i nic .Widzę nikt nie chce mi pomóc
Z tych co pokazałeś to można powiedzieć jedynie że kąt i termostat jest OK. Jest co prawda jedna poważna nieprawidłowość- ale o tym jak zobaczymy komplet logów. pzdr
ps. numer pompy się zgadza, złe wtryski jak najbardziej mają wpływ na pracę silnika .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Witam ponownie
Dziś wyciągnąłem wtryski, wszystkie są z końcówka E, z tego co wyczytałem na forum do AFB powinny byc bez żadnej końcówki. Czy obecne wtryski mogą miec wplyw na niską moc mojej A6 Nie mam pojęcia co jeszcze nagrzebał poprzedni własciciel i jego mechanicy... Kupiłem na allegro 5 wtrysków do AFB, ale nie mogę znaleźc sterującego, czy jesli zostawie wtrysk sterujacy z koncowka E bedzie dobrze czy muszę szukac odpowiedniego
Dziś wyciągnąłem wtryski, wszystkie są z końcówka E, z tego co wyczytałem na forum do AFB powinny byc bez żadnej końcówki. Czy obecne wtryski mogą miec wplyw na niską moc mojej A6 Nie mam pojęcia co jeszcze nagrzebał poprzedni własciciel i jego mechanicy... Kupiłem na allegro 5 wtrysków do AFB, ale nie mogę znaleźc sterującego, czy jesli zostawie wtrysk sterujacy z koncowka E bedzie dobrze czy muszę szukac odpowiedniego
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Bingo, samochód naprawiony. Po wyciągnieciu wszystkich wtrysków okazało się że w jednej głowicy siedzą wtryski z AFB, a w drugiej z AKE. Teraz samochód śmiga aż miło. Jakby któs był zainteresowany to mam teraz niepotrzebne i sprawne wtryski AFB-3szt, oraz AKE-2szt i sterujący. A sam szukam sterującego do AFB.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga