Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5 2.5 Tdi] Niska wartośc masy zasysanego powietrza

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Rzeski_STG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
Lokalizacja: Starogard Gdański

[ A6 C5 2.5 Tdi] Niska wartośc masy zasysanego powietrza

Post autor: Rzeski_STG » 02 cze 2011, 00:11

Witam mam taki problem, a mianowicie komputer pokazuje sporo za niska wartosc masy zasysanego powietrza, cisnienie doladowania jest ok, przeplywka przełożona z innego 2.5 w ktorym dziala poprawnie. Auto jest bardzo słabe, nie puszcza nawet dymka z rury. Nie mam już pojecia co może byc tego przyczyna. Dziekuję za pomoc.

Rzeski_STG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Rzeski_STG » 02 cze 2011, 10:20

Zrobiłem logi, niestety tylko statyczne bo bateria w moim laptopie odmawia posluszenstwa.
Mam nadzieje ze grupy 1, 3 i 11 wystarcza. Brak zapisanych błędów.

Grupy: 001,003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/rzeski_stg_47350.html

Rzeski_STG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Rzeski_STG » 02 cze 2011, 13:31


Rzeski_STG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Rzeski_STG » 02 cze 2011, 18:22

Przy temp. 90 st kąt wynosi 2 stopnie i chyba tyle powinno byc ?? Tylko dalej nie mogę dojśc, dlaczego turbina ładuje bardzo dobrze, a masa zasysanego powietrza powyżej 2,5 tys obrotów jest dużo za niska.

Rzeski_STG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Rzeski_STG » 02 cze 2011, 18:47

Ok to jutro przestawie i zrobie logi.

zbych52
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 04 mar 2011, 17:15
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: zbych52 » 02 cze 2011, 20:04

mam pytanie jaki przeplywomierz najlepiej kupic do mojego silnika2.5tdi afb 150k

[ Dodano: 2011-06-02, 20:06 ]
chce przeprosi ze sie podpialem do tematu ale to przez to ze szzybko napisalem i nie pomyslalem sory
zbych52

Rzeski_STG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Rzeski_STG » 03 cze 2011, 17:18

Kąt przestawiony, mam nadzieje że dobrze. Nadal maf pokazuje za mało...

Nowe logi przy odpowiedniej temperaturze:
Grupy: 003,011,007 - http://vaglog.rtnet.pl/rzeski_stg_47400.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/rzeski_stg_47401.html
Grupy: 007,008,003 - http://vaglog.rtnet.pl/rzeski_stg_47402.html

Rzeski_STG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Rzeski_STG » 04 cze 2011, 08:22

A jak to sprawdzic ?? Samochod po zmianie kąta ciężko odpala, jest troche zrywniejszy, ale nadal nie idzie jak powinien.

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 04 cze 2011, 08:37

Rzeski_STG- wykonaj komplet logów zgodnie z lekturką i wstaw je do działu Diagnostyka VAG. Gazowanie na postoju to nie są logi dynamiczne- wyniki nie są miarodajne...

Rzeski_STG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Rzeski_STG » 15 cze 2011, 23:09

Widzę nikt nie chce mi pomóc naprawic braku mocy w moim samochodzie. Mam sprawdzone już niemal wszystko: turbo ok, kompresja ok, wtryski ok, rura turbo ok, wałki podobno też ok, logi ok, błędów brak, przeplywomierz sprawdzony u kolegi tez ok, a u mnie pokazuje za mało. Zostało tylko sprawdzenie instalacji silnika i wymiana sterownika ale z tym wiąże sie dużo roboty.

Samochód już kupiłem z kompletnym brakiem mocy, myslalem ze to jakis drobiazg, poprzedniemu wlascicielowi pekł pasek, zrobił kompletny remont głowic za 7300zł(mam fakture). Pierwsze co zrobiłem po zakupie dałem wtryski do sprawdzenia do specjalistycznego zakładu, tam powiedzieli ze są zapchane i je rozebrali i wyczyscili, samochód dostał skrzydeł, ale nadal to nie jest to 150km. Zastanawiam się, czy może nie mam włożonych wtrysków, albo pompy nie od tego silnika, albo fachmany źle zmontowali rozrząd. Numer pompy to 059 130 106D, sterownika silnika 4B0 907 401 H, a wtryski muszę wyciągnąc i sprawdzic numer.

Czy to tez moze miec wplyw na brak kopa ??
Ma ktoś jeszcze jakies sugestie co sprawdzic, bo ja jestem wykonczony.

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 16 cze 2011, 10:44

Widzę nikt nie chce mi pomóc
Bez urazy- ale sam nie chcesz sobie pomóc <figielek> . Jak mamy ci pomóc jak nie dajesz nam szans? Pisałem abyś wykonał komplet prawidłowo zrobionych logów- i nic :| .
Z tych co pokazałeś to można powiedzieć jedynie że kąt i termostat jest OK. Jest co prawda jedna poważna nieprawidłowość- ale o tym jak zobaczymy komplet logów. pzdr

ps. numer pompy się zgadza, złe wtryski jak najbardziej mają wpływ na pracę silnika <luzik> .

Rzeski_STG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Rzeski_STG » 05 lip 2011, 19:41

Witam ponownie !!

Dziś wyciągnąłem wtryski, wszystkie są z końcówka E, z tego co wyczytałem na forum do AFB powinny byc bez żadnej końcówki. Czy obecne wtryski mogą miec wplyw na niską moc mojej A6 ?? Nie mam pojęcia co jeszcze nagrzebał poprzedni własciciel i jego mechanicy... Kupiłem na allegro 5 wtrysków do AFB, ale nie mogę znaleźc sterującego, czy jesli zostawie wtrysk sterujacy z koncowka E bedzie dobrze czy muszę szukac odpowiedniego ??

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 05 lip 2011, 21:50

Obawiam się że będziesz musiał znaleźć ORI- ten z końcówką E jest od AKE- czyli 180 PS- inna dawka :( .
No chyba że pokusisz się na wymianę samej końcówki wtrysku na ORI i regulację w serwisie BOSCHA (koszt ok. 300 zyla)- wyjdzie taniej niż używka ORI <okok> .

Rzeski_STG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: Rzeski_STG » 10 lip 2011, 10:43

Bingo, samochód naprawiony. Po wyciągnieciu wszystkich wtrysków okazało się że w jednej głowicy siedzą wtryski z AFB, a w drugiej z AKE. Teraz samochód śmiga aż miło. Jakby któs był zainteresowany to mam teraz niepotrzebne i sprawne wtryski AFB-3szt, oraz AKE-2szt i sterujący. A sam szukam sterującego do AFB.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga