[A6 C5] Czy to cewka?
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
[A6 C5] Czy to cewka?
Witam. Mam taki problemik. Otóż, odpalam autko po nocy, chodzi pięknie. Może leeeciutkeńko, prawie niezauważalnie trzęsie na jałowym. Problemy zaczynają się jak autko się rozgrzeje. Jak się nagrzeje, to jak je zgaszę, to nie mogę odpalić. Rozrusznik kręci, kręci, ale nie chce zaskoczyć. Mechanik stwierdził że nie ma iskry, więc cewka do wymiany.
Jako że tu masa specjalistów, pytam czy ma rację? Bo wymiana + cewka to jakieś 300zł Pytam bo jest problem tego typu, że od wczoraj gasiłem go na gorącym, a potem zaskakiwał normalnie. Ale dziś znowu nagrzał się, zgasiłem raz, drugi, odpalał. Za 3 jak zgasiłem to już dupa... Musiał postać chwilę i ochłonąć momencik i odpalił. VAG nie wywala żadnych błędów, a chyba wypadanie zapłonu by było?
Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc
Jako że tu masa specjalistów, pytam czy ma rację? Bo wymiana + cewka to jakieś 300zł Pytam bo jest problem tego typu, że od wczoraj gasiłem go na gorącym, a potem zaskakiwał normalnie. Ale dziś znowu nagrzał się, zgasiłem raz, drugi, odpalał. Za 3 jak zgasiłem to już dupa... Musiał postać chwilę i ochłonąć momencik i odpalił. VAG nie wywala żadnych błędów, a chyba wypadanie zapłonu by było?
Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc
Re: Czy to cewka?
Może to być cewka. Dziwi mnie tylko to, ze jak zimny to odpala normalnie. I ze nie ma iskry (to bardziej dziwne)-=Rafal=- pisze:Witam. Mam taki problemik. Otóż, odpalam autko po nocy, chodzi pięknie. Może leeeciutkeńko, prawie niezauważalnie trzęsie na jałowym. Problemy zaczynają się jak autko się rozgrzeje. Jak się nagrzeje, to jak je zgaszę, to nie mogę odpalić. Rozrusznik kręci, kręci, ale nie chce zaskoczyć. Mechanik stwierdził że nie ma iskry, więc cewka do wymiany.
Jako że tu masa specjalistów, pytam czy ma rację? Bo wymiana + cewka to jakieś 300zł Pytam bo jest problem tego typu, że od wczoraj gasiłem go na gorącym, a potem zaskakiwał normalnie. Ale dziś znowu nagrzał się, zgasiłem raz, drugi, odpalał. Za 3 jak zgasiłem to już dupa... Musiał postać chwilę i ochłonąć momencik i odpalił. VAG nie wywala żadnych błędów, a chyba wypadanie zapłonu by było?
Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc
na twoim miejscu najpierw sprawdziłbym czujnik temperatury (ten niebieski czteropinowy)
Sprawdź jeszcze przewody, które idą do cewki. moze być tak, ze jak dostanie któryś temperatury, to się rozszerza, i nie daje prądu.
jakbyś mieszkał blizej, moglibyśmy się wymienić cewkami(poglądami) i byłoby jasne.
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
No właśnie dla mnie też dziwne, że dzieje się tak tylko na ciepłym silniku. Elektryk mówi, że to strasznie dziwne, ale że pewnie jak się cewka grzeje, dostaje przebicia i dupa. A iskrę sprawdził, wyciągnął przewód włożył jakieś wiertło i kazał odpalić. W ogóle iskra nie szła Masakra.. Raz zaskoczy na ciepłym, raz nie.. Ręce opadają
Panowie, podepnę sie do Was. Mam bardzo podobny problem, zerknijcie proszę:
-a6-c5-jak-sprawdzic-vagiem-czujnik-ki- ... htm#390862
Jak sprawdzić Vagiem i gdzie znajduje się ten czteropinowy czujnik o którym pisze --RaDeK--?
-a6-c5-jak-sprawdzic-vagiem-czujnik-ki- ... htm#390862
Jak sprawdzić Vagiem i gdzie znajduje się ten czteropinowy czujnik o którym pisze --RaDeK--?
Moje Kochanie:)
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Wyskoczył mi dziś tylko błąd:
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
004 - No Signal/Communication
I już bez różnicy, czy ciepły czy zimny, albo zaskoczy albo nie. Brak iskry na cewce i dupa. Sprawdzałem, przewody wyglądają ok.. Wkurzył mnie dziś, jebł*m ręką w cewkę i odpalił O_O
Nowoczesne auto :D Nie ma co :D
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
004 - No Signal/Communication
I już bez różnicy, czy ciepły czy zimny, albo zaskoczy albo nie. Brak iskry na cewce i dupa. Sprawdzałem, przewody wyglądają ok.. Wkurzył mnie dziś, jebł*m ręką w cewkę i odpalił O_O
Nowoczesne auto :D Nie ma co :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Jaka cewka?
jeżeli wyskoczył błąd Engine speed sensor G28 to poszedł ten czujnik, lub coś z nim jest nie tak.
Ja tak miałem.
ten błąd pojawia się tylko po kręceniu rozrusznikiem min. 6sekund bo w tym czasie komp wychwytuje błędy. Jego budowa jest taka,że jak szwankuje to najpierw na ciepłym źle działa.
Miałem identyko problem.
Wpisz G28 w wyszukiwarkę a dużo będzie tego.
Jeżeli właśnie ten czujnik pada, to komputer nie daje iskry.
Koszt od 170zł ( FAE ) do 250 Bosch.
Ja, jak zgasiłem auto to po paru minutach nie mogłem odpalić. A jak lekko ostygł czujnik czyli np. po 15min, odpalał na dotyk jakby nigdy nic.
jeżeli wyskoczył błąd Engine speed sensor G28 to poszedł ten czujnik, lub coś z nim jest nie tak.
Ja tak miałem.
ten błąd pojawia się tylko po kręceniu rozrusznikiem min. 6sekund bo w tym czasie komp wychwytuje błędy. Jego budowa jest taka,że jak szwankuje to najpierw na ciepłym źle działa.
Miałem identyko problem.
Wpisz G28 w wyszukiwarkę a dużo będzie tego.
Jeżeli właśnie ten czujnik pada, to komputer nie daje iskry.
Koszt od 170zł ( FAE ) do 250 Bosch.
Ja, jak zgasiłem auto to po paru minutach nie mogłem odpalić. A jak lekko ostygł czujnik czyli np. po 15min, odpalał na dotyk jakby nigdy nic.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga