Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] nie odpala i dymi na siwo

Silniki wysokoprężne
bert0502
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 22 sie 2010, 14:24
Lokalizacja: Leszno

[ A6 C5 2.5 Tdi] nie odpala i dymi na siwo

Post autor: bert0502 » 07 maja 2011, 19:00

witam.
mam taki problem ze moja A6 dzisiaj mnie zawiodla:( rano odpalila normalnie na strzala pojechalem do pracy i wszystko bylo oki a po pray nie chce odpalic i dymi na siwo nie widze zeby w wezyku bylo powietrze,kat wtrysku byl ustawiany tydzien temu na 1.0 ATDC
zadne bledy nie wyskakuja jestem zalamany:(
moze ktos pomoze??

Dorianek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 04 kwie 2011, 16:57
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Dorianek » 07 maja 2011, 19:38

może pompa paliwa nawaliła. ;(

piotrek1204
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 03 maja 2010, 17:23
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: piotrek1204 » 07 maja 2011, 20:55

skoro przy kręceniu rozrusznikiem pojawia się niebieski dym a nie odpala tzn. że paliwo zostaje podane do cylindrów
- proponuje na początek sprawdzić pasek rozrządu, mam na myśli stan i oczywiście ustawienie całego rozrządu wraz z paskiem napędu pompy wtryskowej <okok>
- można przy okazji sprawdzić świece żarowe aczkolwiek nie powinnne mieć wpływu na odpalanie zimnego silnika przy panujących temperaturach
Ostatnio zmieniony 07 maja 2011, 21:01 przez piotrek1204, łącznie zmieniany 1 raz.

sidewind76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
Imię: Seweryn
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: sidewind76 » 07 maja 2011, 20:56

może kąt się przestawił albo padła hydraulika

bert0502
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 22 sie 2010, 14:24
Lokalizacja: Leszno

Post autor: bert0502 » 07 maja 2011, 21:30

wlasnie wrocilem z garazu i odpalil silnik ale na plaka drastyczne posuniecie ale trudno,powiem tak zalapal odrazu ale zanim wszedl na obroty to chodzil na plaku chyba minute <szok> i pozniej bylo oki do czasu az go nie wygasilem i znowu krece i NIC patrze na wezyk paliwo jest powietrza brak(no chyba ze slepy jestem) brak mi sil :|

sidewind76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
Imię: Seweryn
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: sidewind76 » 08 maja 2011, 06:52

sprawdź kąt bo jeśli zapalił nawet z plakiem i chodził równo to najprawdopodobniej kąt przestawiony albo rozrząd się przestawił

bert0502
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 22 sie 2010, 14:24
Lokalizacja: Leszno

Post autor: bert0502 » 08 maja 2011, 16:36

a wiec tak chcialem odpalic auto i zobaczyc kat wtrysku ale to mi sie nie udalo :( krece rozrusznikiem auto tylko dymi na siwo ciemny kolor i nic,pozniej wzielem plaka i odpalil ( dymil tez na siwo ciemny kolor) ale tylko jak wyjelem plaka to zgasl..wiec nici z zobaczenia na kat wtrysku...podpielem komputer i wyskoczyl mi blad 550-regulacja kata wtrysku..
czyzby padla pompa wtryskowa??dodam ze wymienialem ja jakies 80tys km temu na regenerowana...paliwo podaje przewodami wysokiego cisnienia ale trudno powiedziec czy wystarczajaco mocno...
moze ma ktos jakis pomysl??

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 08 maja 2011, 19:37

bert0502 pisze:podpielem komputer i wyskoczyl mi blad 550-regulacja kata wtrysku..
Kolego trzeba wyregulować kąt wtrysku.
widocznie był nie doregulowany.
możesz bez vaga go delikatnie przyśpieszyć i spróbować odpalić jeżeli nic to nie to obróć kołem w drugą stronę co opóźni kąt wtrysku.
1mm to1*konta wtrysku.
bert0502 pisze:czyzby padla pompa wtryskowa??dodam ze wymienialem ja jakies 80tys km temu na regenerowana
Jeżeli pompa była dobrze zrobiona to nie powinieneś się raczej o nią obawiać.

bert0502
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 22 sie 2010, 14:24
Lokalizacja: Leszno

Post autor: bert0502 » 08 maja 2011, 19:56

probowalem okrecac kolem tak jak kolego dawid77 piszesz ale to nic niedalo tylko na plaku chodzi a tak to d... :(

sidewind76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
Imię: Seweryn
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: sidewind76 » 08 maja 2011, 21:59

zaciągnij go gdzieś i niech sprawdzą na blokadzie tak mi gość powiedział mój mechanik
nie wiem ile w tym prawdy ale ponoć ten kont tez na blokadzie można jakoś ustawić wstępnie a potem doregulować tak powiedział a jak nie to lepszego speca od kompa

piotrek1204
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 03 maja 2010, 17:23
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: piotrek1204 » 08 maja 2011, 22:03

bert0502,

nic nie kombinuj kręcąc prawo lewo i paląc plakiem bo tak naprawdę nie wiadomo o co chodzi i możesz tylko pogorszysz sytuacje a na dodatek podwoisz koszty naprawy co ci nie życzę


ps plakiem do możesz deskę rozdzielcza spryskać a i tego ci nie polecam bo w szybie będzie się odbijać <lol>

piotrek1204 pisze:skoro przy kręceniu rozrusznikiem pojawia się niebieski dym a nie odpala tzn. że paliwo zostaje podane do cylindrów
- proponuje na początek sprawdzić pasek rozrządu, mam na myśli stan i oczywiście ustawienie całego rozrządu wraz z paskiem napędu pompy wtryskowej <okok>
- można przy okazji sprawdzić świece żarowe aczkolwiek nie powinnne mieć wpływu na odpalanie zimnego silnika przy panujących temperaturach


sprawdź to ci napisałem jak wszystko gra i w ECU nie ma zapisanych żadnych błędów to wydaje mi się ze będzie niewydolna pompa wtryskowa <uoee>

bert0502
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 22 sie 2010, 14:24
Lokalizacja: Leszno

Post autor: bert0502 » 08 maja 2011, 22:28

oki zrobie krok po kroku tak jak piszesz kolego i dam znac co wyszlo.....
dziekuje za zainteresowanie :)

szeryfisch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 26 cze 2010, 23:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 08 maja 2011, 23:41

Proponuje odkrecic nakretke z przewodu na wtryskiwaczu i zobaczyc czy sika paliwem przy probie krecenia. Jesli nie sika, lub tylko kapie to pompa do roboty. Inaczej musi palic.
Reklama w podpisie bez zgody Administracji nie jest dozwolona

bert0502
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 22 sie 2010, 14:24
Lokalizacja: Leszno

Post autor: bert0502 » 09 maja 2011, 18:57

sprawdzalem w ten sposob i paliwo leci tzn. sie jak byla delikatnie nakretka popuszczona przy wtrysku to sikalo i to wmiare mocno,sprawdzilem tak wszystkie rurki wysokiego cisnienia.... I NIE PALI! :( w sobote rozbieram caly przod i sprawdzam rozrzad...

piotrek1204
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 03 maja 2010, 17:23
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: piotrek1204 » 09 maja 2011, 21:59

bert0502 pisze:w sobote rozbieram caly przod i sprawdzam rozrzad...

żeby sprawdzić rozrząd nie trzeba rozbierać przodu <uoee> , poszukaj na forum jest to dokładnie opisane <okok>
-rozumiem ze blokady posiadasz bo jeżeli nie to nici z roboty

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja