Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] Dziwna praca silnika A6 c4 2.5 tdi 140 KM

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Piotrek_86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 27 kwie 2011, 17:16
Lokalizacja: wrocek

[A6 C4] Dziwna praca silnika A6 c4 2.5 tdi 140 KM

Post autor: Piotrek_86 » 27 kwie 2011, 17:44

Witam koledzy.

Problem polega na tym, ze na biegu jalowym silnik chwile dziwnie warczy,obroty nie spadaja ani nie rosna, i tak co jakis czas. dodajac gazu wchodzi ladnie na obroty.W czasie jazdy nie ma zadnych szarpniec lub czegos niepokojacego,tylko gdy np. jade w korku na dwojce czy trojce na samym sprzegle,to strasznie telepie,jakbym jechal po gorke i zaraz mial zgasnac. Ma ktos z Was jakis pomysl co to moze byc ?

W zalaczniku jest plik dzwiekowy ktory dokladniej wytlumaczy problem :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 27 kwie 2011, 18:39

coś tak jakby wrtyski sie zapiekały /zawieszały na chwile , i przez to tak jakby nie palil na chwile na wszystkie gary

vagowales auto ?
Łan tu sri TDI :mrgreen:

Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 27 kwie 2011, 20:14

Zapraszam na diagnostyke.

Najlepiej by było, gdyby do podniesienia były tylko wolne obroty, gorzej jak to np. gumy pod silnikiem.
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

Piotrek_86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 27 kwie 2011, 17:16
Lokalizacja: wrocek

Post autor: Piotrek_86 » 28 kwie 2011, 12:03

mechaniorzy jakis czas temu probowali sie polaczyc,ale cos im nie wychodzilo,tak jakby nie mogli nawiazac polaczenia z autem, fakt ze cos bylo kombinowane z elektryka, bo odlaczone bylo grzanie foteli, no i nie moge dojsc jak podlaczyc alarm z domykaniem szyb bo jest, wszystkie kable z tego co zobaczylem po jakims czasie to jest platanina z nei powiem czym... jutro bede jechal do typa ktory ponoc jest obcykany i ma audi w jednym paluszku,sprobuje sie podlaczyc i zdam relacje :(

Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 28 kwie 2011, 20:57

To zdradz nam kto to na parafii jest taki obcykany :)
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

Piotrek_86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 27 kwie 2011, 17:16
Lokalizacja: wrocek

Post autor: Piotrek_86 » 28 kwie 2011, 23:05

na grota roweckiego "PONOC" jest specjalista,wiele osob mi mowilo ze dobry, wiec i ja pojade :)

cypek011
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 08 sty 2010, 12:51
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: cypek011 » 13 maja 2011, 20:59

Witam. Mam podobny problem w mojej A6 2.5 TDI 140KM AEL 1994 rok. Na biegu jałowym strasznie telepie silnikiem na boki ale dopiero jak się nagrzeje do około 90 stopni. Na pozostałych biegach wszystko jest idealnie. Dodam też, że nie stracił na mocy. Proszę o pomoc i z góry dziękuje.

chmieliniak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 21 sty 2011, 20:00
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: chmieliniak » 23 maja 2011, 20:57

Koledzy co do tych obrotów przesłuchałem nagranie miałem identyczne tocka w tocke ten sam problem ,,Czyszczenie Nastawnika'' na pompie jest on potencjometryczny i opiłki metalu sie zbierają i zacina sie rzadnego odradzam używanego nastawnika tylko i wyłącznie jego czyszczenie w necie jest PDF jak to zrobić z fotkami krok po kroku ja to sam robiłem z pomocą elektronika ponieważ na koniec czyszczenia trzeba takie pręciki przylutować dobrze i co do czyszczenia udziele ważnych i ułatwiających prace porad :]

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 24 maja 2011, 17:42

chmieliniak, w a6 jest indukcyjny-ma magnesik i przyciaga opiłki, potencjometryczny nie brudzi się tak opiłkami...
Obrazek TDI +

chmieliniak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 21 sty 2011, 20:00
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: chmieliniak » 24 maja 2011, 19:48

No jest na samym dole i uwierz że się zasyfia robiłem swój i plus 3 inne :)

[ Dodano: 2011-05-24, 19:51 ]
zgadza się indukcyjny jest a potencjometryczny sie nie syfi tylko elektronika tam jest:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga