Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 11 gru 2007, 23:45
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattro
Witam, nadszedł czas by przedstawić moje kolejne wozidełko. Audi S6 C4 Avant 4.2 V8 silniczek AEC 290KM, skrzynia 4-biegowy automat (kod CST) data produkcji 01.07.1996r. Kolor wg palety Audi alusilber metallic, wewnątrz platin/anthrazit. Z wyposażenia:
-klimatronic
-4 x el.szyby
-elektr.lustra
-elektr. szklany szyber
-elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
-skórzane fotele Recaro podgrzewane (tylko z przodu)
-ABS
-centralny zamek z fabrycznym pilotem w kluczyku (IRDA)
-rolety w tylnych drzwiach i klapie
-tempomat
-AutoCheck + BordComputer
-felgi 17" Bolero 5 sztuk z oponami 245/40
-pakiet oświetlenia wewnątrz
-S-kowa kierownica (w końcu nie każde S ją ma
-wykończenia karbonowe
i chyba tyle, nie jest to specjalnie wypasione S, ale to co jest mi wystarcza, szczególnie cieszę się z obecności tempomatu i rolet. Najbardziej boli brak podłokietnika kierowcy Ale to można i trzeba będzie zrezać.
Kupiłem 26.02.11 i od tamtej pory powoli dopieszczam. Kilka tygodni wcześniej auto sprowadzone było z CH. Było trochę spraw do ogarnięcia, głównie kosmetycznych i trochę mechanicznych. Brakowało jeszcze rolety bagażnika, wykładziny bagażnika i zapalniczki i to zostało już uzupełnione. Brakuje jeszcze tylnego środkowego zagłówka i z tym jest problem Kieruneczki boczne zostały wymienione na białe, co by się komponowały z przednimi
Z mechanicznych spraw:
- olej w silniku Valvoline Maxlife 10W40 7.5l + filtr Mann
- filtr powietrza Mann
- miękkie przewody hamulcowe (były już spraciałe)
- kompletny rozrząd: pasek Conti, 2 x rolka prowadząca INA, napinacz INA, tłumik drgań INA, pompa wody HEPU
- łożysko wiskozy FAG
- 2 rolki INA napędzające pasek wielorowkowy
- termostat ASO Audi
- płyn chłodniczy G12
- ustawienie i czyszczenie przepustnicy oraz silniczka krokowego
Czeka mnie jeszcze w najbliższym czasie:
- wymiana klocków z przodu
- wymiana oleju w skrzyni
Szwajcar zostawił po sobie w prezencie nówki opony Dunlop Sport Maxx 245/40/17, co prawda tylko z przodu, ale Dayton'y na tyle jeszcze dają radę Pomyślę nad skompletowaniem wszystkich jednakowych... 12 kkm wcześniej robił też hamulce z tyłu (tarcze + klocki), tarcze z przodu też wyglądają świeżo. Zawieszenie ciche i nie rozlekotane. Ogólnie widać że autko było dbane i większość rzeczy na bieżąco była wymieniana. Jedynie rozrząd zaczął się upominać, w końcu założony był w 2003 roku przy przebiegu 136 kkm. No właśnie.... Wszystko wskazuje na to, że licznikowe 200 tys. to prawdziwy przebieg tego auta. Mam jakieś tam papierki i im lepiej poznaję to auto tym bardziej się w tym utwierdzam :D Dużo wskazuje też na bezwypadkową przeszłość auta. Wszystkie szyby są oryginalne z 96 roku, wiem że lakierowany był tylny zderzak i chyba jakaś zaprawka na przednim prawym błotniku. W dniu zakupu obleciałem auto "magnesikiem" i szpachli nie znalazłem, ale to nie jest dla mnie najważniejsze przy tym wieku auta i nie szukałem na siłę igiełki, chociaż w dużej mierze się to udało :D
Ogólnie jestem zadowolony z setuni i mam nadzieję że będzie tak dalej Narazie jest autem weekendowym i nie jeżdżę za wiele, od zakupu przejechałem może 700-800km. W najbliższym tygodniu jestem umówiony na założenie instalki LPG (niestety.... rzeczywistość) by śmigać za jakieś normalne pieniążki. To co ma być zainstalowane:
- wtryski: 8 x Hana
- reduktory: 2 x Zavoli Zeta S
- sterownik Stag-300 Plus
- butla 82l we wnęce koła zapasowego
- przewód Faro
Poza tym moim założeniem jest aby auto było total serią.
Poniżej fotki i proszę o obiektywną i konstruktywną krytykę
Dla przypomnienia foty z ogłoszenia:
Zdjęcia zrobione kilka dni po zakupie:
Komplet rozrządu:
Fotki robione wczoraj, sorry za kiepską jakość, ale chyba aparacik zaczyna mi niedomagać :
Fotel kierowcy
-klimatronic
-4 x el.szyby
-elektr.lustra
-elektr. szklany szyber
-elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
-skórzane fotele Recaro podgrzewane (tylko z przodu)
-ABS
-centralny zamek z fabrycznym pilotem w kluczyku (IRDA)
-rolety w tylnych drzwiach i klapie
-tempomat
-AutoCheck + BordComputer
-felgi 17" Bolero 5 sztuk z oponami 245/40
-pakiet oświetlenia wewnątrz
-S-kowa kierownica (w końcu nie każde S ją ma
-wykończenia karbonowe
i chyba tyle, nie jest to specjalnie wypasione S, ale to co jest mi wystarcza, szczególnie cieszę się z obecności tempomatu i rolet. Najbardziej boli brak podłokietnika kierowcy Ale to można i trzeba będzie zrezać.
Kupiłem 26.02.11 i od tamtej pory powoli dopieszczam. Kilka tygodni wcześniej auto sprowadzone było z CH. Było trochę spraw do ogarnięcia, głównie kosmetycznych i trochę mechanicznych. Brakowało jeszcze rolety bagażnika, wykładziny bagażnika i zapalniczki i to zostało już uzupełnione. Brakuje jeszcze tylnego środkowego zagłówka i z tym jest problem Kieruneczki boczne zostały wymienione na białe, co by się komponowały z przednimi
Z mechanicznych spraw:
- olej w silniku Valvoline Maxlife 10W40 7.5l + filtr Mann
- filtr powietrza Mann
- miękkie przewody hamulcowe (były już spraciałe)
- kompletny rozrząd: pasek Conti, 2 x rolka prowadząca INA, napinacz INA, tłumik drgań INA, pompa wody HEPU
- łożysko wiskozy FAG
- 2 rolki INA napędzające pasek wielorowkowy
- termostat ASO Audi
- płyn chłodniczy G12
- ustawienie i czyszczenie przepustnicy oraz silniczka krokowego
Czeka mnie jeszcze w najbliższym czasie:
- wymiana klocków z przodu
- wymiana oleju w skrzyni
Szwajcar zostawił po sobie w prezencie nówki opony Dunlop Sport Maxx 245/40/17, co prawda tylko z przodu, ale Dayton'y na tyle jeszcze dają radę Pomyślę nad skompletowaniem wszystkich jednakowych... 12 kkm wcześniej robił też hamulce z tyłu (tarcze + klocki), tarcze z przodu też wyglądają świeżo. Zawieszenie ciche i nie rozlekotane. Ogólnie widać że autko było dbane i większość rzeczy na bieżąco była wymieniana. Jedynie rozrząd zaczął się upominać, w końcu założony był w 2003 roku przy przebiegu 136 kkm. No właśnie.... Wszystko wskazuje na to, że licznikowe 200 tys. to prawdziwy przebieg tego auta. Mam jakieś tam papierki i im lepiej poznaję to auto tym bardziej się w tym utwierdzam :D Dużo wskazuje też na bezwypadkową przeszłość auta. Wszystkie szyby są oryginalne z 96 roku, wiem że lakierowany był tylny zderzak i chyba jakaś zaprawka na przednim prawym błotniku. W dniu zakupu obleciałem auto "magnesikiem" i szpachli nie znalazłem, ale to nie jest dla mnie najważniejsze przy tym wieku auta i nie szukałem na siłę igiełki, chociaż w dużej mierze się to udało :D
Ogólnie jestem zadowolony z setuni i mam nadzieję że będzie tak dalej Narazie jest autem weekendowym i nie jeżdżę za wiele, od zakupu przejechałem może 700-800km. W najbliższym tygodniu jestem umówiony na założenie instalki LPG (niestety.... rzeczywistość) by śmigać za jakieś normalne pieniążki. To co ma być zainstalowane:
- wtryski: 8 x Hana
- reduktory: 2 x Zavoli Zeta S
- sterownik Stag-300 Plus
- butla 82l we wnęce koła zapasowego
- przewód Faro
Poza tym moim założeniem jest aby auto było total serią.
Poniżej fotki i proszę o obiektywną i konstruktywną krytykę
Dla przypomnienia foty z ogłoszenia:
Zdjęcia zrobione kilka dni po zakupie:
Komplet rozrządu:
Fotki robione wczoraj, sorry za kiepską jakość, ale chyba aparacik zaczyna mi niedomagać :
Fotel kierowcy
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2011, 15:57 przez gitmar, łącznie zmieniany 1 raz.
S6 C4 4.2 V8 AEC sedan automat - jest
S6 Plus C4 4.2 V8 AHK Avant quattro manual - jest
S6 Plus C4 4.2 V8 AHK Avant quattro manual - jest
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 17 cze 2010, 11:18
- Lokalizacja: Wolbrom/Olkusz
- wujek_maciej
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
- Lokalizacja: kartuzy/gdynia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 11 gru 2007, 23:45
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Gleby nie będzie ! Trochę mam zamiar pojeździć i już teraz 17-tki i profil 40 zaczyna mnie wkurzać. Prawda jest taka, że albo auto jeździ albo wygląda W swoim czasie rozejrzę się za oryginalnymi Avus'ami 16x7.5" od S6. Wczoraj zrobiłem małą traskę 200km (swoją drogą spalanko przy cywilizowanej jeździe wyszło 11.3l /100km szkoda że x 5.25zł ) i kawałek musiałem jechać po dosyć dziurawej drodze po czym wracam do domu, wjeżdżam do garażu i co ? Odpadło szkło lewego kierunkowskazu (ori Hella), na szczęście w czeluściach szafy znalazło się jakieś DEPO na zamianę.... obawiam się że zacznę jeździć po polskich dziurach, nie minie 10kkm i przód zawias się rozleci
Czy szkoda że automat ? Jak zobaczyłem to auto, ten argument nie miał dla mnie żadnego znaczenia, a byłem przeciwnikiem automatu
Owszem była w Radomiu, ogłoszenie wisiało dokładnie 1 dobę
Czy szkoda że automat ? Jak zobaczyłem to auto, ten argument nie miał dla mnie żadnego znaczenia, a byłem przeciwnikiem automatu
Owszem była w Radomiu, ogłoszenie wisiało dokładnie 1 dobę
S6 C4 4.2 V8 AEC sedan automat - jest
S6 Plus C4 4.2 V8 AHK Avant quattro manual - jest
S6 Plus C4 4.2 V8 AHK Avant quattro manual - jest
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 27 mar 2010, 20:57
- Lokalizacja: Śląsk
- wujek_maciej
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
- Lokalizacja: kartuzy/gdynia
Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiająowczarekniemiec pisze:Witam. Kolego Piękne auto. ile za nią wypłaciłeś ?
Jeśli miałeś takie spalanie to gratuluje wyniku, ja tak nie potrafie (komp czy rzeczywiste)?
Każdy ma swoje gusta, ja za młody jestem by strawić automata. Kto co lubi.
Ps. na pocieszenie dodam, że mi też odpadło szkło z lewego kierunku samo od siebie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 11 gru 2007, 23:45
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Autko już ma instalkę LPG Od 1.5 tygodnia. Założone zostały:
- sterownik Stag-300 Plus
- wtryskiwacze Hana 2000 zielone x 8
- reduktory Zavoli Zeta S x 2
- przewód Faro zamiast miedzi
- butla w kole 70l
- zawór tankowania pod klapką wlewu Pb
Jak narazie spala ogólnie (większa trasa) ok.16l/100km więc tragedii nie ma
Z czynności serwisowych....przed weekendem eSunia dostała nowe klocki z przodu i ma przeczyszczone szkiełka od środka. Zastanawiam się nad jakimś HID'em. Na dniach kolega zakłada do A6 C4 i zobaczę jak to u niego wyjdzie....
- sterownik Stag-300 Plus
- wtryskiwacze Hana 2000 zielone x 8
- reduktory Zavoli Zeta S x 2
- przewód Faro zamiast miedzi
- butla w kole 70l
- zawór tankowania pod klapką wlewu Pb
Jak narazie spala ogólnie (większa trasa) ok.16l/100km więc tragedii nie ma
Z czynności serwisowych....przed weekendem eSunia dostała nowe klocki z przodu i ma przeczyszczone szkiełka od środka. Zastanawiam się nad jakimś HID'em. Na dniach kolega zakłada do A6 C4 i zobaczę jak to u niego wyjdzie....
S6 C4 4.2 V8 AEC sedan automat - jest
S6 Plus C4 4.2 V8 AHK Avant quattro manual - jest
S6 Plus C4 4.2 V8 AHK Avant quattro manual - jest
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga