Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] Drgania w kabinia podczas przyśpieszania

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
afro89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 13 kwie 2011, 14:42
Lokalizacja: Warszowice k. Żor

[A6 C4] Drgania w kabinia podczas przyśpieszania

Post autor: afro89 » 13 kwie 2011, 15:26

Witam serdecznie. Jestem posiadaczem audi A6 C4 2,5TDI AEL avant. Mam jeden problem, podczas pszyśpieszania na 5 lub 6 i wciskam pełny gaz to między 2000 do 2500 obrotów są drgania w kabinie, lecz jeśli przekroczy granicę 2500 to drgania zanikają i tak samo poniżej 2000 drgań brak. Jest to tylko na 5 i 6 biegu. Wszystkie poduszki już spradziłem i są OK. Byłem także na hamowni i wyszło że silnik ma 147 KM i 330 Nm przy 2500 obrotów. Oczywiście ja nic nie zmieniałem w programie. Z tego co wiem to moment wynosi 290 Nm w tym silniku <uoee> . Proszę o pomoc w tym problemie, jeden mi radził żeby półosie zobaczyć, lub mogę przeguby przełożyć prawy na lewy i odwrotnie, podobno lubią się zużywać.

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 614
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 13 kwie 2011, 15:33

było już poszukaj, ktoś już walczył z tym, zmieniał chyba mapy na kompie i przestało sie autko trząść

Awatar użytkownika
mati_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 21 lis 2009, 00:47
Lokalizacja: Żary

Post autor: mati_A6 » 13 kwie 2011, 16:07

afro89, przeczytaj ten temat od dechy do dechy a6-c4-25-tdi-zmiana-kola-zamachowego-dw ... t31742.htm

afro89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 13 kwie 2011, 14:42
Lokalizacja: Warszowice k. Żor

Post autor: afro89 » 13 kwie 2011, 19:20

Czyli co program zmienić na jakiś sensowniejszy. Jeszcze mi chodzi po głowie takie coś że mogli nastwnik na pompie przestawić, jest to realne <mysli>

Awatar użytkownika
mati_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 21 lis 2009, 00:47
Lokalizacja: Żary

Post autor: mati_A6 » 13 kwie 2011, 19:48

Jeśli ruszali go w celu zwiększenia bądź zmniejszenia dawki to realne ;-)

fakinek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 10 kwie 2010, 12:13
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: fakinek » 17 kwie 2011, 11:41

jednak czytają ludzie mój post, więc przynajmniej moja kasa wydana na szukanie przyczyn przydaje się innym :)
Po moich dowiadczeniach mogę Ci powidzieć, że masz 2 potencjalne problemy:
- przeguby zewnętrze - i tak jak piszesz poleca się zamianę ich stronami i masz problem przegubów z głowy prawdopodobnie do końca życia auta
- soft - i właśnie u mnie to było problemem i po oznakach jakie podałeś na 99% to jest problemem. Tak naprawdę nie masz znacząco podniesionych KM i NM, jednakże wszystko zależy właśnie od tego jak jest moment poprowadzony w dolnym zakresie obrotów, gdyż koło dwumasowe w C4 jest mega wytrzymałe, ale nie nadąża z amortyzacją drgań jeżeli moment jest wysoki na dole...
A6 AEL Q Avant...oczywiście czerwony

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga