Witam.Panowie jest taki problem ,postaram sie opisac od poczatku jak było.
Autko od jakiegos miesiaca zaczeło przerywac podczas jazdy ,a nawet potrafiło zgasnac.Po zgasnieciu normalnie odpalało i jechało dalej,wiec zaprowadziłem do serwisu i nic nie znalezli.Odebrałem autko i na drugi dzien to samo wiec zaprowadziłem audi drugi raz,i tez nic nie znalezli,twierdzac ze wszystko jest ok.Dzisiaj wsiadam rano do autka i nic tylko załapało i dalsze proby odpalenia były bezskuteczne.Wiec podniosłem maske i od razu widze wielki bąbel powietrza w przewodzie paliwowym,ale ten bąbel był od połowy wezyka i dalej nie było ropy.Wiec sobie mysle ze sie zapowietrzyl,ale najpierw sprawdziłem pompke w baku czy napelnia komore ,pompka chodzila.Wiec razem ze szwagrem odkrecamy przewody wysokiego cisnienia i krecimy ,i oczy wielkie bo z zadnego przewodu nie ma ropy ,nawet kropelki,nawet w tym przezroczystym przewodzie nic sie nie zmieniało (ropa z bablem stała w miejscu).Wiec odkrecilismy przewody od filtra z mysla ze filter sie zapchał ale dmuchnelismy w niego i sikneła ropa,wiec filter drozny.Zapomniał bym o najwazniejszym na vagu zero błedow. I teraz pytanie czy to juz koniec pompy czy moze jeszcze jest jakis sposob na ta bolaczke.Prosze o porady w tym temacie.Przebieg auta 250 tys.
[ A6 C5 2.5 Tdi] Nie odpala
Pompka nic nie da, bo jak już było raz to i będzie drugi. Rano leci gość do roboty, ale musi wstać wcześniej, bo będzie pompował?jaro1976 pisze:Poczkałby z pompą. Uszkodzona pompa daje błędy.
Odłącz przewody zasilające : wychodzący i wchodzący z filtra i włącz sie tam pompką paliwową (taka gruszka , dostepna w każym sklepie za 20 zl) pomoże to odpowietrzyć pompe.
Wymieniłbym też ten zaworek na filtrze.(nowy o-ring koniecznie).[/fade]

Z tym zaworkiem to sobie daj spokój. Ja miałem taki sam problem i męczył mnie 2 miesiące. Efekt taki, że pompa padła

Nie musi to akurat być taki sam przypadek, ale trzeba to tak zrobić, żeby nie popadać w koszta.
Nalej do przewodu zasilania ropy i połącz przewody na filtrze na krótko. Wyeliminujesz zaworek i koszt 140-170 zł. w salonie.
Polataj dwa dni i będziesz widział, czy to jest to?
Następny krok to wymiana przewodów i zacisków. Koszt 30 zł. Jak to nie da rady pompa do sprawdzenia. Pozdawiam.
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
tez tak myśle , po co se koszta robić , choć jak to nie będzie to , to i tak koszta będa , taki urok audi tu prawie zawsze są kosztaharbuz pisze:Pompka nic nie da, bo jak już było raz to i będzie drugi. Rano leci gość do roboty, ale musi wstać wcześniej, bo będzie pompował?jaro1976 pisze:Poczkałby z pompą. Uszkodzona pompa daje błędy.
Odłącz przewody zasilające : wychodzący i wchodzący z filtra i włącz sie tam pompką paliwową (taka gruszka , dostepna w każym sklepie za 20 zl) pomoże to odpowietrzyć pompe.
Wymieniłbym też ten zaworek na filtrze.(nowy o-ring koniecznie).[/fade]![]()
Z tym zaworkiem to sobie daj spokój. Ja miałem taki sam problem i męczył mnie 2 miesiące. Efekt taki, że pompa padła.
Nie musi to akurat być taki sam przypadek, ale trzeba to tak zrobić, żeby nie popadać w koszta.
Nalej do przewodu zasilania ropy i połącz przewody na filtrze na krótko. Wyeliminujesz zaworek i koszt 140-170 zł. w salonie.
Polataj dwa dni i będziesz widział, czy to jest to?
Następny krok to wymiana przewodów i zacisków. Koszt 30 zł. Jak to nie da rady pompa do sprawdzenia. Pozdawiam.

choć wygoda i itp sa warte dużo

Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
matix250- wygląda niestety na wewnętrzne rozszczelnienie pompy, a takiego czegoś ECU nie wykryje 
Możesz spróbować sposobu kolegi harbuz-a, ale myślę że nic to nie da
.
Sam napisałeś
(sprawna pompa powinna ten bąbel wciągnąć i wypluć w powrót).

Możesz spróbować sposobu kolegi harbuz-a, ale myślę że nic to nie da

Sam napisałeś
a więc odpowiedź jak dla mnie jest jedna- pompka na stółnawet w tym przezroczystym przewodzie nic sie nie zmieniało (ropa z bablem stała w miejscu)

No własnie tez tak myslałem ze nawet jak zapowietrzona to powinna zassać nawet powietrze a ona nic nie robi.Ale jutro spróbuje odpowietrzyć,dla własnego spokoju i dla waszej informacji,moze cos to da.Dzisiaj kompletowałem sprzet do odpowietrzenia bo nie wiedziałem jak go stworzyć
.A jeszcze jedno zapomniałem napisac ze przed zgasnieciem wydobawał sie taki pojedynczy stuk jakby cos przeskoczyło w silniku.To był taki stuk ,jak silnik jest zimny i zrobi mu sie przygazowke do 2100 obrotow i spadaja obroty to jest taki pojedynczy stuk,niewiem jak to konkretnie napisac tak jakby cos sie przełaczało.Ale zakreciłem mam nadzieje ze wiecie o co chodzi z tym ostatnim zdaniem
.Zapomniłem dodac ze zaworek na filtrze nowy z aso zakupiony 1 miesiac temu.
No i pompa padła nie dało rady jej odpowietrzyc zaprowadziłem do serwisu i tam stwierdzili ze umarła
.Zamówiłem pompę z dieseltechnika mam nadziej ze dokonałem własciwego wyboru.Co sądzicie o tej firmie?
[ Dodano: 2011-04-14, 20:22 ]
Witam sorry że post pod postem.
Mam takie pytanie zamówiłem pompę z diesel technika, przyszła pompa ale jest te kółko od paska nie zabezpieczone niczym (można nim kręcic).Czy ono nie powinno być zbezpieczone zeby sie nie przestawiła,czy serwis ja ustawi?
[ Dodano: 2011-04-16, 10:07 ]
Sprawa rozwiazana padła pompa juz wymieniona autko smiga.\
Pompa z dieseltechnika koszt 1980+500zł kaucja +400 robocizna.
Robocizna w aso.
pozdrawiam wiadomosc dla potomnych


No i pompa padła nie dało rady jej odpowietrzyc zaprowadziłem do serwisu i tam stwierdzili ze umarła

[ Dodano: 2011-04-14, 20:22 ]
Witam sorry że post pod postem.
Mam takie pytanie zamówiłem pompę z diesel technika, przyszła pompa ale jest te kółko od paska nie zabezpieczone niczym (można nim kręcic).Czy ono nie powinno być zbezpieczone zeby sie nie przestawiła,czy serwis ja ustawi?
[ Dodano: 2011-04-16, 10:07 ]
Sprawa rozwiazana padła pompa juz wymieniona autko smiga.\
Pompa z dieseltechnika koszt 1980+500zł kaucja +400 robocizna.
Robocizna w aso.
pozdrawiam wiadomosc dla potomnych