[ A6 C4+Lpg] [2.6 '94]Po wymianie pompy paliwa nie chodzi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 21 lut 2011, 09:49
- Lokalizacja: Janikowo koło Inowrocławia
[ A6 C4+Lpg] [2.6 '94]Po wymianie pompy paliwa nie chodzi.
Miałem uszkodzoną pompę paliwa.Kupiłem inną używkę po wymianie auto nie pracuje prawidłowo na benzynie.Silnik się telepie i chodzi jakby na 5 garach.Po wciśnięciu gazu nie reaguje na to.Po przełączeniu na gaz wszystko jest ok.Nie mam już sił na mechanika który mi to naprawia.Najpierw nie mógł znależć pompy paliwa a teraz to.Czytałem forum i myślę że któryś wtrysk jest zatkany jakimś syfem ale nie mam pewności.A może ktoś zna jakiegoś dobrego magika w moich okolicach co sobie z tym poradzi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 21 lut 2011, 09:49
- Lokalizacja: Janikowo koło Inowrocławia
Kwestia jest taka że koleś który mi przy tym grzebał to twierdzi że tą co ja kupiłem wymienił na inną i objawy są bez zmian.Wymieniłem filtr paliwa i nic.Pojechałem podpiąć się po VAG-a i nie wykazał żadnych błędów.Odkręciłem przewód paliwowy powrotu(przelew) a tam nic ani kropelki benzyny.Wnioskuję więc że chyba brak jest ciśnienia.Bo to trochę dziwne że paliwo dochodzi do listwy wtryskowej a z niej nie wraca.Tylko co będzie przyczyną takiego obrotu sprawy.Pompa paliwowa czy może czujnik podciśnienia?Czy może są dwie pompy paliwa ta w zbiorniku i jakaś gdzieś indziej?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 21 lut 2011, 09:49
- Lokalizacja: Janikowo koło Inowrocławia
To równo po trzech tygodniach od usterki auto zaczęło śmigać.Okazało się że miałem zaj...go pecha i 2 używane pompy były uszkodzone.Dziś została zamontowana nowa i jak ręką odjął.Auto pali od strzała.Co ważne pompy teraz z fotela kierowcy nie słychać.Szukając odpowiedzi w szukajce padały zdania że pompa powinna być słyszalna.Teraz wiem już że sprawna pompa jest cichutka.
Aha.Jeszcze jedna sprawa.ÂŻeby odpalić auto z gazem gdy nie można w trybie awaryjnym trzeba polewać parownik wrzątkiem równocześnie kręcąc rozrusznikiem.Z lekkim bólem ale odpali.Też padały takie zapytania jak uruchomić gdy nie ma trybu awaryjnego.
Aha.Jeszcze jedna sprawa.ÂŻeby odpalić auto z gazem gdy nie można w trybie awaryjnym trzeba polewać parownik wrzątkiem równocześnie kręcąc rozrusznikiem.Z lekkim bólem ale odpali.Też padały takie zapytania jak uruchomić gdy nie ma trybu awaryjnego.
Tomek
A6 C4 2.6 Quatro b/g 1994
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo
A6 C4 2.6 Quatro b/g 1994
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo
Prosta sprawa że pompka, po objawach było widać. Trzeba było przewód od paliwa pod maską odkręcić, za filtrem czy przed listwą i wszystko widać.
Niestety tak się często zdarza że pompka podłączona na krótko chodzi a podczas pracy już w zbiorniku jest za mało wydajna. Do tego jak jest głośna to też już długo nie pochodzi. Nowa w sklepie pytałem ostatnio około 150zł to nie ma tragedii.
Niestety tak się często zdarza że pompka podłączona na krótko chodzi a podczas pracy już w zbiorniku jest za mało wydajna. Do tego jak jest głośna to też już długo nie pochodzi. Nowa w sklepie pytałem ostatnio około 150zł to nie ma tragedii.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 21 lut 2011, 09:49
- Lokalizacja: Janikowo koło Inowrocławia