[ A6 C5] [A6 C5 1.8T APU] poziom oleju w manualu
[ A6 C5] [A6 C5 1.8T APU] poziom oleju w manualu
Witam. Jest jakas opcja żeby sprawdzic poziom oleju w manualnej skrzyni biegów w moim samochodzie? A6C5 1.8T silnik APU skrzynia manual - rocznik 2000.
Don't drink & drive Just Smoke & Fly
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
pewnie ze jest .
auto do góry albo ty do kanału , odsłaniasz skrzynie od dołu ( jak zakrywa osłona ) widac dwie sruby na imbus . jedna od dołu do spuszczania oleju a druga z boku skrzyni . To własnie ta sruba pełni role wlewu oleju i sprawdzania poziomu .
wlewamy tyle oleju zeby zaczeło własnie tym otworem wyciekac olej .
Jak odkręcisz tą srube to olej powinien byc blisko dolnej krawedzi otworu . Jak palca tam włozysz to powinienes dotknąc oleju . Jezeli nie to wylej olej i nalej nowego albo tylko dolej do pełna .
[ Dodano: 2011-04-04, 12:12 ]
poradziłes sobie
susza była
podczas zmiany biegów , metaliczne cykniecie ?
auto do góry albo ty do kanału , odsłaniasz skrzynie od dołu ( jak zakrywa osłona ) widac dwie sruby na imbus . jedna od dołu do spuszczania oleju a druga z boku skrzyni . To własnie ta sruba pełni role wlewu oleju i sprawdzania poziomu .
wlewamy tyle oleju zeby zaczeło własnie tym otworem wyciekac olej .
Jak odkręcisz tą srube to olej powinien byc blisko dolnej krawedzi otworu . Jak palca tam włozysz to powinienes dotknąc oleju . Jezeli nie to wylej olej i nalej nowego albo tylko dolej do pełna .
[ Dodano: 2011-04-04, 12:12 ]
poradziłes sobie
susza była
podczas zmiany biegów , metaliczne cykniecie ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
olej w skrzyni raczej nie zużywa sie . Nie ma tam cisnienia . Po prostu moze stan juz jest na tyle niski ze nie ma dokładnego smarowania i chłodzenia czesci ruchomych w skrzyni .
Olej nie jest drogi i niewiele go tam wchodzi . Problem to wlanie oleju do skrzyni . Najlepiej strzykawka jakas duża , bo orwór z boku .
Sam to mozesz zrobic ( jak masz od spodu dojscie ) wiec koszt tylko oleju .
Olej nie jest drogi i niewiele go tam wchodzi . Problem to wlanie oleju do skrzyni . Najlepiej strzykawka jakas duża , bo orwór z boku .
Sam to mozesz zrobic ( jak masz od spodu dojscie ) wiec koszt tylko oleju .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga