Witam jak założyć osłonę amortyzatora ? w przednim kole bo ta guma co go osłania mi spadła tzn wyszła z tego pierścienia i mam problem ją założyć ma ktoś może jakiś sposób ? może trzeba to wyciągnąć czy cos ?
druga sprawa jest taka że ost jadąc około 120km/h na bardzo lekkim łuku w lewą stronę zaczęło wibrować prawe przednie koło... zatrzymałem się i spr czy jest przykręcone itd. i niby wszystko podniosłem na podnośniku i niby wszystko ok... ktoś ma może jakiś pomysł ? czy może tylko jakieś kamyczki leżały na drodze czy coś...
[A6 C4] [Q] osłona amortyzatora gumowa. 2 sprawa drżenie ko
Dodek, kolega Lipton napisał, że sprawdził czy koło jest dokręcone. Ja przed wczoraj byłem na sprawdzeniu zawieszenia, wahacz do wymiany. Facet który mi to sprawdzał jest inżynierem w tym kierunku i podczas jazdy w trakcie przeglądu udało mu się uzyskać właśnie takie wibracje (też na lekkim łuku w lewo). Twierdził, że miał już do czynienia z taką sytuacją w tych autach. Następnie pokazał mi jaki jest luz na sworzniu wahacz. Masakra
Dodam, że końcówki drążków są w bardzo dobrej kondycji
Pozdro.


Ja wymieniam lewy i prawy, choć w lewym na sworzniu nie ma dużego luzu ale na prawym to tragedia. Polecam TRW lub Lemforder. Nie są tanie ale chyba najporządniejsze TRW około 320zl za sztukę a Lemforder w granicy 400-450zł za sztukę. Chłopaki na forum polecają także Febi Bilstein ale tutaj ceny są różne i można częściej trafić na jakąś podróbkę z Chin. Zajrzyj tutaj a6-c4-wymiana-wachacza-vt30416.htm Pewno wymienić lepiej kpl no chyba, że jeden wahacz jest w bardzo dobrej kondycji a drugi tylko padnięty. Może ktoś przed Tobą wymienił właśnie tylko jeden i on teraz jest dobry ale padł ten starszy
Co do tych tańszych z allegro to ogólnie nie mają dobrej opinii poza ceną oczywiście. Kiedys na allegro widziałem wahacz nowy do C4 za 60zł sztuka. To dopiero musiała być jakość
Pozdro 


