Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4] [Q] osłona amortyzatora gumowa. 2 sprawa drżenie ko

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

[A6 C4] [Q] osłona amortyzatora gumowa. 2 sprawa drżenie ko

Post autor: Lipton » 30 mar 2011, 19:49

Witam jak założyć osłonę amortyzatora ? w przednim kole bo ta guma co go osłania mi spadła tzn wyszła z tego pierścienia i mam problem ją założyć ma ktoś może jakiś sposób ? może trzeba to wyciągnąć czy cos ?

druga sprawa jest taka że ost jadąc około 120km/h na bardzo lekkim łuku w lewą stronę zaczęło wibrować prawe przednie koło... zatrzymałem się i spr czy jest przykręcone itd. i niby wszystko podniosłem na podnośniku i niby wszystko ok... ktoś ma może jakiś pomysł ? czy może tylko jakieś kamyczki leżały na drodze czy coś...
Obrazek

korzen211
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 29 gru 2009, 14:40
Lokalizacja: Siemiatycze Podlaskie

Post autor: korzen211 » 30 mar 2011, 22:41

kolego co do drugiej sprawy wahacz do wymiany ja miałem dokładnie to samo wibracje całego auta po wymianie wszystko wrociło do normy

Awatar użytkownika
mati_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 21 lis 2009, 00:47
Lokalizacja: Żary

Post autor: mati_A6 » 31 mar 2011, 15:48

Potwierdzam :-) Wahacz do wymiany, mam to samo. Jestem już ustawiony na wymianę. Pozdro ;-)

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 31 mar 2011, 20:12

WACHACZ mówicie///
ja bym sprawdził na poczatku czy masz podokrecane dobrze koła -wszystkie
secundo sprawdziłbym luz na koncówkach drązków
ewentualnie potem na szarpaki
Łan tu sri TDI :mrgreen:

Awatar użytkownika
mati_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 21 lis 2009, 00:47
Lokalizacja: Żary

Post autor: mati_A6 » 31 mar 2011, 20:31

Dodek, kolega Lipton napisał, że sprawdził czy koło jest dokręcone. Ja przed wczoraj byłem na sprawdzeniu zawieszenia, wahacz do wymiany. Facet który mi to sprawdzał jest inżynierem w tym kierunku i podczas jazdy w trakcie przeglądu udało mu się uzyskać właśnie takie wibracje (też na lekkim łuku w lewo). Twierdził, że miał już do czynienia z taką sytuacją w tych autach. Następnie pokazał mi jaki jest luz na sworzniu wahacz. Masakra <shock> Dodam, że końcówki drążków są w bardzo dobrej kondycji ;-) Pozdro.

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 01 kwie 2011, 14:15

a jak z tą gumą ?

na chwile obecna nie mam czasu na ten wahacz ;p jeżdżę ostrożniej i poczekam aż się powtórzy
na szarpakach na stacji diagnostycznej wyjdzie co to ?
Obrazek

Awatar użytkownika
mati_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 21 lis 2009, 00:47
Lokalizacja: Żary

Post autor: mati_A6 » 01 kwie 2011, 15:59

Na szarpakach możesz jedynie dostrzec, że masz luz na sworzniu wahacza ;-)

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 03 kwie 2011, 11:26

a jakie wahacze już używaliście i możecie polecić jakiej firmy ? bo podjadę na diagnostykę w nast. tygodniu i tak patrzyłem dziś na allegro to wahacze nie są drogie więc mam pytanie jakie warto założyć wymieniać jeden czy kpl. lepiej ?
Obrazek

Awatar użytkownika
mati_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 21 lis 2009, 00:47
Lokalizacja: Żary

Post autor: mati_A6 » 03 kwie 2011, 15:15

Ja wymieniam lewy i prawy, choć w lewym na sworzniu nie ma dużego luzu ale na prawym to tragedia. Polecam TRW lub Lemforder. Nie są tanie ale chyba najporządniejsze TRW około 320zl za sztukę a Lemforder w granicy 400-450zł za sztukę. Chłopaki na forum polecają także Febi Bilstein ale tutaj ceny są różne i można częściej trafić na jakąś podróbkę z Chin. Zajrzyj tutaj a6-c4-wymiana-wachacza-vt30416.htm Pewno wymienić lepiej kpl no chyba, że jeden wahacz jest w bardzo dobrej kondycji a drugi tylko padnięty. Może ktoś przed Tobą wymienił właśnie tylko jeden i on teraz jest dobry ale padł ten starszy ;-) Co do tych tańszych z allegro to ogólnie nie mają dobrej opinii poza ceną oczywiście. Kiedys na allegro widziałem wahacz nowy do C4 za 60zł sztuka. To dopiero musiała być jakość :pp Pozdro ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja