witajcie.
pojawił mi się dzisiaj problem z autem. kiedy żona chciała pojechać do pracy i odpaliła rano auto to przez chwilę było wszystko OK. lecz gdy ledwo wyjechała z parkingu to auto zaczęło poszarpywać i w rezultacie zgasło.
po ponownym odpaleniu chodzi przez chwilę i znowu gaśnie. i im częściej się odpala tym krócej chodzi. obecnie jakieś 3 sekundy. dodam że gdy chodzi te 3s. to chodzi równo. na fis nic mi się nie zapala.
nie wiem czy to nie pompa bo jej nie słyszę (chyba nigdy nie słyszałem) ale gdyby to była ona to w ogóle by mi raczej nie odpalił.
ja na mechanice się nie znam więc ciągnę ją w sobotę do warsztatu lecz na co zwrócić szczególną uwagę.
wczoraj było wszystko ok. tyle że mało paliwa było zanim zatankowałem.
[A6 C5] zapala na 3 sekundy
[A6 C5] zapala na 3 sekundy
Robert Ferrari czeka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Moze byc pompa. Moj niby tez odpalał i gasł okazało sie ze pompa dawała cisnienie 1.6bar a powinna 4.
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237
- Darek_v6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 327
- Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
- Imię: Darek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Według mnie to tez pompa.. tym bardziej, ze napisałeś że miałeś mało paliwa i mogła się przez to zatrzeć.
Były:
- Fiat 126p
- VW Corrado 1.8 G60
- Audi 80 B4 2.0 Historia modeli.
- Audi A4 B5 2.6 V6 sedan
- Audi A6 C5 2.8 V6 quattro
- Fiat 126p
- VW Corrado 1.8 G60
- Audi 80 B4 2.0 Historia modeli.
- Audi A4 B5 2.6 V6 sedan
- Audi A6 C5 2.8 V6 quattro
a jak się do tej pompy można dostać. bo pod tylną kanapą chyba nie ma do niej dojścia. co mam nadzieję że to nei okaże się pompa <-- ale na szczęście pompa to chyba nie jest jakiś duży wydatek.
Edit:
dzis przyjedzie koleś z komputerkiem do mojej lalki i postawi jakąś diagnozę. przez tel. wstępnie stwierdził że to może być immobilizer. dobrze by było bo chyba na podłączeniu kompa by się skończyło.
a przy okazji turbo mi sprawdzi.
[ Dodano: 2011-03-12, 09:14 ]
no i był ten mechanik i udało mu się odpalić moje auto po skasowaniu błędu przepływomierza i przepustnicy. lecz pochodziło przez 10 minut i znów wyskoczyły i zgasło.
w poniedziałek zabiera je do warsztatu. mam nadzieję że nie będą to duże koszta bo budżet napięty na ten miesiąc a naprawy nie było w planach
Edit:
dzis przyjedzie koleś z komputerkiem do mojej lalki i postawi jakąś diagnozę. przez tel. wstępnie stwierdził że to może być immobilizer. dobrze by było bo chyba na podłączeniu kompa by się skończyło.
a przy okazji turbo mi sprawdzi.
[ Dodano: 2011-03-12, 09:14 ]
no i był ten mechanik i udało mu się odpalić moje auto po skasowaniu błędu przepływomierza i przepustnicy. lecz pochodziło przez 10 minut i znów wyskoczyły i zgasło.
w poniedziałek zabiera je do warsztatu. mam nadzieję że nie będą to duże koszta bo budżet napięty na ten miesiąc a naprawy nie było w planach
Robert Ferrari czeka
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga