[ A6 C5] Wymiana licznika na pełny Fis
- geforce1989
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 04 wrz 2014, 14:22
- Lokalizacja: Częstochowa
kodowanie mam 01140 i kurde nie wiem czemu właśnie nie ma przy tym teście grzania świec żarowych i testu przekaźnika. Ze starym licznikiem było chyba jeszcze coś ale nie mogę sobie przypomnieć....
A nie kombinował ktoś może pominąć ten czujnik vagiem? Tak żeby było jak w starczych modelach.
A te piny nie wiem teraz czy zamieniłem ale sprawdzę to.
A nie kombinował ktoś może pominąć ten czujnik vagiem? Tak żeby było jak w starczych modelach.
A te piny nie wiem teraz czy zamieniłem ale sprawdzę to.
- geforce1989
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 04 wrz 2014, 14:22
- Lokalizacja: Częstochowa
Może spróbuj wsad licznika wymienić. Mógł ktoś w nim grzebać i coś pokopał.przemhod pisze:Witam Panowie, jestem tu nowy, ponieważ dopiero niedawno nabyłem Audi A6 C5 S-Line. Mam problem, który strasznie denerwuje i nigdzie nie znalazłem nawet wzmianki o tym, nawet na niemieckich forach. Może ktoś z Was już o tym słyszał.
Problem: Mam duży FIS bez sterownika MENU w środkowej konsoli. Są tylko przyciski (góra, dół, reset) na prawej dźwigni od wycieraczek. Owy FIS powinien mieć trzy okienka: Nawigacja (jest oryginalna w radiu z dużym wyświetlaczem), Radio z temperaturą i ilością km do przejechania na baku oraz okienko ze średnim spalaniem, średnim czasem jazdy itp. Otóż tego trzeciego okienka u mnie nie ma co strasznie denerwuje. Przełączam przyciskiem reset na dźwigience między okienkami a w miejscu wspomnianego okienka jest po prostu czarny ekran. Najdziwniejsze jest to, że informacje ostrzegawcze w górnej części są wyświetlane (np. kontrolka paliwa itp.) ale poza tym nic, tak jakby ta opcja była jakoś wyłączona. Czy ktoś z Was miał z tym do czynienia, można to jakoś włączyć?
Z góry dzięki za wsparcie. Zabiera się w międzyczasie do zbierania gadżetów A6Klubu
Tam na samym dole pisze 570km czy to ci maleje lub rośnie?
Dołączając się do tematu mam pytanko , mianowicie : przeczytałem już chyba z 200 stron o tematach wymiany licznika i tak naprawdę w większości już wszystko wiem ale chcąc podsumować , posiadam audi a6 manual 1.9 2002 rok , zegary 1/2 fis , przy wymianie na pełny fis rozumiem ze dochodzi 3 kostka w która wpinamy tylko kable od manetki sterowania fisem, bo z tego co wyczytałem to dwie stare kostki pozostają bez zmian pinów? I jeśli kupię europejski licznik od diesla manual to na czym polega adaptacja ? Adaptujemy tylko manetkę od fisa czy trzeba coś jeszcze zmieniać ?
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7159
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Silnik: Inny
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Tak kostki niebieska i zielona pozostają bez zmian , oprócz manetki do szarej kostki musisz podciągnąć sygnały z radia/nawigacji , jeśli nie dokładasz innych rzeczy to jeszcze na 3 piny podajesz masę ( znajdziesz wszystkie info na forum nie będę pisał po raz enty )
Nie ma różnicy czy licznik z automata czy manuala , adpatacja polega na dopasowaniu licznika do auta ( immobilizer , licznik musi wiedzieć z jakimi sterownikami ma się komunikować , kodowanie itd. )
Nie ma różnicy czy licznik z automata czy manuala , adpatacja polega na dopasowaniu licznika do auta ( immobilizer , licznik musi wiedzieć z jakimi sterownikami ma się komunikować , kodowanie itd. )
Witam Panowie a wiec moj problem polega na tym :
zakupiłem jagera pełny fis zegarek elektroniczny stary miałem też z zegarkiem elektronicznym wymieniłem wyświetlacz i dograłem kluczyki ale nie wiem jak połączyć manetkę żeby wszystko działało prosił bym o schemat gdzie co podłączyć i jakie i gdzie kable mam poprowadzić żeby to grało tłumaczenie proszę o łopatologiczne bo laik ze mnie czyli z tej kostki szarej gdzie poprowadzić kable i z manetki gdzie te kabelki poprowadzić dziękuje z góry
zakupiłem jagera pełny fis zegarek elektroniczny stary miałem też z zegarkiem elektronicznym wymieniłem wyświetlacz i dograłem kluczyki ale nie wiem jak połączyć manetkę żeby wszystko działało prosił bym o schemat gdzie co podłączyć i jakie i gdzie kable mam poprowadzić żeby to grało tłumaczenie proszę o łopatologiczne bo laik ze mnie czyli z tej kostki szarej gdzie poprowadzić kable i z manetki gdzie te kabelki poprowadzić dziękuje z góry
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7159
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Silnik: Inny
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
tu znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Ciebie pytania - http://chomikuj.pl/soulmaster3m/VAG+AUD ... 664356.pdf
Na forum było to już opisywane , nawet w tym temacie. Zresztą rozpiski pinów licznika i manetek są do znalezienia w sieci , to zresztą 3 kabelki
Tak na przyszłość unika się liczników Jeagera przy kupnie bo niestety są mocno awaryjne
Na forum było to już opisywane , nawet w tym temacie. Zresztą rozpiski pinów licznika i manetek są do znalezienia w sieci , to zresztą 3 kabelki
Tak na przyszłość unika się liczników Jeagera przy kupnie bo niestety są mocno awaryjne
A to ciekawe bo myslalem ze od automata jest inny licznik , to znacznie ulatwi poszukiwania zegarow , radio mam nie oryginalne wiec nie bede podciagal sygnalow , znalazlem poradnik odnosnie a4 ktory chyba akurat ty dodales i tam dosyc dobrze jest wszystko rozpisane .bendzji pisze:Tak kostki niebieska i zielona pozostają bez zmian , oprócz manetki do szarej kostki musisz podciągnąć sygnały z radia/nawigacji , jeśli nie dokładasz innych rzeczy to jeszcze na 3 piny podajesz masę ( znajdziesz wszystkie info na forum nie będę pisał po raz enty )
Nie ma różnicy czy licznik z automata czy manuala , adpatacja polega na dopasowaniu licznika do auta ( immobilizer , licznik musi wiedzieć z jakimi sterownikami ma się komunikować , kodowanie itd. )
witam mam jeszcze pytanko jak to sie ma z tymi kodami pin licznika sterownika bo nierozumie tego jak to wyciągnoć z licznika i sterownika gdzie to po wyciągnieciu dopisać zmienić ze starego licznika wpisać do nowego licznika do sterownika nie mam pojecia czy ktoś sie orjętuje i może to wyłożyć gdzie wpisac ze starego licznika pin do nowego itd. krokpo kroku prosze o łopatologiczne wyłożenie
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7159
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Silnik: Inny
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
W aucie które masz jest numer PIN immo ( taki sam w ECU i liczniku )
Teraz jak zmieniasz licznik z innego auta on ma inny PIN immo.
Kiedy włożysz zegary nowe to musisz się do nich zalogować ich pinem ( czyli ze starego auta ) i zaadoptować zmianę pinu na taki jaki jest w twoim aucie , żeby się ECU zgrał z zegarami.
Bardziej łopatologicznie nie potrafię.
Powyższa sytuacja dotyczy auta z Immo3 ( bo taki masz , auto 2001 rok ) - tu masz dokładnie opisaną procedurę i filmik: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... Cluster%29
Przy Immo2 potrzebny tylko pin licznika który jest zakładany , licznik adaptuje się do ECU bez pinu oryginalnego auta.
Teraz jak zmieniasz licznik z innego auta on ma inny PIN immo.
Kiedy włożysz zegary nowe to musisz się do nich zalogować ich pinem ( czyli ze starego auta ) i zaadoptować zmianę pinu na taki jaki jest w twoim aucie , żeby się ECU zgrał z zegarami.
Bardziej łopatologicznie nie potrafię.
Powyższa sytuacja dotyczy auta z Immo3 ( bo taki masz , auto 2001 rok ) - tu masz dokładnie opisaną procedurę i filmik: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... Cluster%29
Przy Immo2 potrzebny tylko pin licznika który jest zakładany , licznik adaptuje się do ECU bez pinu oryginalnego auta.
Witam, trochę odgrzeję temat.. Mam licznik jeager polfis 4b0 920 900 C, zegarek elektroniczny ale immo2 ( immo id zamiast vin w vag com) W audi a6 c5 2000 AVG 110. I teraz pytanie czy podejdzie licznik polift immo3 Full fis vdo bez przeróbki zielonej i niebieskiej kostki? Wystarczy dołożyć szarą kostkę i manetkę? Jak wygląda sprawa ze zgraniem kluczy? Czy pozostaje immo off?
dziekuję za szybką odpowiedź
Czy będę mógł użyć starych transponderów? czy potrzebuję świeżych?
Pytanie tylko jak zgrać licznik i streownik.. wg instrukcji dla immo2 czy immo3 ?
potrzebuję obu pinów czy tylko nowego?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... t_Cluster)
czy tak
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... Cluster%29
bo klucze rozumiem że tak jak dla immo3
Czy będę mógł użyć starych transponderów? czy potrzebuję świeżych?
Pytanie tylko jak zgrać licznik i streownik.. wg instrukcji dla immo2 czy immo3 ?
potrzebuję obu pinów czy tylko nowego?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... t_Cluster)
czy tak
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... Cluster%29
bo klucze rozumiem że tak jak dla immo3
- geforce1989
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 04 wrz 2014, 14:22
- Lokalizacja: Częstochowa
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga