Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] Tryb awaryjny, do 3000obrotów.

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
files
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 05 kwie 2008, 17:45
Lokalizacja: Olsztyn

[ A6 C5 2.5 Tdi] Tryb awaryjny, do 3000obrotów.

Post autor: files » 06 mar 2011, 11:03

Podczas normalnej jazdy samochód wpada w tryb awaryjny, osiąga max 3000obrotów.
Logi:

Kod: Zaznacz cały

Control Module Part Number: 4B0 907 401 AA

  Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000SG  D65 

           Software Coding: 01012

            Work Shop Code: WSC 02325

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

        11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
Czym błąd 00575 jest spowodowany?

Na forum VW znalazłem taką informacje:

Kod: Zaznacz cały

00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji.

Możliwe przyczyny:
- uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania
- połącznia węży układu dolotowego (zamienione lub źle osadzone)

Skutki:
- Brak mocy, utrudniony rozruch, niewłaściwa praca silnika.

Sposób usunięcia usterki:
- sprawdzić zawór magnetyczny N75
- sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką.

Voytec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 936
Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
Imię: Wojtek
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: Voytec » 06 mar 2011, 11:45

Odpowiedz zanalazłeś sam :)
Tu masz coś nie cos na ten temat a6-c5-blad-00575-a-przeladowanie-turbiny-vt10615.htm

files
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 05 kwie 2008, 17:45
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: files » 06 mar 2011, 13:41

Odmę wymieniłem, ok rok temu jak auto "kopicło" na biało
Więc zostaje do sprawdzenia N75
Gdy sprawdzę N75 zdam relację na forum :)

Awatar użytkownika
Kristo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 23 sty 2009, 20:14
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Kristo » 11 mar 2011, 22:07

miałem ten sam objaw w poprzednim 2.5 tdi. najlepszym sposobem na sprawdzenie N75 czy technicznie jest dobry to zamienić wężyki i wtyczki z zaworem od egr, tym obok, ale ja mialem po prostu walnięta juz turbinę i na 90 % Ty też bedziesz miał turbo do wymiany.
A8 D4 4.2TDI 400KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja