[A6 C5] wymiana rozrządu
[A6 C5] wymiana rozrządu
witam koledzy mam pytanko odnosnie wymiany rozrzadu w audi A6 4.2 . A mianowicie ile kosztuje wymiana paska rozrzadu wraz z pompą wody. z gory dziekuje
Hej,
Jako, że będę rozkręcał przód to pomyślałem o wymianie rozrzadu i teraz mam takie pytania:
1. Jakie części się wymienia? Najlepiej jakiej marki (numery czy coś)
2. Znalazłem taki zestaw: http://allegro.pl/rozrzad-pompa-audi-a6 ... 58242.html nada się czy jednak szukać czegoś innego?
3. Czy posiadacie schematy etc jak to się ustawia?
Z góry wielkie dzięki za pomoc. Przejrzałem historie tematów ale brak konkretnych informacji i często fotki już nie dzialaja
Jako, że będę rozkręcał przód to pomyślałem o wymianie rozrzadu i teraz mam takie pytania:
1. Jakie części się wymienia? Najlepiej jakiej marki (numery czy coś)
2. Znalazłem taki zestaw: http://allegro.pl/rozrzad-pompa-audi-a6 ... 58242.html nada się czy jednak szukać czegoś innego?
3. Czy posiadacie schematy etc jak to się ustawia?
Z góry wielkie dzięki za pomoc. Przejrzałem historie tematów ale brak konkretnych informacji i często fotki już nie dzialaja

- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam. zestaw jak najbardziej ok brakuje tylko tłumika drgań takiego jak tu http://www.iparts.pl/czesc/tlumik-drgan ... 88798.html . a tu masz całe fotostory z wymiany a6-c5-wymiana-rozrzadu-w-silniku-v8-v6- ... t32094.htm .pozdro
tylko quatrro
!

- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Cena oryginalnego rozrządu podanego przez zakład trochę zabija (2,5k z pompą wody i termostatem), więc zdecyduję się raczej na zamiennik. Który zestaw byście wybrali?
1. Pasek ContiTech + reszta (rolka kierunkowa, rolka napinacza, tłumik drgań, napinacz) Ruville za 740zł
2. Pasek ContiTech + reszta (rolka kierunkowa, rolka napinacza, tłumik drgań, napinacz) INA za 720zł
Pompę wody i termostat w serwisie sugerują oryginalne - co o tym sądzicie? O ile w przypadku termostatu nie ma strasznej różnicy cenowej (~70zł), o tyle oryginalna pompa jest droższa o ~250zł (480zł vs 230zł) od zamiennika SKF...
1. Pasek ContiTech + reszta (rolka kierunkowa, rolka napinacza, tłumik drgań, napinacz) Ruville za 740zł
2. Pasek ContiTech + reszta (rolka kierunkowa, rolka napinacza, tłumik drgań, napinacz) INA za 720zł
Pompę wody i termostat w serwisie sugerują oryginalne - co o tym sądzicie? O ile w przypadku termostatu nie ma strasznej różnicy cenowej (~70zł), o tyle oryginalna pompa jest droższa o ~250zł (480zł vs 230zł) od zamiennika SKF...
Można o dać 10000 tylko po co skora INA, Contitech czy podobne w tej klasie robią bardzo dobre klocki a kosztują połowę mniej ?Kaiser26 pisze:Ja za rozrząd czyli pasek, rolki, pompa wody, termostat, napinacze hydrauliczne zapłaciłem 2700 części i 500 robocizna. I dopiero jest zrobione dobrze bo byłem przy każdej śrubce a nie jak większość oby taniej i później będzie pyrkać co chwilę coś a silnik V-ka chodzić jak traktor
Było: Audi 100 C2 I - 79' (1,6), Audi 100 Quattro Avant Wagon C3 -85' (2,2), Audi A6 C5 I- 97' 2,8)
S6 C5 - 2001' (4,2), Jest A4 B7 01'
Starzeję się ?
S6 C5 - 2001' (4,2), Jest A4 B7 01'
Starzeję się ?