[ A6 C5 ] Dziwne zachowanie - pedal gazu/obroty
[ A6 C5 ] Dziwne zachowanie - pedal gazu/obroty
Witam wszystkich
Od niedawna stalem sie wlascicielem A6 - i bardzo jestem zadowolony :D
Ostatni zauwazylem dziwne zachownie silnika jak wciskam pedal gazu.
Jak wcisne pedal do dechy to wchodzi mi maksymalnie na 5000 obrotow i dopier jak puszcze troche pedal tak do polowy to wskakuje mi na reszte czyli do pelnego limitu 7 tys.
Nie jestem pewien z czym moze byc problem - pedal , przepustnica, czujnik przepustnicy.
Jest to 2000 rocznik - przepustnica jest elektroniczna czy z linka???
Jak mialem vectr 2.5 V6 to znalem silnik na wylot a teraz trzeba sie na nowo uczyc
Z gory dziekuje za wszelka pomoc i sugestie.
Weekend sie zaczal to mozna pogrzebac :D
Od niedawna stalem sie wlascicielem A6 - i bardzo jestem zadowolony :D
Ostatni zauwazylem dziwne zachownie silnika jak wciskam pedal gazu.
Jak wcisne pedal do dechy to wchodzi mi maksymalnie na 5000 obrotow i dopier jak puszcze troche pedal tak do polowy to wskakuje mi na reszte czyli do pelnego limitu 7 tys.
Nie jestem pewien z czym moze byc problem - pedal , przepustnica, czujnik przepustnicy.
Jest to 2000 rocznik - przepustnica jest elektroniczna czy z linka???
Jak mialem vectr 2.5 V6 to znalem silnik na wylot a teraz trzeba sie na nowo uczyc
Z gory dziekuje za wszelka pomoc i sugestie.
Weekend sie zaczal to mozna pogrzebac :D
Ostatnio zmieniony 21 sty 2011, 22:26 przez Viper, łącznie zmieniany 2 razy.
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
Troche poszperałem wczesniej z myslalem, ze ktos juz mial podobne problemy i wlasnie to bylo w niektorych postach.czako0 pisze:
Oto wybrane przykłady sytuacji, po których powinno się przeprowadzić omawianą tu procedurę:
? Akumulator pojazdu został odłączony, ponownie podłączony lub się rozładował.
? Sterownik silnika został wymieniony na nowy lub wymontowany i ponownie zainstalowany.
? Zespół przepustnicy został przeczyszczony, wymieniony na nowy lub wymontowany i ponownie zainstalowany.
? Pedał przyśpieszenia został wymieniony na nowy lub wymontowany i ponownie zainstalowany.
Na razie nie mam jeszcze VAGa wiec jeszcze nie wiem czy sa jakies kody bledow.
Mam nadzieje w przyszlym tygodniu na servis odstawic auto to moze mi cos zasugeruja.
Sam nie jestem pewien czy wczesniej ktos rozlaczal aku czy nie i czy jesli byl rozlaczony to byla jakas adaptacja robiona.
Jeszcze zauwazylem ze jesli przytrzymam odpowiednio gaz - tak mniej wiecej na pol wczisniety - to wtedy obroty leca do samego konca. Jak tylko wcisne do dechy to obroty spadaja tak to 4500-5000.
witam ja mam inny problem audi a6 c5 2,4benzyna manual----
problem leży w tym że o jakieś 0,5 sekundy spuźniua się jakby reakcja zamknięcia przeustnicy z szybkością pedału gazu.tzn jadę np. ze stałą prędkością na 5 biegu gdy puszczę pedał gazu to reakcja zwolnienia auta jest opuźniona o jakieś 0,5s przeszkadza mi to gdy np. rozpedzam sie i zmieniam biegi ,bo w momecie wciśnięcia sprzęgła gazu jeszcze nie odjoł i wygląda to tak jakby sobie sam go dodał bo robi to za puźno . wolał bym rozwiązanie na linkę ---nie było by kłopotu-----wygląda to tak że gdy puszczę gaz to on reaguje z opuźnieniem...... nie dużym ale opuźnieniem---auto dopiero co zakupiłem ale stan ładny
czy ktoś pomoże w tym temacie? pozdr
ps .kabel do waga i program już załatwiam bo widzę że to norma przy tych wózkach a nie lubię serwisów
problem leży w tym że o jakieś 0,5 sekundy spuźniua się jakby reakcja zamknięcia przeustnicy z szybkością pedału gazu.tzn jadę np. ze stałą prędkością na 5 biegu gdy puszczę pedał gazu to reakcja zwolnienia auta jest opuźniona o jakieś 0,5s przeszkadza mi to gdy np. rozpedzam sie i zmieniam biegi ,bo w momecie wciśnięcia sprzęgła gazu jeszcze nie odjoł i wygląda to tak jakby sobie sam go dodał bo robi to za puźno . wolał bym rozwiązanie na linkę ---nie było by kłopotu-----wygląda to tak że gdy puszczę gaz to on reaguje z opuźnieniem...... nie dużym ale opuźnieniem---auto dopiero co zakupiłem ale stan ładny
czy ktoś pomoże w tym temacie? pozdr
ps .kabel do waga i program już załatwiam bo widzę że to norma przy tych wózkach a nie lubię serwisów
Brać z życia ile się da....
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga