Witam wymienialem 2 laczniki elastyczne gdyz stare sie posypaly byl metaliczny dzwiek i problem wystapil taki ze od 2000 obrotow w gore przy dodawaniu gazu jest niesamowity gwizd z lacznikow tak jakby przepuszczaly powietrze dodam ze sa nowe ,wycielem je wstawilem 2 komplet nowych lacznikow i niestety znowu to samo gwizd niemam pojecia wadliwe laczniki? Dodam ze pospawane jest do okola dobrym spawem 0 dziurek przepalen itd niewiem co mam zrobic wymienic 3 raz:D auto to audi a6 2.8 quattro podwojny wydech - wymieniam laczniki zaraz po kolektorze i sondach lambdach
Nazywaj poprawnie tematy zgodnie z Regulaminem stosując TAGI!
Poprawiłem!
[A6 C5] Układ wydechowy audi 2.8 quattro
[A6 C5] Układ wydechowy audi 2.8 quattro
Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 18:07 przez eryk1984, łącznie zmieniany 2 razy.
eryk
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
łaczniki byly dosyc tanie ale wygladaly solidnie w srodku harmonijka na zewnątrz siatkowane.Wydech zdjety zostal przy mnie i spaw jest do okola takze wychodzi ze laczniki lipne chyba dziwne tylko ze 2 komplety nowe przepuszczaja. Myslalem jeszcze otym ze moga byc zapchane katalizatory(przy zdjeciu wydechu wygladaly ok solidnie niesypaly sie) ktore sa zaraz za lacznikami i dlatego cisnienie spaliny lacznikami puszcza z gwizdem
eryk
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza