veto22, światła do jazdy dziennej masz w takim razie zasilane obniżonym napięciem.
przetwornice HID raczej nie będą działać poprawnie na obniżonym napięciu zasilania czyli w dzień ponieważ przetwarzają one napięcie 12V na wysokie kilka KV
Ale nic nie przeszkadza sprawdzić to, bo w razie czego mógłbyś jeździć na normalnie włączonych światłach, tzn " przekrecam to kulko i robia sie troche jasniejsze. " jak napisałeś
Wiadomo, że to nie jest tak do końca dobre rozwiązanie, bo po to są światła do jazdy dziennej, żeby z nich korzystać prawda? Masz wtedy tylko przód a tył nie świeci.
PS
Pomijając wszystkie za i przeciw zakładania lub nie HID-ów to Twój wybór uważam za najlepszy z możliwych.
1)Przetwornice SLIM dające naprawdę o wieeele mniej zakłóceń niż te duże.
2)Barwa światła 4300K lub max 5000K rzadziej dostępne) jest naturalnie biała i przy dbaniu o prawidłowe ustawienie świateł i czyste szkła nie będziesz świecił ludziom p oczach
