[c5 1,9 TDi] Zmiana automatu na manual
[c5 1,9 TDi] Zmiana automatu na manual
Witam jestem tu nowy kupiłem audi A6 1998 1.9 tdi 110km z uszkodzoną skrzynią automatyczną znajomy mechanik polecił mi aby zmienić na manualna i go posłuchałem ale nie wiem czy półosie będą pasowały i czy będzie działać obrotomierz i prędkościomierz jeśli ktoś wie czy te półosie co mam w aucie będą pasowały do skrzyni manualnej to proszę o jakieś odpowiedzi
Przywitaj sie w odpowiednim dziale i zapoznaj sie z regulaminem nazywania tematow
Witam Ponownie temat zamykam audi śmiga jak ta lala wszystko śmiga jak należy
w razie pytań co do takiej przeróbki służę pomocą!!
Przywitaj sie w odpowiednim dziale i zapoznaj sie z regulaminem nazywania tematow
Witam Ponownie temat zamykam audi śmiga jak ta lala wszystko śmiga jak należy
w razie pytań co do takiej przeróbki służę pomocą!!
Ostatnio zmieniony 31 sie 2008, 15:57 przez siwcze83, łącznie zmieniany 1 raz.
zamiana z automatu na manual
cześć kolego,
powiedz mi ile zapłaciłeś za zamianę skrzyni automatycznej na manualną?
Planuję zrobić to samo, stąd prośba o odpowiedź.
powiedz mi ile zapłaciłeś za zamianę skrzyni automatycznej na manualną?
Planuję zrobić to samo, stąd prośba o odpowiedź.
- Tdi B4 117Ps
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 06 sty 2009, 18:41
- Lokalizacja: Gdansk PL:)
- Tdi B4 117Ps
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 06 sty 2009, 18:41
- Lokalizacja: Gdansk PL:)
Koles mi kodowal, raczej probowal VCDS i nie chcial przyjac!
Teraz mam skrzynie 5- o biegowa DUK i jezdzi.
Mam jeszcze pare bledow ale to z czasem sie usunie... oczywiscie jak sie da!??
Ale na poprawe chumoru powiem
( oczywiscie swojego) w piatek chlopaki naprawili mi turbine i idzie jak tamta lalal
gdyz na moim oryginalnym kompie ktory kodowany jest na multi wywalalo ABS I ESP.
a wsadzili mi kompa od takiej samej audi z silnikiem AVF i juz nie mam kodu bledu ABS tylko samo ESP.
Jeszcze w bledach silnika mi mryga spiralka od swiec zarowych - nie wiem czemu , no i mam blad czujnika stopu choc go przerobilem na kwadratowa kostke i zwiera i rozwiera ale dalej mam blad.
To musi chyba byc jakis inny obwod ktory zamyka jakos ten uklad i dostarcza mu jakis sprzeczny sygnal do kompa, bo takze mam jakis dziwny antynapad dla taksowkarzy ktory to moze on tak robic . A nie wiem gdzie go szukac i jak odlaczyc bo jest wpiety pod manetke tempomatu i jak ja przelacze to wchodzi w alarm, wszystko mryga i nie moge tego wylaczyc... musze sciagac kleme z aku aby to zresetowac...
pomocy Dawid
Teraz mam skrzynie 5- o biegowa DUK i jezdzi.
Mam jeszcze pare bledow ale to z czasem sie usunie... oczywiscie jak sie da!??
Ale na poprawe chumoru powiem
( oczywiscie swojego) w piatek chlopaki naprawili mi turbine i idzie jak tamta lalal
gdyz na moim oryginalnym kompie ktory kodowany jest na multi wywalalo ABS I ESP.
a wsadzili mi kompa od takiej samej audi z silnikiem AVF i juz nie mam kodu bledu ABS tylko samo ESP.
Jeszcze w bledach silnika mi mryga spiralka od swiec zarowych - nie wiem czemu , no i mam blad czujnika stopu choc go przerobilem na kwadratowa kostke i zwiera i rozwiera ale dalej mam blad.
To musi chyba byc jakis inny obwod ktory zamyka jakos ten uklad i dostarcza mu jakis sprzeczny sygnal do kompa, bo takze mam jakis dziwny antynapad dla taksowkarzy ktory to moze on tak robic . A nie wiem gdzie go szukac i jak odlaczyc bo jest wpiety pod manetke tempomatu i jak ja przelacze to wchodzi w alarm, wszystko mryga i nie moge tego wylaczyc... musze sciagac kleme z aku aby to zresetowac...
pomocy Dawid
tel. 697 212 712
juz manual...
juz manual...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga