[A6 C5 1.9tdi AVF]szarpniecie podczas ruszania
[A6 C5 1.9tdi AVF]szarpniecie podczas ruszania
Hello .
Tak jak w temacie podczas puszczania sprzegla kiedy juz zaczyna brac to jest takie mocne szarpniecie z efektem urwanych poduch .
Tak samo jest podczas jazdy podczas wcisniecia i ujecia gazu i wyczuwalne na kazdym biegu , oczywiscie na 6-tce najmniej .
Bardzo to nieprzyjemne .
Typ skrzyni to GVS 6-biegow
Co wypadaloby sprawdzic w pierwszej kolejnosci ?
zalozone nowe poduszki ori lecz bez przedniego odbijaka
nowy komplet sprzegla wraz z dwumasem
Tak jak w temacie podczas puszczania sprzegla kiedy juz zaczyna brac to jest takie mocne szarpniecie z efektem urwanych poduch .
Tak samo jest podczas jazdy podczas wcisniecia i ujecia gazu i wyczuwalne na kazdym biegu , oczywiscie na 6-tce najmniej .
Bardzo to nieprzyjemne .
Typ skrzyni to GVS 6-biegow
Co wypadaloby sprawdzic w pierwszej kolejnosci ?
zalozone nowe poduszki ori lecz bez przedniego odbijaka
nowy komplet sprzegla wraz z dwumasem
Mialo sie Pare aut i znowu Audi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
oki ja cię rozumiem ale sterowanie od pedału nie jest hydrauliczne
Cześć ekipa. Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.
W C5 napewno jest bo nawet wykręcałem i przekładałem do Audi 100, jest to samo co w Audi 100, czyli totalnie bezlinkowa.sidewind76 pisze:oki ja cię rozumiem ale sterowanie od pedału nie jest hydrauliczne
[ Dodano: 2011-01-14, 12:43 ]
PS Pedał sprzęgła naciska bezpośrednio na pompkę, która przepompowywuje płyn hamulcowy (albo hydrauliczy nie pamiętam) do sprzęgła.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
więc tu może leżeć problem w tej pompce bo objaw takiego szarpnięcia powstaje w momencie kiedy sprzęgło zasprzęgla wiec tak jak by działało z opóźnieniem
Cześć ekipa. Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.
Raczej nie. Ta pompka tylko pompuje. Ona jeżeli się popsuje to przepuszcza olej i wtedy sprzęgło wpada w podłogę.
Gdy już jest na wykończeniu ta pompka to z każdym wciśnięciem sprzęgło jest coraz niżej, jak się je odciągnie ręką to znowu działa kilka razy aż w końcu pedał wpada w podłogę i już nic nie można zrobić. Proces bardzo długotrwały u mnie od momentu zauważenia że sprzęgło zaczyna być coraz niżej do momentu kiedy całkowicie padło to był czas rzędu 6 miesięcy. Nie ma to związku z szarpnięciami, nawet jak pedał już był ok 2-3 cm od podłogi to sprzęgło nadal działo prawidłowo.
Gdy już jest na wykończeniu ta pompka to z każdym wciśnięciem sprzęgło jest coraz niżej, jak się je odciągnie ręką to znowu działa kilka razy aż w końcu pedał wpada w podłogę i już nic nie można zrobić. Proces bardzo długotrwały u mnie od momentu zauważenia że sprzęgło zaczyna być coraz niżej do momentu kiedy całkowicie padło to był czas rzędu 6 miesięcy. Nie ma to związku z szarpnięciami, nawet jak pedał już był ok 2-3 cm od podłogi to sprzęgło nadal działo prawidłowo.
Pedal chodzi luzno i bez zadnych przeskokowcensored pisze:Pedał sprzęgła na postoju chodzi płynnie w pełnym zakresie bez przeskoków?
A uklad byl odpowietrzany jakis rok temu w aso podczas wymiany plynu hamulcowego .censored pisze:Ten układ jest odpowietrzony?
Czy myslisz ze zapowietrzony uklad moze takie objawy powodowac nawet podczs jazdy na 4 czy 6-ce ?
bo o ile sie orientuje to zapowietrzony uklad bardziej chyba wplywa na wchodzenie biegow niz na szarpniecia ale jesli sie myle to prosze o poprawienie .
Mialo sie Pare aut i znowu Audi
podczas montazu silownika zauwazylem ze kurzolap czy tam guma ochronna jest peknieta i niebawem postaram sie go wyjac celem ogladniecia i odpowietrzyccensored pisze:Właściwie zapowietrzenie powinno dawać takie objawy o których piszesz ale czasem rzeczywistość pokazuje że jakaś banalna sprawa może powodować poważne problemy. Może przy montażu sprzęgła coś niedokręcone? Jeśli jest nowe i pompka-siłownik wykluczone to tam bym zaglądał, tym bardziej że coś stamtąd chyba słychać.
Sprzeglo idzie do demontazu tez celem wyeliminowania jakichkolwiek usterek w tym ukladzie .
Podczas skrecania sprzegla sam dwa razy sprawdzalem czy wszystko jest na miejscu i czy podokrecane i nigdy mi sie nie zdarzylo czegos nie skrecic bo zawsze staram sie wykonac robote najlepiej jak tylko potrafie .
Ale wszystko przeciez jest mozliwe wiec zdemontuje skrzynie i bede wszystko dokladnie badal i postaram sie tym razem porobic fotostory i wrzucic na forum .
Mialo sie Pare aut i znowu Audi
censored,
Podczas wymiany sprzegla okazalo sie ze uszczelniacz walu za dwumasem jest spocony i nalezaloby go wymienic
Wiec : pojechalem do aso i chociaz w etka istnieje sam oring to itak nie moglem go kupic tylko musialem wziac caly uszczelniacz za 70€ .
Wiec nie jestem taki pewny ale to sie akurat okaze jak pojade zamawiac ten badziewik .
Moim plusem jest to ze po kilku prosbach udalo mi sie wywalczyc znizki dla mechanika wiec od 7% do 30 % w zaleznosci od kupowanej czesci .
Podczas wymiany sprzegla okazalo sie ze uszczelniacz walu za dwumasem jest spocony i nalezaloby go wymienic
Wiec : pojechalem do aso i chociaz w etka istnieje sam oring to itak nie moglem go kupic tylko musialem wziac caly uszczelniacz za 70€ .
Wiec nie jestem taki pewny ale to sie akurat okaze jak pojade zamawiac ten badziewik .
Moim plusem jest to ze po kilku prosbach udalo mi sie wywalczyc znizki dla mechanika wiec od 7% do 30 % w zaleznosci od kupowanej czesci .
Mialo sie Pare aut i znowu Audi
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga