Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[C4 2,5TDI AAT] Sprawdzenie wtrysków VAGiem

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Kubamat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 10 lip 2008, 17:45
Lokalizacja: Białystok

[C4 2,5TDI AAT] Sprawdzenie wtrysków VAGiem

Post autor: Kubamat » 29 sie 2008, 12:41

Witam!

Mam problem-pytanie: czy istnieje możliwość sprawdzenia stanu wtryskiwaczy za pomocą VAGa?

Samochód ciężko i długo zapala na zimnym silniku (mamy lato!).

Sprawdzałem świece (sprawne), pompa ustawiona dobrze, troszkę może akumulator za słaby albo rozrusznik ma za duży opór, bo przy rozruchu spada do 8V, ale chciałbym zacząć od rzeczy najprostszych.

Jeśli jest możliwość przetestowania Vagiem prosiłbym o numery bloków i wymagane wartości.

Z góry dziękuję!
Zawsze wierny VAG!
VW Golf II, VW Golf III, Audi 80 Avant, Seat Alhambra, a obecnie Audi A3 1,9 TDi oraz Audi A6 Avant 2,5 TDi [AAT] :-)

Awatar użytkownika
SaLMoN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:58
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: SaLMoN » 29 sie 2008, 23:19

No cóż, najprostszą sprawą to jest wg mnie ten akumulator... WAG raczej nie określi jednoznacznie czy wtrysk jest dobry/zły, jednynie osoba, która juz "zęby na tym zgryzła" na podstawie odczytywanych parametrow pracy silnika mogłaby coć o stanie silnika powiedzieć. Poza tym dużo już o przyczynach takiego zachowania w sieci - o cofającym się paliwie, nietrzymającym zaworku w pompie, itp.
SaLMoN

Kubamat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 10 lip 2008, 17:45
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kubamat » 29 sie 2008, 23:32

Chyba pójdę tym tropem, ewentualnie będę rwał wtryski i sprawdzę kompresję, może silnik powoli się kończy.
:-(
Zawsze wierny VAG!
VW Golf II, VW Golf III, Audi 80 Avant, Seat Alhambra, a obecnie Audi A3 1,9 TDi oraz Audi A6 Avant 2,5 TDi [AAT] :-)

fire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 21 maja 2008, 08:42
Lokalizacja: Pabianice

odp.

Post autor: fire » 30 sie 2008, 09:09

Witam
Nie jestem znawcą ale wczoraj sobie poczytałem odpowiedzi naszych kolegów na kłopoty z odpalanie na zimnym.
Zastanawiam się ( że skoro świece git, Pompa też) to może coś takiego jak kąt wtrysku który potrafi się rozjechać a szczególnie po wymianie rozrządu.
Być może tu tkwi problem-a to, jak już ktoś napisał jest do sprawdzenia VAG -iem.
Może to głupia rada ale poczytaj uważnie forum. Może znajdziesz odpowiedz lub dobrą radę!
Pozdrawiam. <ok>
fire

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 31 sie 2008, 21:26

akumulator masz cieniutki jak spada do 8V przy rozruchu
zrob z tym porzadek to podstawa
druga glowna przyczyna slabego palenia jest zle ustawiony poczatek wtrysku
podepnij VAGa

Jurii79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 24 sie 2012, 16:14
Lokalizacja: woj. małopolskie, Tymbark

Post autor: Jurii79 » 26 sie 2012, 08:33

Miałem podobny problem, tylko, że po ciężkim porannym odpaleniu sporo kopcił. Okazało się, że wtryski do wymiany bo lały i sprężyny były popękane. Zacznij od akumulatora, wyciągnij sprawdz poziom elektrolitu i podładuj.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja