[100 C4 2,5 TDI AAT] Uszczelnienie pompy wtryskowej
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 18 lip 2010, 07:32
- Imię: Artur
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
[100 C4 2,5 TDI AAT] Uszczelnienie pompy wtryskowej
Witam wszystkich forumowiczów. Mam pytanie czy ktos już wymieniał uszczelniacz pod głowiczką pompy wtryskowej? Przyjme jakies wskazówki dotyczące tej naprawy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 110
- Rejestracja: 18 gru 2007, 14:14
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1992
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnysląsk
Wymiana jest bardzo prosta najwiecej problemu bedzie stwarzac odkrecenie 1 śruby ( jest trójkatna) ale da sie odkrecic nasadka 7 wypiłowana lub nabicie nasadki. Przed zupełnym odkreceniem musisz bardzo dokładnie oznaczyc położenie nastawnika zeby złozyc wszystko na miejsce. Jezeli masz VAG-a to sprawdz przed demontazem dawke paliwa i po zakończeniu prac sprawdz czy sie zmieniła ewentulanie popraw w okolice 3mg tylko trzeba to robic bardzo delikatnie. Przy składaniu zwróć uwage zeby nastawnik dobrze wszedł w pierscień nastawczy w pompie wtryskowej inaczej narazisz sie do poważne koszta.