Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[100 C4 2,5 TDI AAT] Uszczelnienie pompy wtryskowej

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
wawrzon28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 18 lip 2010, 07:32
Imię: Artur
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

[100 C4 2,5 TDI AAT] Uszczelnienie pompy wtryskowej

Post autor: wawrzon28 » 24 gru 2010, 20:54

Witam wszystkich forumowiczów. Mam pytanie czy ktos już wymieniał uszczelniacz pod głowiczką pompy wtryskowej? Przyjme jakies wskazówki dotyczące tej naprawy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

wojtek26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 18 gru 2007, 14:14
Imię: Radosław
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnysląsk

Post autor: wojtek26 » 27 gru 2010, 14:48

Wymiana jest bardzo prosta najwiecej problemu bedzie stwarzac odkrecenie 1 śruby ( jest trójkatna) ale da sie odkrecic nasadka 7 wypiłowana lub nabicie nasadki. Przed zupełnym odkreceniem musisz bardzo dokładnie oznaczyc położenie nastawnika zeby złozyc wszystko na miejsce. Jezeli masz VAG-a to sprawdz przed demontazem dawke paliwa i po zakończeniu prac sprawdz czy sie zmieniła ewentulanie popraw w okolice 3mg tylko trzeba to robic bardzo delikatnie. Przy składaniu zwróć uwage zeby nastawnik dobrze wszedł w pierscień nastawczy w pompie wtryskowej inaczej narazisz sie do poważne koszta.

wawrzon28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 18 lip 2010, 07:32
Imię: Artur
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: wawrzon28 » 27 gru 2010, 15:16

dzieki kolego, ale nie chodzilo mi o nastawnik tylko ta strone pompy gdzie wychodza przewody do wtrysków.

wojtek26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 18 gru 2007, 14:14
Imię: Radosław
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnysląsk

Post autor: wojtek26 » 28 gru 2010, 11:15

To musisz precyzowac pytanie poniewaz głowiczka=nastawnik pompy sa zamienne uzywane i dlatego sie zasugerowałem tym.

wawrzon28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 18 lip 2010, 07:32
Imię: Artur
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: wawrzon28 » 28 gru 2010, 20:00

Do wszelkich niejasnosci to jest uszczelniacz (oring) ze zdjecia poniżej. Wszystko co znalazłem w szukajce dotyczylo nastawnika.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ros1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 06 lip 2011, 19:34
Lokalizacja: Płock

Post autor: ros1986 » 29 wrz 2011, 21:52

a mi koledzy górne dekielki nie chcą wejść w te same miejsca co były. przed wymianą uszczelniaczy zaznaczyłem sobie ustawienie tych dekielków względem pompy. i dupa jestem taki wkur...... jade jutro do mechanika trudno trzeba płacić

ros1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 06 lip 2011, 19:34
Lokalizacja: Płock

Post autor: ros1986 » 08 paź 2011, 17:51

na właśnie teraz będę uważał. a mi nie trafił i się przytarł trzeba rozkręcać głowice pompy :( operacja nie udana przez moje niedopatrzenie, ale uważam że jest to w stanie zrobić każdy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja