[A6 C5 2.5TDI]Ranne odpalanie i dymienie
[A6 C5 2.5TDI]Ranne odpalanie i dymienie
Witam.odkąd nastały mrozy pojawił się taki problem,że gdy rano odpalam auto a jest garażowane pod chmurką zaraz po odpaleniu auto nie ma mocy i ciężko się wkręca w obroty oraz mocno dymi.po ruszeniu z miejsca i przejechaniu ok.1 km wszystko wraca do normy auto jedzie normalnie nie dymi i czuć że turbina działa jak należy.czy ktoś miał może podobny problem i wie o co chodzi?
mam to samo kolego tylko ja to mam z jakies 30sek po odpaleniu odpalam go po całej nocy w mrozie silnik głośniech chodzi tak bardziej nierówno kopci na biało niebiesko przez jakies 15sek potem cisza kompletnie jakby silnika nie było ale auto nie ma mocy czuć muła ale po chwile działa Prawdopodobnie to jest spowodowane zaworkami zwrotnymi Był już taki temat
Ja błędów nie mam Wczoraj byłem w serwisie...Bo wydaje mi się że auto nie jeździ jak powinno mało mocy NOi podłączyli go do kompa przejechali sie itp żadnych błędów nie ma przepływka działa turbina chodzi bardzo dobrze przejechali się i powiedzieli że nie ma tak źle. Ja już nie wiem co może być nie tak.... Jedynie powiedział że 3 i 4 cylinder jest trochę na plus ale nie ma najgorzej. Teraz szukam kogoś z moich okolic co ma silnik 2.5 TDI aby spotkać się z nim i przejechać się jego autem zamienić na chwile N75 itp Mówiłem im o rannym odpalaniu powiedział że to mogą być zaworki zwrotne
niestety nie mam.mam kompa ale właśnie nie mam kabelka chciałbym takowy zakupic ale nie bardzo wiem jaki będzie najlepszy do mojego autka.no i jeszcze jakiś odpowiedni program,żeby to wszystko hulało.tx-didi pisze:ciekawe czy kat poczatku wtrysku wysterowuje sie prawidlowo ?
Masz mozliwosc sprawdzenia bledow w sterowniku silnika ?
Dymienie i grzechot silnika.
Autko 2.5tdi garażowane (pod chmurą) w mrozy będzie miało efekty po nocy:
-STUKOT brak oleju u góry w klawiaturze ponieważ rozgrzany olej kiedy silnik jest ciepły spływa do miski olejowej przez całą noc zdąży spłynąć, po drugie olej w zimę na mrozie kiedy ostygnie ma gęstszą konsystencję niż w lato.
-DYMIENIE chwilowy brak mocy- spowodowane jest zimnym silnikiem podczas rozruchu i zimnym paliwem ponieważ audi posiada podgrzewacz paliwa i w wężu powrotu wraca już ogrzane paliwo.
(PS: ZALEÂŻY OD KOLORU DYMIENIA i oczywiście jeśli przestaje dymić jak samochód się rozgrzeje.)
Rada: nie gazuj silnika po odpaleniu daj mu pochodzić 3-5 minut po pierwszym odpaleniu w mrozy, to nie benzyniak, może coś polecieć.
Kolega Neos97 szukaj porady w postach brak mocy ponieważ z paleniem rano nie ma to nic wspólnego
Pozdrawiam
Autko 2.5tdi garażowane (pod chmurą) w mrozy będzie miało efekty po nocy:
-STUKOT brak oleju u góry w klawiaturze ponieważ rozgrzany olej kiedy silnik jest ciepły spływa do miski olejowej przez całą noc zdąży spłynąć, po drugie olej w zimę na mrozie kiedy ostygnie ma gęstszą konsystencję niż w lato.
-DYMIENIE chwilowy brak mocy- spowodowane jest zimnym silnikiem podczas rozruchu i zimnym paliwem ponieważ audi posiada podgrzewacz paliwa i w wężu powrotu wraca już ogrzane paliwo.
(PS: ZALEÂŻY OD KOLORU DYMIENIA i oczywiście jeśli przestaje dymić jak samochód się rozgrzeje.)
Rada: nie gazuj silnika po odpaleniu daj mu pochodzić 3-5 minut po pierwszym odpaleniu w mrozy, to nie benzyniak, może coś polecieć.
Kolega Neos97 szukaj porady w postach brak mocy ponieważ z paleniem rano nie ma to nic wspólnego
Pozdrawiam
Srebrna A6 2.5TDI ze 150KM >>> 197KM (programowo bez chipa) i kto wieeee ile jeszcze oprogramowanie nie oryginalne zmodyfikowane. Po zmianie programowej zero awarii !
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga