witam.
wydaje mi sie ze cos jest nie wporzadku ze srodkowym przalacznikiem z tylu na podsufice.
mianowicie nie zaleznie od pozycji ,swieci zawsze przy wlaczanym przelaczniku z przodu na pozycji ( I ).
w kazdym innym wypadku nie dziala.
boczne lampki do czytania okej
tez ta macie czy cos jest nie tak?
[a6 c5]oswietlenie wnetrza - tylni przelacznik
[a6 c5]oswietlenie wnetrza - tylni przelacznik
Ostatnio zmieniony 13 gru 2010, 18:56 przez napalm, łącznie zmieniany 1 raz.
@napalm
jesli ustawisz przelacznik w podsufitce na neutralna pozycje wyjdziesz z auta zamkniesz centralny pogasna swiatelka w srodku i otwierajac z pilota centralny nie zaswieca sie lampki z tylu to znaczy ze cos jest nie tak.
to samo jesli otworzysz drzwi i tez sie nie zaswieca z tylu lampki to cos gdzies jest nieprawidłowo.
Ale co to niestety powiedziec w stanie nie jestem, a i to poprawne ze jesli wcisniesz przelacznik w podsufitce na I to tyl tez sie swieci to jest ok.
pozd
jesli ustawisz przelacznik w podsufitce na neutralna pozycje wyjdziesz z auta zamkniesz centralny pogasna swiatelka w srodku i otwierajac z pilota centralny nie zaswieca sie lampki z tylu to znaczy ze cos jest nie tak.
to samo jesli otworzysz drzwi i tez sie nie zaswieca z tylu lampki to cos gdzies jest nieprawidłowo.
Ale co to niestety powiedziec w stanie nie jestem, a i to poprawne ze jesli wcisniesz przelacznik w podsufitce na I to tyl tez sie swieci to jest ok.
pozd
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Nie tylko zimne luty są problemem - jak już i tak będziesz miał ten przełącznik na wierzchu to może warto przeczyścić blaszki na miejscach styku i podoginać.
ÂŻeby się do nich dostać trzeba odessać cynę z tych właśnie dwóch bolców, na których będą zimne luty - wtedy da się od drugiej strony wyjąć styczniki w kształcie odwróconego L i wyjąć delikatnie blaszki. Jak się temu z bliska przyjrzysz to to co napisałem będzie nieco bardziej zrozumiałe
Ja regenerowałem w ten sposób wszystkie przełączniki, bo świeciły jak chciały. Teraz jest dobrze. Jak już miałem na wierzchu te styczniki to delikatnie przeszlifowałem powierzchnie, które się lutuje, a same luty zapodałem nieco solidniejsze niż fabryczne.
ÂŻeby się do nich dostać trzeba odessać cynę z tych właśnie dwóch bolców, na których będą zimne luty - wtedy da się od drugiej strony wyjąć styczniki w kształcie odwróconego L i wyjąć delikatnie blaszki. Jak się temu z bliska przyjrzysz to to co napisałem będzie nieco bardziej zrozumiałe
Ja regenerowałem w ten sposób wszystkie przełączniki, bo świeciły jak chciały. Teraz jest dobrze. Jak już miałem na wierzchu te styczniki to delikatnie przeszlifowałem powierzchnie, które się lutuje, a same luty zapodałem nieco solidniejsze niż fabryczne.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga